Gå til innhold

Gravid eller ikke...


Gjest Dragoste

Anbefalte innlegg

Gjest Dragoste

Hei! Jeg vet at dette er umulig for dere å vite, og jeg har bestilt meg graviditetstest som jeg antageligvis får i slutten av uken... Men jeg vil vite hva dere tror. Jeg har vært veldig slapp og trøtt de 2 siste månedene, mere en normalt. Tisser også unormalt ofte, sikker 1-2 ganger i timen, uansett hvor lite eller mye jeg drikker. Jeg har trent utrolig mye og spist veldig sunt, men jeg går ikke ned i vekt. 

Jeg tror egentlig ikke jeg er gravid, for dette er de eneste som kan virke som symptomer på graviditet. Men jeg har bestilt meg test for å få avkreftet det, så jeg slipper å tenke på det. Har ikke følt meg kvalm, er det alle som er det i begynnelsen av graviditeten?  Har ikke ømme bryster. Hadde samleie sist i slutten av februar. Så OM jeg er gravid, så kan jeg ikke være noe mindre på vei enn litt over 2 måneder, og man kan ikke se det på meg. Men nå er jeg litt lubben, og har langt ifra en flat mage, så det har vel ikke noe å si. 

Har p-stav, og hadde konstant mensen fra november til slutten av februar. Jeg sluttet og blø 2-3 dager før jeg hadde samleie for siste gangen, og har ikke hatt mensen siden. 

Hva tror dere? Er det en sjanse, eller er den minimal?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man kan uansett ikke se det så tidlig, uansett hvor slank en er, mange der litt større ut fordi de er oppblåste, vanlig å slite med fordøyelsen de første månedene. Er ikke alle som har noe særlig med symptomer uansett, så sjansen er uansett tilstede! Tror den er liten , men alltid greit å ta en test!

oppdater oss gjerne, og lykke til!

Anonymkode: f2c18...e10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville dratt til lege og sjekket stoffskifte samt for diabetes. 

Anonymkode: 801bf...da6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dragoste
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man kan uansett ikke se det så tidlig, uansett hvor slank en er, mange der litt større ut fordi de er oppblåste, vanlig å slite med fordøyelsen de første månedene. Er ikke alle som har noe særlig med symptomer uansett, så sjansen er uansett tilstede! Tror den er liten , men alltid greit å ta en test!

oppdater oss gjerne, og lykke til!

Anonymkode: f2c18...e10

Takk for svar! Skal oppdatere i helga, får mest trolig testen i posten på fredag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dragoste
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville dratt til lege og sjekket stoffskifte samt for diabetes. 

Anonymkode: 801bf...da6

Huff, det hørtes ikke bra ut... Om jeg ikke er gravid bør jeg kanskje det.. Takk for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TA EN FUCKINGS TEST!!!!!!!

Anonymkode: 1c078...6b1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Dragoste
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

TA EN FUCKINGS TEST!!!!!!!

Anonymkode: 1c078...6b1

Ro ned... Jeg skrev jo jeg skal det så snart jeg får den i posten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...