Gå til innhold

Hvordan i ... få seg en ONS?!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Høres sikkert ut som verdens dummeste spørsmål, for de fleste tenker vel at siden jeg er jente så er det egentlig bare å troppe opp på byen og kanskje drikke litt, så er det i boks? Vel, nei! 

Jeg skjønner ikke "koden" for å ende opp med å få seg et ligg. Jeg er så seksuelt frustrert at jeg dør snart. Tror ikke jeg er unormalt stygg heller, har aldri hatt noe problem med å få meg noen ellers, det er bare et eller annet som skjer ute på byen. Jeg er slank og den rekka der, men jeg er ikke 100% etnisk norsk om det har noe å si? 

Jeg ser i tillegg mye yngre ut enn jeg er, kan det skremme vekk menn? Jeg er 29, men liker best menn som er litt eldre. 

Arg. Hvordan går dere andre frem for å få napp på byen? Gjerne litt detaljert for jeg har forsøkt å smile, øyekontakt osv, men ender bare opp med å tiltrekke meg mannfolk som er for unge :s 

 

Anonymkode: 4abee...de2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høres sikkert ut som verdens dummeste spørsmål, for de fleste tenker vel at siden jeg er jente så er det egentlig bare å troppe opp på byen og kanskje drikke litt, så er det i boks? Vel, nei! 

Jeg skjønner ikke "koden" for å ende opp med å få seg et ligg. Jeg er så seksuelt frustrert at jeg dør snart. Tror ikke jeg er unormalt stygg heller, har aldri hatt noe problem med å få meg noen ellers, det er bare et eller annet som skjer ute på byen. Jeg er slank og den rekka der, men jeg er ikke 100% etnisk norsk om det har noe å si? 

Jeg ser i tillegg mye yngre ut enn jeg er, kan det skremme vekk menn? Jeg er 29, men liker best menn som er litt eldre. 

Arg. Hvordan går dere andre frem for å få napp på byen? Gjerne litt detaljert for jeg har forsøkt å smile, øyekontakt osv, men ender bare opp med å tiltrekke meg mannfolk som er for unge :s 

 

Anonymkode: 4abee...de2

Send meg bilde på pm så skal jeg gi deg ærlig tilbakemelding om utseende er problemet.

Ellers kan det være du ubevisst gir noen signaler avviser eller gir uttrykk for at du ikke er ute etter ons

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom ingen innteresante kommer bort til deg. Så må du jo nesten gå bort til dem og starte en samtale:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Herr Heftig skrev:

Sett deg ned ved siden av en fyr som ser interessant ut og si "hei".

"Hei, vil du ha sex" liksom? Eller hvor gjør damene det når de gjør dette med deg? Er det de som tar initiativ til sex eller du? 

TS

Anonymkode: 4abee...de2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

"Hei, vil du ha sex" liksom? Eller hvor gjør damene det når de gjør dette med deg? Er det de som tar initiativ til sex eller du? 

TS

Anonymkode: 4abee...de2

*hvordan mente jeg selvsagt :) 

TS

Anonymkode: 4abee...de2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du er fin nok kan du bare smile og spørre rett ut om dere skal dra hjem å ha sex. Ellers hjelper det at du ikke virker sjenert, om du i utgangspunktet er sjenert så ta et par drinker så du føler deg mer avslappet. Vær frampå og prat med den kjekkeste mannen du ser ute, ofte tør ikke damer å prøve seg på dem fordi de er "for fine", så de er som regel lette å få på kroken. Ofte er de kjekkeste også de mest løse..

Du kan også prøve tinder, og avtal å møt en fyr ute på byen. 

Jeg hadde ærlig talt ingen spesielle sjekketriks utenom dette når jeg var singel, det er jo overflod av villige menn på byen en lørdagskveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skaff deg en Tinderdate på byen på lørdag :)

Anonymkode: 7b7cd...d21

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Høres sikkert ut som verdens dummeste spørsmål, for de fleste tenker vel at siden jeg er jente så er det egentlig bare å troppe opp på byen og kanskje drikke litt, så er det i boks? Vel, nei! 

Jeg skjønner ikke "koden" for å ende opp med å få seg et ligg. Jeg er så seksuelt frustrert at jeg dør snart. Tror ikke jeg er unormalt stygg heller, har aldri hatt noe problem med å få meg noen ellers, det er bare et eller annet som skjer ute på byen. Jeg er slank og den rekka der, men jeg er ikke 100% etnisk norsk om det har noe å si? 

Jeg ser i tillegg mye yngre ut enn jeg er, kan det skremme vekk menn? Jeg er 29, men liker best menn som er litt eldre. 

Arg. Hvordan går dere andre frem for å få napp på byen? Gjerne litt detaljert for jeg har forsøkt å smile, øyekontakt osv, men ender bare opp med å tiltrekke meg mannfolk som er for unge :s 

 

Anonymkode: 4abee...de2

Hva med å legge igjen hijaben når du drar ut på byen? Vis mer pupper og lår!

Anonymkode: 6952a...42e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Herr Heftig
1 time siden, AnonymBruker skrev:

"Hei, vil du ha sex" liksom? Eller hvor gjør damene det når de gjør dette med deg? Er det de som tar initiativ til sex eller du? 

