Gå til innhold

Hvor ofte spiser du grandiosa?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Merkelig det at det selges 22 mill grændiser i året og ingen spiser det. :P samme med se og hør. Selges en mill i uka, men ingen kjøper det. Merksnodig det der. :hoho: 

Anonymkode: 0aaba...014

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Merkelig det at det selges 22 mill grændiser i året og ingen spiser det. :P samme med se og hør. Selges en mill i uka, men ingen kjøper det. Merksnodig det der. :hoho: 

Anonymkode: 0aaba...014

Om du retter det til "Ingen som svarer i denne tråden, på dette forumet, spiser det", blir det mindre rart... Det er nok fryktelig mange fjortisgutter som spiser grandis, men jeg tviler på at så mange av dem er inne på mat&drikke på KG.. 

Anonymkode: 745d1...547

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes egentlig den er veldig god, men jeg har ærlig talt ikke kjøpt den på sikkert ti år. Men jeg vet jeg tok ett stykke av en kompis en gang, men også det er flere år siden. Rart, egentlig, for jeg synes faktisk den er god. Men det føles kanskje ikke som mat...? Er så mye annet jeg heller vil ha. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri. Synes den smaker papp. Spiser jeg pizza, så lager jeg den selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er veldig sjeldent. Kanskje 2-3 ganger i året? Jeg spiser pizza mye oftere enn det altså, men jeg velger ofte noe annet enn Grandiosa. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiser grandis ca. 6-12 ganger i året - som oftest når jeg får det servert hos andre. Noen ganger kjøper jeg grandis selv (biff & løk eller nachos). Med rømme og krydder går det ned når man er sulten. :) Foretrekker å lage pizzaen selv, men hvis jeg ikke orker blir det en eller annen pizza fra frysedisken, og da gjerne en variant jeg ikke har smakt før. :)

Anonymkode: 0d614...ca8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Merkelig det at det selges 22 mill grændiser i året og ingen spiser det. :P samme med se og hør. Selges en mill i uka, men ingen kjøper det. Merksnodig det der. :hoho: 

Anonymkode: 0aaba...014

Jeg spiste masse før så jeg hjalp godt til inntil for tre år siden :opplyser: . Som student så var det en periode jeg spiste pepperonipizzaen omtrent en gang i uken. Kanskje er det kommet til noen nye "meg" etter det som har overtatt handlenettet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Merkelig det at det selges 22 mill grændiser i året og ingen spiser det. :P samme med se og hør. Selges en mill i uka, men ingen kjøper det. Merksnodig det der. :hoho: 

Anonymkode: 0aaba...014

En kollega/kamerat lever omtrent av grandis. I følge seg selv er det eneste han kan lage taco, grandis og micromat. Han spiser nok litt annet også, men har nok 2-3 grandiosaer i uka. Den dagen forbrennings hans svikter sltså 😂 Han henger neppe på kg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiser grandis titt og ofte, men ikke som den er, må legge på litt ekstra ost, noe bacon og sopp. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...