Gå til innhold

Jenter som legger seg etter alle


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror du ville skaffet deg god kred hos de fleste andre, også felles kjente, ved å se henne rett inn i øynene og si noe sånt + at du i etterkant følger opp med noen gode ord/kontakt en gang du er på tomannshånd med denne jenta. For alt du vet er det nettopp DET som skal til for å løse opp i hele problematikken.

Det er en veldig voksen måte å takle henne på, mener jeg :) 

Anonymkode: a759d...858

Har prøvd å snakke med henne alene flere ganger. 

Til dere andre. Nei jeg er ikke redd for å miste samboer til henne. Jeg bare klarer ikke personen og synet på henne har ikke bedret seg etter slik oppførsel.

Jeg holder meg unna og ser henne på avstand. Ikke laget drama og eneste gang jeg ytrer meninger er her og nå. Så ja, så lite voksen er jeg altså som holder det for meg selv.

Anonymkode: cdeb8...167

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De liker å ligge rundt? Neida. Det er en vond spiral. Når ryktet begynner å gå om at hun er lett å utnytte vil stadig flere og flere menn bruke henne og hun søker mer og mer bekreftelse.

Anonymkode: a256b...88a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja det skjønner jeg. Likevel tenker jeg at det er mer ekkelt når det er jenter. Jeg ville så klart aldri blitt sammen med en mann som har ligget med så mange. Men mer ekkelt når det er jenter.

Anonymkode: cdeb8...167

Hvorfor er det mer ekkelt?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange som er sånn. Både kvinner og menn. Jeg ser på dem som lite selektiv og desperat. Bryr meg egentlig ikke så mye om de som er sånn (har vel vært der selv en gang i fjortistiden :rolleyes:), men jeg styrer unna slike menn som legger an på meg.

3 timer siden, Dwight skrev:

Rettet litt for deg jeg.

Har du snakket med henne? Hun kan slite med noe og trenger hjelp, all oppmerksomhet er bedre enn ingen oppmerksomhet.

Det var vel ikke noe feil med hovedinnlegget? Han skrev "jenter som legger seg etter alt og alle" og "hva er det med slike jenter?". Er jo ganske tydelig at han snakker om en spesiell type jenter, og ikke alle jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har prøvd å snakke med henne alene flere ganger. 

Til dere andre. Nei jeg er ikke redd for å miste samboer til henne. Jeg bare klarer ikke personen og synet på henne har ikke bedret seg etter slik oppførsel.

Jeg holder meg unna og ser henne på avstand. Ikke laget drama og eneste gang jeg ytrer meninger er her og nå. Så ja, så lite voksen er jeg altså som holder det for meg selv.

Anonymkode: cdeb8...167

Du er veldig lite voksen som ikke innser at kvinner også kan ha et sexliv på lik linje med menn. Du mener altså det er ekkelt når kvinner har sex, men ikke når menn har det. Skammelig!!

Anonymkode: 79530...1e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er veldig lite voksen som ikke innser at kvinner også kan ha et sexliv på lik linje med menn. Du mener altså det er ekkelt når kvinner har sex, men ikke når menn har det. Skammelig!!

Anonymkode: 79530...1e2

Det går faktisk an å finne seg en fast. Og det går an å holde seg unna opptatte menn. Ekkelt er det uansett når menn har ligget med 100 stk også. Det har jeg skrevet. Kvinner har sex ja, men å tydelig legge seg etter alt mulig. Det er veldig usexy. 

Anonymkode: cdeb8...167

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

47 minutter siden, Maleficenta skrev:

Hvorfor er det mer ekkelt?

Når en lås kan låses opp av alle nøkler så er det ingen spesiel lås. Men når en nøkkel kan låse opp alle låser så er nøkkelen ganske spesiell. 

Men ja, har vel et rart syns på at jenter bør oppføre seg bedre. Jeg legger mye i det å ha sex, mye følelser og limet i et forhold. Så det er vel derfor. 

Anonymkode: cdeb8...167

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Når en lås kan låses opp av alle nøkler så er det ingen spesiel lås. Men når en nøkkel kan låse opp alle låser så er nøkkelen ganske spesiell. 

Men ja, har vel et rart syns på at jenter bør oppføre seg bedre. Jeg legger mye i det å ha sex, mye følelser og limet i et forhold. Så det er vel derfor. 

Anonymkode: cdeb8...167

Den der er sååå oppbrukt og tåpelig!

Anonymkode: e9b6f...4fa

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er veldig lite voksen som ikke innser at kvinner også kan ha et sexliv på lik linje med menn. Du mener altså det er ekkelt når kvinner har sex, men ikke når menn har det. Skammelig!!

Anonymkode: 79530...1e2

Det er vel ikke akkurat så fryktelig mye mer voksent å hetse og kjefte og shame i et forsøk på å få mennesker til å skifte mening.

Dersom jeg har rett i min antagelse om at du er kvinne...kan du da også være enig med meg i at det er noen forskjeller på menn og kvinner? ;) 

Anonymkode: a759d...858

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når en lås kan låses opp av alle nøkler så er det ingen spesiel lås. Men når en nøkkel kan låse opp alle låser så er nøkkelen ganske spesiell. 

