Gå til innhold

Jenter som legger seg etter alle


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er det med jenter som legger seg etter alt og alle?

Hun drev på med en, når han ikke hadde mer følelser for henne og avsluttet hele greia gikk hun rett til kompisen hans. Og nå har hun tydelig begynt å legge seg etter broren. 

Hun ene her har også hatt en tendens å prøve seg på min samboer. Han prøver å gå vekk men hun kommer etter. I noen tilfeller tar hun å forteller om fæle ting for å få sympati også, alltid samme historien.

Hva er det med slike jenter? 

Anonymkode: cdeb8...167

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oppmerksomhetsbehov og usikkerhet.

Anonymkode: a7279...f62

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dwight
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det med den jenta som legger seg etter alt og alle?

Hun drev på med en, når han ikke hadde mer følelser for henne og avsluttet hele greia gikk hun rett til kompisen hans. Og nå har hun tydelig begynt å legge seg etter broren. 

Hun ene her har også hatt en tendens å prøve seg på min samboer. Han prøver å gå vekk men hun kommer etter. I noen tilfeller tar hun å forteller om fæle ting for å få sympati også, alltid samme historien.

Hva er det med den jenta

Anonymkode: cdeb8...167

Rettet litt for deg jeg.

Har du snakket med henne? Hun kan slite med noe og trenger hjelp, all oppmerksomhet er bedre enn ingen oppmerksomhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare så tydelig at man ønsker å se vekk. Stiller deg tydelig foran fyren med puppene godt frem og gnir kroppen opp etter. Tvinner hår og prøver å stå så tett som mulig og snakke. Flere av de hun driver slik med er i forhold og hun kjenner damene deres! 

Desverre har jeg altfor mange nære venner som også er venner av henne så jeg har ikke kommentert til henne. Men broren til nevnte fyr sa jeg det rett ut til. Han har jo dame også.

Hun får sjelden napp da, men feil å legge seg etter opptatte folk.

Typen min har sagt ifra til henne at hun kan ikke fortsette sånn med han lengre for han er opptatt. Så hun møter ikke blikket mitt mer.

Anonymkode: cdeb8...167

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Dwight skrev:

Rettet litt for deg jeg.

Har du snakket med henne? Hun kan slite med noe og trenger hjelp, all oppmerksomhet er bedre enn ingen oppmerksomhet.

Desverre flere av de i byen der jeg bor som gjør det slik. Derfor ordet jenter. Så mye at jeg reagerer sterkt på det. 

Anonymkode: cdeb8...167

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er bare så tydelig at man ønsker å se vekk. Stiller deg tydelig foran fyren med puppene godt frem og gnir kroppen opp etter. Tvinner hår og prøver å stå så tett som mulig og snakke. Flere av de hun driver slik med er i forhold og hun kjenner damene deres! 

Desverre har jeg altfor mange nære venner som også er venner av henne så jeg har ikke kommentert til henne. Men broren til nevnte fyr sa jeg det rett ut til. Han har jo daSme også.

Hun får sjelden napp da, men feil å legge seg etter opptatte folk.

Typen min har sagt ifra til henne at hun kan ikke fortsette sånn med han lengre for han er opptatt. Så hun møter ikke blikket mitt mer.

Anonymkode: cdeb8...167

Så si det da. "Hei, jeg ser hva du holder på med. Hvorfor legger du ann på mennesker som er i forhold? Er det noe du vil prate om?"

Anonymkode: a82eb...cd4

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Så si det da. "Hei, jeg ser hva du holder på med. Hvorfor legger du ann på mennesker som er i forhold? Er det noe du vil prate om?"

Anonymkode: a82eb...cd4

Kunne gjort det. Men er litt redd for reaksjoner når jeg blander meg opp i direkte sånn. Hun er venn med flere av mine venninner. Selv sliter jeg nå så mye med hennes nærvær at jeg unngår de festene med mine venninner hvor hun er. Hun er veldig slitsom! Og jeg prøver å verken si noe eller lage drama. Men kanskje noen (jeg) burde si noe!

Anonymkode: cdeb8...167

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Desverre flere av de i byen der jeg bor som gjør det slik. Derfor ordet jenter. Så mye at jeg reagerer sterkt på det. 

