Gå til innhold

Jenter som legger seg etter alle


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Neida. Bare ikke gå etter OPPTATTE folk prøver jeg å si. 

Anonymkode: cdeb8...167

 

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja det skrev jeg også. Og jenter som oppføre seg som menn er ikke pent. Å gå etter hva som helst, noe nytt hver helg, jeg kan desverre ikke se noe tiltrekkende med det.

Anonymkode: cdeb8...167

Igjen; hvorfor kan kun menn leve som de vil? Hvorfor kan ikke kvinner få flørte med og sjekke opp hvem de vil (som ikke er opptatt), når du åpenbart mener menn kan? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel ikke akkurat så fryktelig mye mer voksent å hetse og kjefte og shame i et forsøk på å få mennesker til å skifte mening.

Dersom jeg har rett i min antagelse om at du er kvinne...kan du da også være enig med meg i at det er noen forskjeller på menn og kvinner? ;) 

Anonymkode: a759d...858

Hva har det med saken å gjøre, og hvordan fører dette til at det er mer ekkelt når jenter har et høyt antall sexpartnere? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, peppermyntete skrev:

 

Igjen; hvorfor kan kun menn leve som de vil? Hvorfor kan ikke kvinner få flørte med og sjekke opp hvem de vil (som ikke er opptatt), når du åpenbart mener menn kan? 

Opplever at det ofte er mer godtatt. Men igjen jeg ville aldri hatt en sånn fyr. Innrøm at det er litt sånn i verden, er ikke bare meg som ser det

 Men ta det i egen diskusjon, lag en tråd ut av det. For her lurte jeg på hva jeg gjør og hvordan jeg forholder meg til jenta.

Anonymkode: cdeb8...167

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er selv kvinne. Har ikke opplevd mange jenter jeg faktisk kan stole på så det er mulig. Men det er vel ingen av dere jeg har irritert meg over så hvorfor så sinte? Noen som kjenner seg igjen tenker jeg. Det får være deres problem. Jeg står for det jeg har sagt.

Anonymkode: cdeb8...167

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er selv kvinne. Har ikke opplevd mange jenter jeg faktisk kan stole på så det er mulig. Men det er vel ingen av dere jeg har irritert meg over så hvorfor så sinte? Noen som kjenner seg igjen tenker jeg. Det får være deres problem. Jeg står for det jeg har sagt.

Anonymkode: cdeb8...167

Kvinner kan da også være kvinnehatere. Den ene ekskluderer ikke den andre. Det er holdninger det går på. 

Anonymkode: 39f06...9cf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi de tror de kan få hvem de vil og opptatte menn tenner dem. Finns slike jenter i hver by. Ei herfra og. Hun har mange barn med forskjellige menn, gift og skilt flere ganger. Notorisk utro og flørter med alt som kan krype og gå. Bytter forhold på face annenhver mnd. Forkastelig. Utrolig menn vil ha henne etter alle de hun har hatt. Ekkelt!

Anonymkode: 61c5d...fc6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi de tror de kan få hvem de vil og opptatte menn tenner dem. Finns slike jenter i hver by. Ei herfra og. Hun har mange barn med forskjellige menn, gift og skilt flere ganger. Notorisk utro og flørter med alt som kan krype og gå. Bytter forhold på face annenhver mnd. Forkastelig. Utrolig menn vil ha henne etter alle de hun har hatt. Ekkelt!

Anonymkode: 61c5d...fc6

Endelig noen som forstår. Og jeg er ikke ute ettef å ta dere andre på ting. Flere som ser det er litt ekkelt! Forstår ikke de som ikke der det!

Anonymkode: cdeb8...167

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere får slutte å bry dere tenker jeg. Hun er singel, fri og frank og kan i utgangspunktet gjøre som hun vil. Om du stoler på samboeren din, bør ikke dette være et problem. Du har heller ikke ansvar for å holde kustus på andre sine kjærester. Siden venninnene dine fremdeles inviterer denne jenta, tror jeg at du anser dette som et større problem enn det det er. 

Man omgås de man vil, men man kan ikke bestemme over andre( enten det er en flørtende jente eller inkluderende venninner). 

Anonymkode: 6ad39...f39

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for avsporinger, hets og svar til dette. -saraby, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det med jenter som legger seg etter alt og alle?

