Gå til innhold

Hvor ville dere bestilt flybilletter til L.A ?


Calleia

Anbefalte innlegg

Tenker meg en tur til L:A i høst, men hos de norske reiseselskapene er dette sinnssykt dyrt..

Noen som har et selskap å anbefale? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Restplass? Norwegian har jo superbillige direkteturer til Las Vegas, men vet ikke om de har det til LA også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg søker alltid på finn.no/reise. Mye enklere enn å gå inn på hvert enkelt selskap og søke, i tillegg til at du får opp reiser som kombinerer ulike selskaper. 

Anonymkode: d3b71...939

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar!

 Kanskje det er billigere å dra rett til Las Vegas.. Det skal jeg sjekke :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk på momondo, der har de jo oversikt over alle de billigste. Bestilte via den siden sist jeg dro til USA. Der kan man velge om man vil ha mellomlanding og hvor mange evt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En flybillett til LA utenfor ferier bør være mulig å oppdrive for rundt kr 4500 og oppover utenfor skoleferier. Kanskje lavere også når det er kampanjer på gang. Bruk Momondo som du allerede har fått tips om:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Linaria

Trodde Norwegian var skikkelig billig til LA? Har vært det når jeg har sjekka, og har venner fra LA som alltid flyr Norwegian når de skal til Europa, da det er mye billigere enn andre selskaper. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker søkemotoren Skyscanner. Gir deg billigste alternativ. 

Endret av Skriblerier
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linaria
1 minutt siden, Skriblerier skrev:

Jeg bruker Skyscanner. Gir deg billigste alternativ. 

Jeg synes Skyscanner er ganske dårlig. Ofte får man opp billetter som ikke lenger er tilgjengelig, og noen ganger er det mye dyrere enn det faktisk er på flyselskapets hjemmeside. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Linaria skrev:

Jeg synes Skyscanner er ganske dårlig. Ofte får man opp billetter som ikke lenger er tilgjengelig, og noen ganger er det mye dyrere enn det faktisk er på flyselskapets hjemmeside. 

 

Da har vi to forskjellige erfaringer. Men nå kjøper jeg ikke billetter gjennom Skyscanner da, jeg bruker den kun for å se hva som er billigst, så oppsøker jeg nettsiden til de billigste flyselskapene/avgangene og legger inn samme søk der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linaria
Et øyeblikk siden, Skriblerier skrev:

Da har vi to forskjellige erfaringer. Men nå kjøper jeg ikke billetter gjennom Skyscanner da, jeg bruker den kun for å se hva som er billigst, så oppsøker jeg nettsiden til de billigste flyselskapene/avgangene og legger inn samme søk der. 

Gjør det jeg også, men opplever nesten alltid at prisen er annerledes på flyselskapets nettside. 

Kanskje jeg bare gjør noe feil. Datet en som jobbet der en gang, og forklarte problemene mine, og han bare "neeei, du må trykke der og der! Det gir mening!" men jeg synes ikke det er så fryktelig brukervennlig. Greit til å finne hvilke selskaper som er billigst, men ikke for nøyaktig pris. 
Tror det er noen problemer med ulike valuta i hvert fall, og når jeg bestiller hos Norwegian, vil jeg jo betale i NOK.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...