Gå til innhold

Bevis for utenomjordisk liv


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I jaoan har de et fint låneord fra engelsk: 

 

NONSENSU!

Anonymkode: 83afd...634

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste beviset på at det finnes intelligent  utenomjordisk liv, er vel at dem ikke har tatt noen kontakt med jordkloden! :fnise:

Anonymkode: d0630...f25

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gen Milley : we will be dealing with little green men

 

Anonymkode: 31564...953

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det beviser utenomjordisk liv, men det gjenstår å finne intelligent liv i universet 👾

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Balian de Ibelin

I følge Frank E. Stranges fikk USA besøk av tre utenomjordiske skapninger fra Venus kalt Valiant Thor, Jill og Donn på 50 tallet.

Og dette er et bilde som skal være av de tre utenomjordiske skapninger fra Venus

8f7b131bf33fd73e3da6dabc6befffd1e6e4cf87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Balian de Ibelin
Et øyeblikk siden, debatant skrev:

For de ser overhodet ikke ut som mennesker fra jorda??

Nå skrev jeg ikke at jeg trodde at de var utenomjordiske. Jeg skrev at  Frank E. Stranges gjorde det. Personlig har ikke jeg noen tro på at de var fra Venus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang var jeg med venninna mi på en kunstgressbane. Hun pratet i telefonen med kjæresten sin, mens jeg la meg ned i gresset for å se på stjernene (det var stjerneklar himmel med masse stjerner). 

Etter hvert så jeg noe stort og rundt som fløy over himmelen. Så ut til å være ganske nærme, siden det var så stort, nesten som om det skulle lande rett i nærheten. Det lagde vanlige lyder som et fly. 

"Jeg tror det er en ufo!" Utbrøt jeg, litt sjokkert over meg selv og det jeg så/hadde sett. Men hun var opptatt med kjæresten sin, og så ikke opp, og både hun og kjæresten sin trodde jeg hadde blitt gal av å ligge i det gresset. 

I ettertid skjønner jeg virkelig ikke hva det kan ha vært som jeg så.. finnes det helt runde, store fly? Har jeg blitt gal? Jeg hadde ikke drukket, så jeg var helt edru. Hadde ikke tatt noe dop av noe form. Jeg tenker iblant at jeg kanskje innbilte meg det. Men jeg vet jo at jeg ikke innbilte meg noen ting. Men kanskje det var et rundt fly? Jeg er et sted mellom vantro og benektelse av det jeg så. Jeg har liksom aldri tenkt at ufoer er noe man virkelig får se her i livet. Og det tror jeg fortsatt ikke.. Derfor får jeg det ikke til å stemme, det jeg så. 

Jeg tenker at det er naivt å tro at vi er de eneste intelligente vesenene i hele universet. Det finnes sikkert også vesener som er mye smartere enn menneskerasen - for vi er jo faktisk ikke særlig smarte, når man tenker etter hvordan vi behandler planeten vår og hverandre.. men at romvesner skulle dukke opp på jorda er liksom for mye for meg å tro på. Kanskje det hadde vært lettere hvis jeg trodde på ting som Gud eller Thor eller Zevs eller noe. 

Er det forresten noen andre som har opplevd noe lignende, og som tør å innrømme det? For meg er det rett og slett skummelt å prate om, for jeg vil ikke at folk skal tro jeg er gal. Men hvem vet, kanskje jeg i virkeligheten faktisk er gal? 

Eller er det noen som har en opplysning til meg som kan forklare det jeg så? 

Anonymkode: 8a003...4fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

En gang var jeg med venninna mi på en kunstgressbane. Hun pratet i telefonen med kjæresten sin, mens jeg la meg ned i gresset for å se på stjernene (det var stjerneklar himmel med masse stjerner). 

Etter hvert så jeg noe stort og rundt som fløy over himmelen. Så ut til å være ganske nærme, siden det var så stort, nesten som om det skulle lande rett i nærheten. Det lagde vanlige lyder som et fly. 

