Gå til innhold

Jeg irriterer meg mye over jenta jeg dater nå!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tenker hun er hensynsløs, men er usikker på om det er tilsiktet eller ikke.  Kanskje hun bare er tankeløs?  Er hun en plaprer generelt?  Alt som fyker gjennom hodet kommer ut av munnen?

Hvis det faktisk er sant at hun blir sjekket opp så mye (ikke bare i hennes eget hode) bør hun uansett ikke fortelle det til en hun dater seriøst.  Bare avvise på en tydelig, men ikke slem måte.

Synes du skal si du ikke ønsker å høre om det, og at du stoler på at hun avviser andre som prøver seg på en tydelig måte så lenge dere dater seriøst (og selvsagt også hvis det ender med å bli et forhold).  Og at du ikke ønsker å høre om eksene i det hele tatt (hvis du ikke gjør det, det gjør i hvert fall ikke jeg når jeg er i forhold). 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

15 minutter siden, Zouk skrev:

Synes du skal si du ikke ønsker å høre om det, og at du stoler på at hun avviser andre som prøver seg på en tydelig måte så lenge dere dater seriøst (og selvsagt også hvis det ender med å bli et forhold).  Og at du ikke ønsker å høre om eksene i det hele tatt (hvis du ikke gjør det, det gjør i hvert fall ikke jeg når jeg er i forhold).

Synes dette er et godt råd, og overrasket over at ingen har foreslått noe så enkelt til nå.

Bare si i fra at du ikke trenger å vite disse sidene ved hennes hverdag.

(Fungerer på andre områder også, hvis du ikke orker å høre om jobben hennes f.eks.)

Anonymkode: c69d0...8ef

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...
På 3.5.2016 den 18.42, Coronas skrev:

Tror hun bare forteller deg hvilket varp hun er for deg siden det er så mange som er interessert i henne. Noen jenter er sånn og har dårlig selvtillit og/eller selvbilde.

ikke egentlig. Vår måte å teste hvor man har mannen sin, og fordi vi er usikre på forholdet vi har (ikke fordi vi er usikre på oss selv)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.5.2016 den 19.08, AnonymBruker skrev:

Jeg dater en jente som hele tiden skal fortelle hvor mange som er interessert i henne og at noen hele tiden sjekker henne opp. Hun snakker ofte om at "nå tok noen kontakt med meg" eller at eksene vil ha hun tilbake. Får melding ut av det blå at nå ble ho visst sjekket opp på jobb også. Ho snakker som om vi ikke dater føler jeg når hun blandt annet sier " jeg kunne aldri vært med den personen uansett, ikke min type" altså vi dater jo ganske seriøst, det burde vært grunn nok. Ikke at det ikke er hennes type. Jeg skjønner ikke behovet å fortelle om sånt hele tiden og også hvem hun synes er fine å se på, foreksempel " jeg jobber med en på jobben, han er såå fin"  Jeg vurderer nå å droppe hele dama, for om dette enten handler om at hun egentlig ikke er like interessert eller prøver å gjøre meg sjalu, blir jeg sliten og usikker av det til slutt. Hun koser med masse og viser interesse ellers, men prater hver dag, flere ganger om dagen om andre. Hva tenker dere om dette? 

Anonymkode: 2bfba...d4b

Spør henne om hva hun vil med deg når hun så tydelig er interessert i andre menn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og du er helt 100% sikker på at du får med deg korrekt informasjon og kontekst, ts? Det er ikke sensitive ører som hører noe "feil"? For det hendte at eksen min hørte feil og misforsto ting jeg sa, fordi han var sjalu og hørte med feil ører.

Men hvis du er helt sikker på at du hører det du hører, at hun gnir inn sånne ting, så må du si klart og tydelig i fra!

Anonymkode: a3355...86e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper

Datet en slik en jeg også, og jeg sa takk for meg til slutt. Sykt gøy å høre om en kjekk fyr hun sprang forbi den dagen for å så ønske å kose med meg 10 min etterpå. Etter noen slike hendelser + noen hendelser jeg synes var verre gadd jeg ikke mer. Det ble for mye "push-pull".

Jeg tror ikke hun jeg datet hadde empatisenteret sitt i orden, eventuelt så var hun bare veldig usikker på seg selv. Det blir veldig slitsomt å være sammen med en slik dame, spesielt hvis man er av typen som setter pris på trygghet.

 

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje hun har mange beilere, men er uerfaren med dating. Folk som har vært ute på date før vet at det er nono å snakke om. Kanskje hun liker deg så godt at hun føler for å bevise at hun er et catch. Kanskje hun har issues. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 kan være hun rett og slett er velldig veldig usikker og  rett og slett vil imponere deg for å få deg ? kanskje er det igrunn drømmedama du har bakom den usikre masken! 

Snakk med henne, si at du skjønner hun er populær men at det hun gjør sårer deg. Kanskje pipa får en annen låt. Hvis ikke er det  vel ikke liv laga.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sikkert sagt lignende som har kommet ut feil, eller kunne blitt misforstått. Like moro hver gang.

Image result for Facepalm girlImage result for Facepalm girl

Anonymkode: 5603a...9b3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har sikkert sagt lignende som har kommet ut feil, eller kunne blitt misforstått. Like moro hver gang.

Image result for Facepalm girlImage result for Facepalm girl

Anonymkode: 5603a...9b3

Been there, done that! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg setter meg inn i hennes posisjon, tror jeg hun gjør dette for å se ann hva slags reaksjon du får. Derifra vil hun analysere om du egentlig bryr deg at hun er iblant med andre menn, eller om du ikke kunne brydd deg en smule. Og hvis du ikke viser at du bryr deg, ved å f.eks si direkte til henne at det plager deg, så vil hun revurdere forholdet hun har med deg fordi hun tror at du er en sånn gutt som ikke bryr seg om at jenta blir sjekket opp av andre, for du er jo uansett 'ikke ute etter noe seriøst' (er hva jeg tror hun tenker)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...