Gå til innhold

Dere veldig veltrente menn på 100 kilo


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Som har masse muskler. Hadde det vært et problem for deg å ha sex med en kvinne på 45 kilo?

Anonymkode: 705b7...a23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Herr Heftig
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Som har masse muskler. Hadde det vært et problem for deg å ha sex med en kvinne på 45 kilo?

Anonymkode: 705b7...a23

Så lenge  hun har former. Hvis hun ikke har det så tror jeg man vil føle seg litt pedo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Herr Heftig skrev:

Så lenge  hun har former. Hvis hun ikke har det så tror jeg man vil føle seg litt pedo.

Så om du har sex med en voksen dame på 45 kg så føler du deg pedofil? Akkurat.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Herr Heftig
8 minutter siden, Maus skrev:

Så om du har sex med en voksen dame på 45 kg så føler du deg pedofil? Akkurat.

Hvis hun ar en barnekropp så er det vel naturlig at man føler det litt som om man har sex med et barn.

Jeg vet ærlig talt ikke. Aldri hatt sex med noen som er så små, verken voksne eller barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Herr Heftig skrev:

Så lenge  hun har former. Hvis hun ikke har det så tror jeg man vil føle seg litt pedo.

Det var jo ikke på den måten jeg tenkte. Men mer om man føler man må være ekstra forsiktig hvis man skal være på topp fks.

Anonymkode: 34f36...96a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er ikke jeg en muskuløs mann på 100 kg, men en kvinne på 50 som er samboer med en mann på 100 kg (183 cm høy) og 10% fett. Han har hvert fall ikke noe problem med å ja sex med meg, skjønner ikke hvorfor det skulle være et tema? Jeg er bare normalt tynn, er 168 høy, men har rumpe og pupper. Er det slik at en muskuløs mann over så så mange kg bare kan være sammen med jenter som veier så så mye? 

Et vennepar av oss; han er 195 høy, hun er 160 høy.

Et annet; hun er 187, han er 176.

Ingen av de har noen problemer heller....

Anonymkode: 0307c...1ff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker forøvrig veldig røff sex, selv om han veier det dobbelte av meg, vi er ikke så skjøre ;) 

Anonymkode: 0307c...1ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Herr Heftig skrev:

Hvis hun ar en barnekropp så er det vel naturlig at man føler det litt som om man har sex med et barn.

Jeg vet ærlig talt ikke. Aldri hatt sex med noen som er så små, verken voksne eller barn.

Så hvis man er liten uten typisk former, så har man en "barnekropp"? Sex med et barn... altså... ærlig talt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verken kvinnekroppen eller vagina er så sart som mange tror. Er to meter og 100+kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

207cm og 115kg her.

Dame på 45 kg? Litt usikker på om jeg skal knulle henne eller bruke henne som kondom.

Anonymkode: c6aa1...dcd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Ferny skrev:

Så hvis man er liten uten typisk former, så har man en "barnekropp"? Sex med et barn... altså... ærlig talt.

 

Kvinner uten former og med veldig lav vekt har veldig infantil kropp da.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, N0RGE skrev:

 

Kvinner uten former og med veldig lav vekt har veldig infantil kropp da.

Synes du.

Anonymkode: f0f18...237

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

100kg det kalles feit.

index.jpg

Anonymkode: 6fd78...e83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes du.

Anonymkode: f0f18...237

 

Syns jeg og mange andre. Clue ligger i hvor infantile de blir seende ut. Noen har en fult utviklet kropp på lav vekt, men mange av de har rett og slett en for infantil figur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

100kg det kalles feit.

index.jpg

Anonymkode: 6fd78...e83

Kommer an på. er man 195 og oppover så er det ingen problem å være veltrent og tresifret. Er man 180 og går på noe så er det også mulig. Men er ikke mange veltrente på tresifret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

100kg det kalles feit.

index.jpg

Anonymkode: 6fd78...e83

Haha samboeren min har som sagt 10% fett og veier 100 kg, 103 kg eksakt. Det er altså snakk om tydelig separering i musklene, tydelgivis blodårer og veldig lite fett.

Anonymkode: 0307c...1ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

207cm og 115kg her.

Dame på 45 kg? Litt usikker på om jeg skal knulle henne eller bruke henne som kondom.

Anonymkode: c6aa1...dcd

Den var virkelig ufin.

Anonymkode: 34f36...96a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke veltrent, men heldigvis under 100 kilo...Små damer med former er vel ofte mere sexy og attraktive enn amasoner på 180   Tror mange menn er av samme oppfatning når det gjelder dette. Så lenge dama er voksen og 150 eller mer er dette vel mer positivt enn negativt. Store "dundrer" er vel heller for de spesielt interesserte.......

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den var virkelig ufin.

Anonymkode: 34f36...96a

Takk

Anonymkode: c6aa1...dcd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det var jo ikke på den måten jeg tenkte. Men mer om man føler man må være ekstra forsiktig hvis man skal være på topp fks.

Anonymkode: 34f36...96a

Nå er ikke jeg en mann på 100+ kilo (håper det er greit jeg deltar i tråden likevel), men derimot en kvinne på 55 kilo.

Min kjæreste veier 80-noe kg, og jeg synes det er vondt når han ligger oppå meg uten å holde tilbake :rolleyes: Jeg får ikke puste, og det kjennes ut som om ribbeina skal knekke sammen. Aldri om jeg hadde taklet over 100 kilo over meg :bond:

Nå er jeg kanskje mer skjør enn de fleste, men jeg tviler på at ei på 45 kilo tåler meget mye mer enn meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...