Gå til innhold

Jeg irriterer meg mye over jenta jeg dater nå!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg dater en jente som hele tiden skal fortelle hvor mange som er interessert i henne og at noen hele tiden sjekker henne opp. Hun snakker ofte om at "nå tok noen kontakt med meg" eller at eksene vil ha hun tilbake. Får melding ut av det blå at nå ble ho visst sjekket opp på jobb også. Ho snakker som om vi ikke dater føler jeg når hun blandt annet sier " jeg kunne aldri vært med den personen uansett, ikke min type" altså vi dater jo ganske seriøst, det burde vært grunn nok. Ikke at det ikke er hennes type. Jeg skjønner ikke behovet å fortelle om sånt hele tiden og også hvem hun synes er fine å se på, foreksempel " jeg jobber med en på jobben, han er såå fin"  Jeg vurderer nå å droppe hele dama, for om dette enten handler om at hun egentlig ikke er like interessert eller prøver å gjøre meg sjalu, blir jeg sliten og usikker av det til slutt. Hun koser med masse og viser interesse ellers, men prater hver dag, flere ganger om dagen om andre. Hva tenker dere om dette? 

Anonymkode: 2bfba...d4b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes faktisk du skal droppe henne.

Anonymkode: 90f6f...304

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde aldri giddet å date en fyr som holdt på sånn. Høres ikke ut som om hun eier sosiale antenner? Evt. at hun prøver å hinte relativt kraftig om at dere to ikke har noe seriøst på gang i hvert fall...

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ew.

Det er definitivt en dealbreaker for meg. Om hun er så avhengig av å måtte fortelle deg hvor ettertraktet hun er - noe som er regelrett ondskapsfullt når man dater alvorlig - så vil jeg betrakte henne som såpass avhengig av bekreftelse at jeg aldri ville kunne stolt på henne.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at hun kanskje er usikker på deg, TS, og prøver å gjøre deg sjalu. Jeg hadde absolutt ikke likt det hvis daten holdt på sånn og jeg hadde droppet datingen hvis han hadde drevet på sånn.

Hvordan reagerer du på disse meldingene og når hun sier dette? 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo snakke med henne om det først om det er det eneste negative du reagerer på. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenker og at du kan spørre henne først om hvorfor hun stadig kommer inn på slike ting, at du faktisk ikke forstår hvorfor hun skal nevne sånne ting til deg så ofte og ut av det blå uten at dere sammen tar opp noe eller at det blir naturlig å nevne noe sånt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror hun bare forteller deg hvilket varp hun er for deg siden det er så mange som er interessert i henne. Noen jenter er sånn og har dårlig selvtillit og/eller selvbilde.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg dater en jente som hele tiden skal fortelle hvor mange som er interessert i henne og at noen hele tiden sjekker henne opp. Hun snakker ofte om at "nå tok noen kontakt med meg" eller at eksene vil ha hun tilbake. Får melding ut av det blå at nå ble ho visst sjekket opp på jobb også. Ho snakker som om vi ikke dater føler jeg når hun blandt annet sier " jeg kunne aldri vært med den personen uansett, ikke min type" altså vi dater jo ganske seriøst, det burde vært grunn nok. Ikke at det ikke er hennes type. Jeg skjønner ikke behovet å fortelle om sånt hele tiden og også hvem hun synes er fine å se på, foreksempel " jeg jobber med en på jobben, han er såå fin"  Jeg vurderer nå å droppe hele dama, for om dette enten handler om at hun egentlig ikke er like interessert eller prøver å gjøre meg sjalu, blir jeg sliten og usikker av det til slutt. Hun koser med masse og viser interesse ellers, men prater hver dag, flere ganger om dagen om andre. Hva tenker dere om dette? 

Anonymkode: 2bfba...d4b

Si det til henne. At du er møkkalei av at hun driver og sier sånt hele tiden, og at du føler hun med vilje forsøker å gjøre deg sjalu og ikke fatter poenget med det.

Noe forteller meg at hun gjør dette fordi hun er ekstremt usikker på seg selv og prøver å teste hvor langt det går før du går lei av henne

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, mulig hun vil gjøre deg sjalu, men jeg tror egentlig at det er 100 prosent selvskryt. Hun skryter over hvor fin hun er og hvor mange som er keen på henne. Hun prøver sikkert også å hinte til deg hvor heldig du er som har fått henne.