Men ja, har vel et rart syns på at jenter bør oppføre seg bedre. Jeg legger mye i det å ha sex, mye følelser og limet i et forhold. Så det er vel derfor. 

Anonymkode: cdeb8...167

Har hørt den der så mange ganger før. Er det ikke på tide av vi slutter å sammenligne kvinner (og menn) med ting? 

Anonymkode: 39f06...9cf

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje hun ikke har flere kretser å velge mellom

 vanlig at man er på flere i samme krets om man ikke har noen venner og bekjente utenfor den kretsen 

Anonymkode: 93b41...771

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Neida. Skjønner det. Men når jenter i denne byen ligger rundt som om de skulle vært menn. Når antallet stiger til 3 sifret så syns jeg det er kvalmende. Bryr meg lite bare gutten er singel. Men når de legger seg etter alt som er uansett om vedkommende har dame. Heldigvis klarer min samboer å sette ned foten.

Anonymkode: cdeb8...167

Unnskyld meg? Hvorfor kan kun mennesker med pikk ligge med den de vil? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, peppermyntete skrev:

Unnskyld meg? Hvorfor kan kun mennesker med pikk ligge med den de vil? 

Neida. Bare ikke gå etter OPPTATTE folk prøver jeg å si. 

Anonymkode: cdeb8...167

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Neida. Bare ikke gå etter OPPTATTE folk prøver jeg å si. 

Anonymkode: cdeb8...167

Det var ikke det du skrev. Du skrev at å pule rundt er som å pule som en mann

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men ja. Neste gang jeg ser hun legger seg etter opptatte menn eller min samboer så skal jeg si ifra. På den måten at jeg blir tatt seriøs. Sikkert litt ekstra sterke negative følelser rundt jenta fordi hun har prøvd seg på samboeren min også. Hun dukker opp uanmeldt og ikke invitert på fest hos oss, drikker opp vår alkohol, kjører gratis til byen, frekk mot meg og i tillegg forventer at typen min skal hold håret hennes når hun spyr. Da ønsket jeg henne Lykke til videre og tok med kjæresten min et annet sted. Prøvde å se på henne som venninne men jeg klarer ikke. På samme fest skjedde det noe i vårt hus. Så sine hun til meg at hun og typen ordner opp så jeg trenger ikke komme til det rommet. Da sa jeg klart ifra at jeg bor her også så hun kan sette seg. I ettertid prøver hun alltid å sette seg rundt oss på sammenkomster. Altså utrolig slitsomt!! 

Anonymkode: cdeb8...167

Tror folk har utrolig vanskelig for å skjønne at dette ikke er ok oppførsel. 

Anonymkode: cdeb8...167

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Maleficenta skrev:

Det var ikke det du skrev. Du skrev at å pule rundt er som å pule som en mann

Har skrevet det endel ganger jo. Sikker på at du har lest?

Anonymkode: cdeb8...167

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Maleficenta skrev:

Det var ikke det du skrev. Du skrev at å pule rundt er som å pule som en mann

Ja det skrev jeg også. Og jenter som oppføre seg som menn er ikke pent. Å gå etter hva som helst, noe nytt hver helg, jeg kan desverre ikke se noe tiltrekkende med det.

Anonymkode: cdeb8...167

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har skrevet det endel ganger jo. Sikker på at du har lest?

Anonymkode: cdeb8...167

Ja men det tar ikke vekk det du sa om å ha sex som en mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Maleficenta skrev:

Ja men det tar ikke vekk det du sa om å ha sex som en mann.

Heng deg opp i det som passer deg. Se helheten og døm etter det. Jeg sa også at jeg ser ekstra negativt på henne når hun går etter typen min selv om hun vet om meg. Hun er venninne med venninna mi og går etter typen hennes. Er det en fyr hun ble dumpa hos går hun etter kompisene hans. 

Men nei. Finner det ikke tiltrekkende å finne seg ny fyr hver helg. Hvis man er så kåt og singel så får man ha en fast da. Rykter går og når man først kommer til stykket og vil i et forhold så er det stor sjanse for at det kan bli vanskelig når man har ligget så mye rundt. Gutter blir godtatt der på en helt annen måte. Og som jeg har sagt tidligere kan mine meninger rundt sex være fordi jeg legger så mye i det selv.

Anonymkode: cdeb8...167

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Heng deg opp i det som passer deg. Se helheten og døm etter det. Jeg sa også at jeg ser ekstra negativt på henne når hun går etter typen min selv om hun vet om meg. Hun er venninne med venninna mi og går etter typen hennes. Er det en fyr hun ble dumpa hos går hun etter kompisene hans. 

Men nei. Finner det ikke tiltrekkende å finne seg ny fyr hver helg. Hvis man er så kåt og singel så får man ha en fast da. Rykter går og når man først kommer til stykket og vil i et forhold så er det stor sjanse for at det kan bli vanskelig når man har ligget så mye rundt. Gutter blir godtatt der på en helt annen måte. Og som jeg har sagt tidligere kan mine meninger rundt sex være fordi jeg legger så mye i det selv.

Anonymkode: cdeb8...167

Jeg driter i helheten. Du hadde tydeligvis syntes at det var mer greit om det var en mann som la seg etter opptatte kvinnfolk.. og det er slett ikke greit i 2016 at det skal være ulik seksuell standard for kvinner og menn

Endret av Maleficenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...