Hun drev på med en, når han ikke hadde mer følelser for henne og avsluttet hele greia gikk hun rett til kompisen hans. Og nå har hun tydelig begynt å legge seg etter broren. 

Hun ene her har også hatt en tendens å prøve seg på min samboer. Han prøver å gå vekk men hun kommer etter. I noen tilfeller tar hun å forteller om fæle ting for å få sympati også, alltid samme historien.

Hva er det med slike jenter? 

Anonymkode: cdeb8...167

Hvorfor ligger menn med alt og alle? Hva er det med slike menn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, OPIgirl skrev:

Hvorfor ligger menn med alt og alle? Hva er det med slike menn?

Start en tråd om det!

Anonymkode: cdeb8...167

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Start en tråd om det!

Anonymkode: cdeb8...167

Hvorfor gidde det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest O.G.
Den 3.5.2016 at 15.51, AnonymBruker skrev:

Hva er det med jenter som legger seg etter alt og alle?

Hun drev på med en, når han ikke hadde mer følelser for henne og avsluttet hele greia gikk hun rett til kompisen hans. Og nå har hun tydelig begynt å legge seg etter broren. 

Hun ene her har også hatt en tendens å prøve seg på min samboer. Han prøver å gå vekk men hun kommer etter. I noen tilfeller tar hun å forteller om fæle ting for å få sympati også, alltid samme historien.

Hva er det med slike jenter? 

Anonymkode: cdeb8...167

Er det noe anerledes enn når det er en jentegjeng som deler en fyr?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 3.5.2016 at 20.43, AnonymBruker skrev:

Det går faktisk an å finne seg en fast. Og det går an å holde seg unna opptatte menn. Ekkelt er det uansett når menn har ligget med 100 stk også. Det har jeg skrevet. Kvinner har sex ja, men å tydelig legge seg etter alt mulig. Det er veldig usexy. 

Anonymkode: cdeb8...167

Menn kan og finne seg en fast. Er da like ille om en mann legger seg etter noen som er opptatt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Maleficenta skrev:

Menn kan og finne seg en fast. Er da like ille om en mann legger seg etter noen som er opptatt

Ja det er jeg enig i. Den der har jeg ikke sagt noe på. Alle her overdriver så sinnsykt. Det blir nesten for dumt nå.

Anonymkode: cdeb8...167

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg kjenner en jente som er slik, og hun har slitt med angst og spiseforstyrrelser halve livet sitt (er 30 nå). Hun er ekstremt usikker på seg selv, så jeg tror det er derfor hun legger seg etter hannkjønn helt uavhengig om de er i forhold eller ikke. Da spesielt på fylla. Hun jobber til vanlig i barnehage. Skjønner ikke at hun ikke blir flau, da hun bor på et lite sted. Jeg tror seriøse fyrer holder seg laaaangt unna henne pga. dette, og hele greia er egentlig bare trist.

Anonymkode: 56828...bea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjenner en jente som er slik, og hun har slitt med angst og spiseforstyrrelser halve livet sitt (er 30 nå). Hun er ekstremt usikker på seg selv, så jeg tror det er derfor hun legger seg etter hannkjønn helt uavhengig om de er i forhold eller ikke. Da spesielt på fylla. Hun jobber til vanlig i barnehage. Skjønner ikke at hun ikke blir flau, da hun bor på et lite sted. Jeg tror seriøse fyrer holder seg laaaangt unna henne pga. dette, og hele greia er egentlig bare trist.

Anonymkode: 56828...bea

og med andre ord digger du det. Jenter må slutte å være så jævla ekle med hverandre. Dere er ikke noe bedre enn jentene dere beskriver. Ser for meg slike sure kaklekjerringer som prøver å booste sin egen selvtillit ved å trøkke andre ned. Så lenge det ikke ødelegger livene deres på en direkte måte så la nå disse "patetiske" og "triste" jentene som legger seg etter alt og alle, få være i fred

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja det er jeg enig i. Den der har jeg ikke sagt noe på. Alle her overdriver så sinnsykt. Det blir nesten for dumt nå.

Anonymkode: cdeb8...167

hvem overdriver? Folk kommenterer kun på dine ord og uttalelser og holdninger. Du snakker jo mot deg selv i hvert eneste innlegg her. Synes det blir for dumt. Tror det du synes er mest dumt er at du ikke får all dn støtten du tydeligvis forventet å få

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...