Anonymkode: cdeb8...167

Menn er vel ikke stort bedre, så vidt jeg vet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kunne gjort det. Men er litt redd for reaksjoner når jeg blander meg opp i direkte sånn. Hun er venn med flere av mine venninner. Selv sliter jeg nå så mye med hennes nærvær at jeg unngår de festene med mine venninner hvor hun er. Hun er veldig slitsom! Og jeg prøver å verken si noe eller lage drama. Men kanskje noen (jeg) burde si noe!

Anonymkode: cdeb8...167

Du taper ingenting hvis du ikke ser på hun som en venninne alikevel.

Anonymkode: a82eb...cd4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Du taper ingenting hvis du ikke ser på hun som en venninne alikevel.

Anonymkode: a82eb...cd4

Er redd jeg taper ansikt andre steder.

Anonymkode: cdeb8...167

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Beach skrev:

Menn er vel ikke stort bedre, så vidt jeg vet.

Neida. Skjønner det. Men når jenter i denne byen ligger rundt som om de skulle vært menn. Når antallet stiger til 3 sifret så syns jeg det er kvalmende. Bryr meg lite bare gutten er singel. Men når de legger seg etter alt som er uansett om vedkommende har dame. Heldigvis klarer min samboer å sette ned foten.

Anonymkode: cdeb8...167

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Neida. Skjønner det. Men når jenter i denne byen ligger rundt som om de skulle vært menn. Når antallet stiger til 3 sifret så syns jeg det er kvalmende. Bryr meg lite bare gutten er singel. Men når de legger seg etter alt som er uansett om vedkommende har dame. Heldigvis klarer min samboer å sette ned foten.

Anonymkode: cdeb8...167

Et tresifret antall sexpartnere er veldig mange - enten man er kvinne eller mann. Det er ikke mer OK å ligge rundt som mann enn som kvinne. Jeg vet ikke hvilke mennesker du er omringet av, men jeg kjenner ikke til dette problemet i min omgangskrets.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men ja. Neste gang jeg ser hun legger seg etter opptatte menn eller min samboer så skal jeg si ifra. På den måten at jeg blir tatt seriøs. Sikkert litt ekstra sterke negative følelser rundt jenta fordi hun har prøvd seg på samboeren min også. Hun dukker opp uanmeldt og ikke invitert på fest hos oss, drikker opp vår alkohol, kjører gratis til byen, frekk mot meg og i tillegg forventer at typen min skal hold håret hennes når hun spyr. Da ønsket jeg henne Lykke til videre og tok med kjæresten min et annet sted. Prøvde å se på henne som venninne men jeg klarer ikke. På samme fest skjedde det noe i vårt hus. Så sine hun til meg at hun og typen ordner opp så jeg trenger ikke komme til det rommet. Da sa jeg klart ifra at jeg bor her også så hun kan sette seg. I ettertid prøver hun alltid å sette seg rundt oss på sammenkomster. Altså utrolig slitsomt!! 

Anonymkode: cdeb8...167

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Beach skrev:

Et tresifret antall sexpartnere er veldig mange - enten man er kvinne eller mann. Det er ikke mer OK å ligge rundt som mann enn som kvinne. Jeg vet ikke hvilke mennesker du er omringet av, men jeg kjenner ikke til dette problemet i min omgangskrets.

Ja det skjønner jeg. Likevel tenker jeg at det er mer ekkelt når det er jenter. Jeg ville så klart aldri blitt sammen med en mann som har ligget med så mange. Men mer ekkelt når det er jenter.

Anonymkode: cdeb8...167

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja det skjønner jeg. Likevel tenker jeg at det er mer ekkelt når det er jenter. Jeg ville så klart aldri blitt sammen med en mann som har ligget med så mange. Men mer ekkelt når det er jenter.

Anonymkode: cdeb8...167

Det får du gjerne synes, men i utgangspunktet er det ikke verre. 

Tilbake til spørsmålet ditt - hva det er med slike jenter? Jeg vet ikke. Å ligge rundt kan komme av dårlig selvtillit og følgende oppmerksomhets- og bekreftelsesbehov, eller så enkelt som søken etter spenning. Det i seg selv er helt OK, hvis de er fornøyd med det. Men å legge seg etter menn som er opptatt, er rimelig spesielt. Særlig når det gjentar seg gang på gang. De har vel en greie for de som er opptatt og mer utilgjengelige enn andre på markedet, og slike er det bare å holde seg unna.