Fortsår godt at du synes det er irriterende :P Du kan kanskje sende henne et hint med en spøkefull tone neste gang hun skryter? Ellers har jeg ingen gode råd :icon_frown:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Tibbie skrev:

Ja, mulig hun vil gjøre deg sjalu, men jeg tror egentlig at det er 100 prosent selvskryt. Hun skryter over hvor fin hun er og hvor mange som er keen på henne. Hun prøver sikkert også å hinte til deg hvor heldig du er som har fått henne.

Fortsår godt at du synes det er irriterende :P Du kan kanskje sende henne et hint med en spøkefull tone neste gang hun skryter? Ellers har jeg ingen gode råd :icon_frown:

Jeg tror heller hun tror hun er stygg og søker bekreftelse

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn er det å være en pen dame. Hun forteller deg bare om hverdagen sin, prøver å inkludere deg i sin virkelighet. Jeg ville tatt det som et kompliment.

Har du fått ha sex med henne? Hvis ikke ville jeg ventet til etter det før jeg tok en overilt beslutning. Kan godt være at du aldri kommer så nær en så pen dame igjen.

Anonymkode: 19ce8...f03

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sånn er det å være en pen dame. Hun forteller deg bare om hverdagen sin, prøver å inkludere deg i sin virkelighet. Jeg ville tatt det som et kompliment.

Har du fått ha sex med henne? Hvis ikke ville jeg ventet til etter det før jeg tok en overilt beslutning. Kan godt være at du aldri kommer så nær en så pen dame igjen.

Anonymkode: 19ce8...f03

Hadde hun visst hun var så pen så hadde hun ikke hatt behov for å si slikt hele tiden

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånn var eksen min å, ble så forbanna lei til slutt at jeg spilte tilbake med samme mynt: fløyta fikk en helt annen låt da får å si det sånn. Han ble fly forbanna og synes ikke det var morsomt i det hele tatt :). Skal sies at det ikke tok slutt etter denne hendelsen heller, så glad jeg ikke er sammen med han lengre.

Anonymkode: d5fc9...58e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Maleficenta skrev:

Hadde hun visst hun var så pen så hadde hun ikke hatt behov for å si slikt hele tiden

Hun har nok ikke behov for det heller. Hun gjør det for TS. For at han skal få et innblikk i hennes verden, det er tross alt han som står og banker på og vil inn.

Anonymkode: 19ce8...f03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sånn er det å være en pen dame. Hun forteller deg bare om hverdagen sin, prøver å inkludere deg i sin virkelighet. Jeg ville tatt det som et kompliment.

Har du fått ha sex med henne? Hvis ikke ville jeg ventet til etter det før jeg tok en overilt beslutning. Kan godt være at du aldri kommer så nær en så pen dame igjen.

Anonymkode: 19ce8...f03

Det er ikke å "inkludere ham i sin virkelighet", det er mangel på antenner.

Jeg går ikke rundt og snakker om hvor mange menn som prøver å sjekke meg opp - ikke til venninner, og i hvert fall ikke til gutter jeg dater. 

Høres for meg ut som om denne jenta heller ligger litt over middels utseendemessig. Er man vant med oppmerksomhet, gjør man ikke en stor grei ut av det.

Anonymkode: cc849...aa1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har datet sånne menn. Ta igjen med samme mynt, fortell hvordan xen nesten elsker deg og jokker deg opp etter beinet når hun ser deg. Overdriv skikkelig :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun har nok ikke behov for det heller. Hun gjør det for TS. For at han skal få et innblikk i hennes verden, det er tross alt han som står og banker på og vil inn.

Anonymkode: 19ce8...f03

Er det? Jeg vet ikke med deg, men jeg banker på og vil inn selv om jeg dater noen seriøst. Trodde begge banka på for å ta en titt jeg :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker egentlig at hun er usikker på seg selv og sier det for at du skal vite at mange vil ha hun sånn at du ikke dumper hun, for å fremheve seg selv somlet catch. Det er hvertfall det jeg mener de få gangene jeg nevner noe sånt, men å nevne det så mye.som hun gjør viser jo at hun ikke helt har sosiale antenner også og det bare virker mot sin hensikt..

Anonymkode: afbf6...92a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ho har et veldig enkelt syn på det å bli sjekket opp. Du kan forsøke å fortelle at du ikke tar så lett på det.

Endret av CaraEvingne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...