TS

Anonymkode: 4abee...de2

Jeg tenkte heller at du bare skal si "hei", og så har dere en nromal samtale. Og så begynner dere å flørte og så litt ut på natta kan du spørre han om han vil være med deg hjem.

 

Dette er da på en nattklubb.

 

Eller så kan du matche med en fyr på Tinder å spørre om han vil komme over på filmdate på lørdag.

Endret av Herr Heftig
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med nakenprat.no? Jeg har selv lagt ut annonse der, helt anonymt. Og fikk vel svar av 200 menn i nærheten, som gjerne ønsket sex. Så pratet med de som jeg likte best litt, før vi byttet bilder. Så møtte jeg en, og vi hadde et pulekompisforhold i 6 mnd. Synes dette er en veldig enkel og grei måte og gjøre det på. Og man kan og finne da en fast og ha sex med. Ikke bare ONS.

Anonymkode: 2d8dc...6c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva med å legge igjen hijaben når du drar ut på byen? Vis mer pupper og lår!

Anonymkode: 6952a...42e

Så alle som ikke er 100% etniske nordmenn bruker hijab? Dummeste jeg har lest. Jeg er halvt norsk og halvt brasiliansk.

TS

Anonymkode: 4abee...de2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Herr Heftig skrev:

Jeg tenkte heller at du bare skal si "hei", og så har dere en nromal samtale. Og så begynner dere å flørte og så litt ut på natta kan du spørre han om han vil være med deg hjem.

 

Dette er da på en nattklubb.

 

Eller så kan du matche med en fyr på Tinder å spørre om han vil komme over på filmdate på lørdag.

Men dette har jeg jo hver gang jeg er ute på byen :P det jeg lurer på er hvordan det går fra småprat til å faktisk dra hjem å ha sex. Er liksom her det failer for min del. Fyren spør kanskje om nummeret mitt eller adder meg på Facebook, og da føles det så rart å bare "men du, vi skal ikke gå hjem å knulle da" :sjenert: men jeg må kanskje være så direkte?

Anonymkode: 4abee...de2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skaff deg en Tinderdate på byen på lørdag :)

Anonymkode: 7b7cd...d21

Kanskje jeg må prøve det :P

Anonymkode: 4abee...de2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Herr Heftig
52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men dette har jeg jo hver gang jeg er ute på byen :P det jeg lurer på er hvordan det går fra småprat til å faktisk dra hjem å ha sex. Er liksom her det failer for min del. Fyren spør kanskje om nummeret mitt eller adder meg på Facebook, og da føles det så rart å bare "men du, vi skal ikke gå hjem å knulle da" :sjenert: men jeg må kanskje være så direkte?

Anonymkode: 4abee...de2

Da vet jeg ikke hva som går galt.

Du kan prøve å si at det er synd at stedet stenger, for så å spørre om han vil være med til deg på nach.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men dette har jeg jo hver gang jeg er ute på byen :P det jeg lurer på er hvordan det går fra småprat til å faktisk dra hjem å ha sex. Er liksom her det failer for min del. Fyren spør kanskje om nummeret mitt eller adder meg på Facebook, og da føles det så rart å bare "men du, vi skal ikke gå hjem å knulle da" :sjenert: men jeg må kanskje være så direkte?

Anonymkode: 4abee...de2

Dette er verdens enkleste ting når du er jente, send meg en pm så skal jeg lære deg opp på 10 minutter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, menn har det i sin natur at de kan være litt frekke, når jeg er ute får jeg bestandig spørsmål om vi ikke skal dra en tur hjem til meg, men de gangene jeg sier at det ikke passer hos meg og om vi ikke kan dra hjem til han? Så er det helt umulig. De foreslår til og med at vi kan gjøre noe ute i stedet!!!

Altså, nå er ikke jeg sexfiksert, men lagt merke til at menn helst vil hjem til meg og ikke omvendt. Ganske greit å vite slikt, det gjør det sååå mye enklere å lure menn med meg hjem, haha:sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Vær passe bedugget

2. Smil og vær imøtekommende

3. Sørg for litt fysisk kontakt på utestedet

Hvis han ikke insisterer på at dere skal stikke etter at disse kravene er oppfylt så vet jeg ikke. 

Anonymkode: a3e9a...ec0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Nøste~ skrev:

Vel, menn har det i sin natur at de kan være litt frekke, når jeg er ute får jeg bestandig spørsmål om vi ikke skal dra en tur hjem til meg, men de gangene jeg sier at det ikke passer hos meg og om vi ikke kan dra hjem til han? Så er det helt umulig. De foreslår til og med at vi kan gjøre noe ute i stedet!!!

Altså, nå er ikke jeg sexfiksert, men lagt merke til at menn helst vil hjem til meg og ikke omvendt. Ganske greit å vite slikt, det gjør det sååå mye enklere å lure menn med meg hjem, haha:sikle:

Siste ons jeg hadde sa at han aldri tok med seg jenter hjem som bare var for sex, for da ville han bare gjøre seg ferdig å gå. så kanskje de er av samme oppfatning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...