Hvis de legger seg etter flere i samme omgangskrets, som brødre og kompiser, er det muligens for å gjøre de sjalu?

Endret av Beach
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Beach skrev:

Det får du gjerne synes, men i utgangspunktet er det ikke verre. 

Tilbake til spørsmålet ditt - hva det er med slike jenter? Jeg vet ikke. Å ligge rundt kan komme av dårlig selvtillit og følgende oppmerksomhets- og bekreftelsesbehov, eller så enkelt som søken etter spenning. Det i seg selv er helt OK, hvis de er fornøyd med det. Men å legge seg etter menn som er opptatt, er rimelig spesielt. Særlig når det gjentar seg gang på gang. De har vel en greie for de som er opptatt og mer utilgjengelige enn andre på markedet, og slike er det bare å holde seg unna.

Hvis de legger seg etter flere i samme omgangskrets, som brødre og kompiser, er det muligens for å gjøre de sjalu?

Det er tredje gang på et år at hun prøver seg på en som er opptatt. Av de jeg kjenner og min samboers venner altså. Hun er veldig veldig synlig. Helt greit om hun liker å ha kompiser, bare ikke legge seg etter de. Håper flere av mine venninner ser dette snart. De ser det nok ikke før hun har gått etter deres typer. I helgen la hun seg etter typen til ei venninne av meg. Jeg ser at de er venner også, denne jenta og venninna mi. Er bare i tvil nå om jeg skal fortelle henne om situasjonen. 

Anonymkode: cdeb8...167

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

38 minutter siden, Dwight skrev:

Rettet litt for deg jeg.

Har du snakket med henne? Hun kan slite med noe og trenger hjelp, all oppmerksomhet er bedre enn ingen oppmerksomhet.

Da rettet du det feil, for det er tydelig at TS her snakker om flere jenter. Ikke alle jenter, ikke en jente, men flere jenter.

Anonymkode: 43f39...58b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Da rettet du det feil, for det er tydelig at TS her snakker om flere jenter. Ikke alle jenter, ikke en jente, men flere jenter.

Anonymkode: 43f39...58b

Egentlig gjelder det en jente her, men jeg ser det oftere og oftere. Likevel. Ord/grammatikk ikke viktig. Veldig fint om du har erfaringer å komme med i stedet.

Anonymkode: cdeb8...167

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det med jenter som legger seg etter alt og alle?

Hun drev på med en, når han ikke hadde mer følelser for henne og avsluttet hele greia gikk hun rett til kompisen hans. Og nå har hun tydelig begynt å legge seg etter broren. 

Hun ene her har også hatt en tendens å prøve seg på min samboer. Han prøver å gå vekk men hun kommer etter. I noen tilfeller tar hun å forteller om fæle ting for å få sympati også, alltid samme historien.

Hva er det med slike jenter? 

Anonymkode: cdeb8...167

Jeg ser ikke helt problemet med den oppførselen der, hvis de involverte ikke bryr seg? 

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja det skjønner jeg. Likevel tenker jeg at det er mer ekkelt når det er jenter. Jeg ville så klart aldri blitt sammen med en mann som har ligget med så mange. Men mer ekkelt når det er jenter.

Anonymkode: cdeb8...167

Der mistet du all sympati. Å slutshame på denne måten er lavmål av deg! Spørs om det er du som er prippen, og dermed redd denne frisinnede jenta vil klare å ta samboeren din da? Blir kvalm av at det finnes slike holdninger enda. 

Anonymkode: 79530...1e2

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kunne gjort det. Men er litt redd for reaksjoner når jeg blander meg opp i direkte sånn. Hun er venn med flere av mine venninner. Selv sliter jeg nå så mye med hennes nærvær at jeg unngår de festene med mine venninner hvor hun er. Hun er veldig slitsom! Og jeg prøver å verken si noe eller lage drama. Men kanskje noen (jeg) burde si noe!

Anonymkode: cdeb8...167

Jeg tror du ville skaffet deg god kred hos de fleste andre, også felles kjente, ved å se henne rett inn i øynene og si noe sånt + at du i etterkant følger opp med noen gode ord/kontakt en gang du er på tomannshånd med denne jenta. For alt du vet er det nettopp DET som skal til for å løse opp i hele problematikken.

Det er en veldig voksen måte å takle henne på, mener jeg :) 

Anonymkode: a759d...858

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...