Gå til innhold

Pass


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen spørsmål:
Må barn ha nytt pass hvert år? Må jeg ha med fødselsattest?

Må jeg ha med mitt gamle pass for å få nytt?

Kan man ha parykk på passbildet, om man bruker det hele tiden ellers? 

 

Anonymkode: de70c...27c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Passet mitt er i huset et eller annet sted i boden, men jeg finner det ikke i alt kaoset, dessuten er det utgått for lenge siden,

og da kan det vel ikke misbrukes?

 

Anonymkode: de70c...27c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og det står noe om hodeplagg pga sykdom osv... parykk må vel regnes som hodeplagg,

jeg går med det hele tiden mens håret vokser ut igjen, og kommer til å ha slikt hår når det har vokst ut.
Bare jeg har håret vekk fra ansiktet på bildetakingen... slik tolker jeg det. Noen andre som vet?

Jeg ligner jo ikke på meg selv uten parykk for å si det sånn.... og jeg kommer ikke til å gå uten parykk annet enn hjemme....

 

Anonymkode: de70c...27c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Passet mitt er i huset et eller annet sted i boden, men jeg finner det ikke i alt kaoset, dessuten er det utgått for lenge siden,

og da kan det vel ikke misbrukes?

 

Anonymkode: de70c...27c

Jeg er ganske sikker på at utgåtte pass fortsatt kan brukes som legitimasjon innad i landet. Men ikke bli sint på meg om det er feil :P 

Anonymkode: 37cf4...db5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Passet mitt er i huset et eller annet sted i boden, men jeg finner det ikke i alt kaoset, dessuten er det utgått for lenge siden,

og da kan det vel ikke misbrukes?

 

Anonymkode: de70c...27c

Passet blir meldt tapt, om du ikke har det med deg, eller kommer med det, når du eventuelt henter passet på politistasjonen. Får du mange nok tapsmeldinger, så kan det i verste fall føre til at politiet nekter deg pass.

Anonymkode: 19a6e...cfd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...