Gå til innhold

Nå kan du sjekke hvor mange som har ditt etternavn i hele verden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi var 227 stykker. Imidlertid hadde over 14 000 mitt fornavn som etternavn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 stk, tror jeg vet om alle sammen.

Anonymkode: 5ec8b...375

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

291 og 170

Anonymkode: cbaab...413

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk 11.

Den stemmer ikke helt. Har full oversikt over hvem som har mitt etternavn i Norge og det er flere enn den ene som ble oppgitt på den siden.

 

 

Anonymkode: 544ed...9bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

230 i Norge

4 i USA

2 i Sverige

1 i qatar

og 1 i Singapore

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde et par ganske sjeldne norske etternavn, og de var ikke oppført i hele tatt. Da regner jeg med at resten av tallene heller ikke er komplette.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Norge er det bare 26 som deler etternavn med meg, men på verdensbasis var det nesten 50.000.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, det var visst ingen med mitt etternavn i verden.....Vi er riktignok bare 6 (10 med de som har satt det sammen med ett annet).......men 6 med alle i Norge kunne de godt ha visst om da, sende mail til dem...hallo jeg finnes!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etternavnet mitt klarte de ikke å finne en gang. Stoler jeg mer på SSB som jeg i det minste vet har riktig tall på folk som har mitt etternavn i Norge (vet hvem alle av dem er). 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest bruker83924

31k på det ene navnet, og 2k på det andre. Det med 31k er et vanlig etternavn i blant annet tyskland, men familien vår er helnorsk. Vi er vel egentlig kun 2 norske familier med navnet, i Norge. Morsomt at det er så vanlig i utlandet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere søker Nguyen så ser dere at det står at det er en av de i Norge. Så hvor nøyaktig er den egentlig?

Anonymkode: 65a84...546

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SSB er tingen. Ifølge SSB er vi 58 stk med mitt etternavn, men ifølge linken som er lagt ut her så kommer jeg bare til 51. Det står også 2014 på den siden jeg får opp, men jeg klarer ikke endre det til 2015 eller 2016. 

Endret av Millimani
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis dere søker Nguyen så ser dere at det står at det er en av de i Norge. Så hvor nøyaktig er den egentlig?

Anonymkode: 65a84...546

Den er sikkert nøyaktig med de navn som er REGISTRERT. Det er jo ikke alle som er det. Ganske nøyaktig for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns slikt er så gøy å finne ut av!

Vi er 92 i Norge med mitt etternavn, men så er det et enslig menneske i USA med samme etternavn..! Blir jo nysgjerrig på hvem det er, da😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg deler etternavn med 2,579,780 personer. Fascinerende, selv om tallet neppe er særlig nøyaktig.

Anonymkode: 4a313...5ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...