Gå til innhold

Hvor ofte spiser du grandiosa?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg hater grandiosa! Spiser det aldri, kanskje en gang i halvåret.. Ungene elsker grandis da. så de får det kanskje en gang i halvåret..

 

til nå....... Er gravid, og har sikkert spist 1-2 grandiser i uka de siste månedene...  :ohmy:

Anonymkode: de3c5...dcd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innimellom, men skal jeg først ha frossenpizza går det som regel i big one. 

Anonymkode: c22ad...b56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri. Mest fordi den eneste som finnes i glutenfri er den originale og den er så fryktelig kjedelig. Smaker bare papp og paprika jo og dessuten går det like fort å bruke en ferdig glutenfri peppesbunn og slenge på det man vil ha. Men hadde kjøttdeig og løk eller taco fantes i glutenfri hadde jeg garantert kjøpt den av og til.

Så lager pizzaen selv (med hjemmelaget eller ferdig peppesbunn) eller spiser på Peppes eller et annet sted de har glutenfritt om jeg skal ha pizza. Nå fikk jeg lyst på pizza, forresten. :spise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri, æsj!

Anonymkode: 56713...b43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok 7-8 år siden jeg spiste Grandiosa. Sikker 4-5 år siden sist gang jeg spiste frossenpizza. Mye bedre og nesten like enkelt å lage pizza selv.

Anonymkode: a016c...33b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje x 1 i året.. Er ikke glad i pizza, må være hjemmelaget i så fall. Sist vi hadde frossenpizza var når jeg var syk og hadde oppkastsjau, og det var det eneste jeg hadde lyst på, men tror det da var en big one vi kjøpte. Hvis jeg skal ha lettvin middag spiser jeg heller pølser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke kjøpt den på mange år, men jeg har fått servert kanskje sånn en gang i året. Er ikke noe glad i pizza generelt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lager du deigen?

Anonymkode: ba2cc...a03

Nei, bruker tortilla som bunn :)

Alle får hver sin personlige pizza med ønsket fyll :bolledeig:

Anonymkode: efa3a...343

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Nanne70 skrev:

Jeg har sikkert spist Grandiosa en gang, men ellers er svaret "aldri". I den grad jeg spiser frossenpizza, finnes det flere alternativer som smaker mye bedre. Min bror pleide å si at Grandiosa ikke hadde noe som helst med pizza å gjøre, men at den var helt grei å spise :) 

Grandiosa er vomfyll, ikke mat.

Anonymkode: efa3a...343

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

I fjor ble det solgt 22 millioner grandiosa. Det er mye det, når man tenker på at "ingen" spiser den. Eller, jeg gjør. Et par ganger i måneden. Pepperoni. 

Hva med deg?

 

 

Anonymkode: 1876c...34e

Alt i fra 1-2 ganger i året.

Anonymkode: 75173...d09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Enhjørning

Er vel rundt 3år siden jeg spiste det sist, har ingen planer om å kjøpe det i nærmeste fremtid. Spiser forøvrig sjelden ferdigpizza, er mye bedre å lage selv, ikke tar det lang tid heller :)  Men jeg bare lurer, er det kun den ostepizzaen deres som er uten kjøtt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 ganger i året kanskje? Iallefall om jeg skal ta i år og ifjor som et utgangspunkt.

Før jeg "begynte å spise det igjen" hadde jeg ikke spist Grandiosa på sikkert 5 år. Men en dag så jeg en Grandiosareklame, og jaggu fikk jeg ikke lyst på litt papp-pizza. Rart det der, av og til får man skikkelig lyst på noe man egentlig ikke er så begeistret for.:fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Frossenpizza generelt spiser jeg sjelden. Kanskje 1-5 ganger i året. Da varierer det hvem jeg velger utifra hva jeg har lyst på. Nødmat når jeg absolutt ikke har tid til å lage noe og micromat ikke frister i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

I fjor ble det solgt 22 millioner grandiosa. Det er mye det, når man tenker på at "ingen" spiser den. Eller, jeg gjør. Et par ganger i måneden. Pepperoni. 

Hva med deg?

 

 

Anonymkode: 1876c...34e

Aldri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så glad i Grandiosa, så kanskje et par ganger i året. Kjøper heller ferdig bunn og ruller ut, det går jo veldig kjapt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri. Det smaker jo ikke noe godt? Sist jeg spiste det var da jeg fikk det servert som flyttemat i et flyttelag i 2010. DET var skuff, det.. Etter å ha båret vaskemaskiner og banankasser stablet til randen med tunge bøker, kunne de i det minste spandert Peppes om de nå skulle servere pizza. 

Anonymkode: 745d1...547

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...