"Jeg tror det er en ufo!" Utbrøt jeg, litt sjokkert over meg selv og det jeg så/hadde sett. Men hun var opptatt med kjæresten sin, og så ikke opp, og både hun og kjæresten sin trodde jeg hadde blitt gal av å ligge i det gresset. 

I ettertid skjønner jeg virkelig ikke hva det kan ha vært som jeg så.. finnes det helt runde, store fly? Har jeg blitt gal? Jeg hadde ikke drukket, så jeg var helt edru. Hadde ikke tatt noe dop av noe form. Jeg tenker iblant at jeg kanskje innbilte meg det. Men jeg vet jo at jeg ikke innbilte meg noen ting. Men kanskje det var et rundt fly? Jeg er et sted mellom vantro og benektelse av det jeg så. Jeg har liksom aldri tenkt at ufoer er noe man virkelig får se her i livet. Og det tror jeg fortsatt ikke.. Derfor får jeg det ikke til å stemme, det jeg så. 

Jeg tenker at det er naivt å tro at vi er de eneste intelligente vesenene i hele universet. Det finnes sikkert også vesener som er mye smartere enn menneskerasen - for vi er jo faktisk ikke særlig smarte, når man tenker etter hvordan vi behandler planeten vår og hverandre.. men at romvesner skulle dukke opp på jorda er liksom for mye for meg å tro på. Kanskje det hadde vært lettere hvis jeg trodde på ting som Gud eller Thor eller Zevs eller noe. 

Er det forresten noen andre som har opplevd noe lignende, og som tør å innrømme det? For meg er det rett og slett skummelt å prate om, for jeg vil ikke at folk skal tro jeg er gal. Men hvem vet, kanskje jeg i virkeligheten faktisk er gal? 

Eller er det noen som har en opplysning til meg som kan forklare det jeg så? 

Anonymkode: 8a003...4fe

sikker på at det ikke var en åndelig/mental greie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, debatant skrev:

sikker på at det ikke var en åndelig/mental greie?

Nå er ikke jeg typen til å hallusinere, har aldri gjort det før.. så tviler egentlig på det. Det var liksom så virkelig, men i ettertid føles det uvirkelig fordi det er ganske absurd. 

Anonymkode: 8a003...4fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå er ikke jeg typen til å hallusinere, har aldri gjort det før.. så tviler egentlig på det. Det var liksom så virkelig, men i ettertid føles det uvirkelig fordi det er ganske absurd. 

Anonymkode: 8a003...4fe

Jeg tror du har sett en ekte ufo. Det er flere som mener og ha sett de. Flere tusen hvert år faktisk.

 

Anonymkode: 31564...953

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De som ikke tror på at det finnes noe som helst liv på andre planeter enn vår, eier ikke tankegang eller fantasi. Det er en selvfølge, vi vet jo at det er ekstremt mange galakser og planeter i hele atmosfæren. Bare fordi vi ikke har sett det, betyr det ikke at det ikke finnes. Og om vi skal forholde oss til sannheten, så er det veldig mange bevis for at det har vært andre skapninger her på jorda. Research f.eks "Roswell aliens 1947" og "Former Cia agent on his deathbed reveals aliens"

Tidligere CIA agenter som har kommet ut noen år før de døde, og sagt at de faktisk har jobbet med aliens, på hemmelige plasser, siden 1947.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror du har sett en ekte ufo. Det er flere som mener og ha sett de. Flere tusen hvert år faktisk.

 

Anonymkode: 31564...953

Kanskje jeg var en av de i år da. Ihvertfall er det godt at ikke alle tror at jeg er gal eller noe. 

Anonymkode: 8a003...4fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget


Hvorfor skulle isåfall noen slike romvesen fra en annen del av verdensrommet ønske (eller gidde) å ta noen kontakt med menneskeheten på jorden? Menneskeheten er vel ikke akkurat velkjent for å være noen særlig fredelig eller anti-voldelig art. Hva ville menneskene ha gjort dersom noen romvesen plutselig dukket opp her? Ville romvesen bli invitert på en kopp kaffe og noen pannekaker eller marsipankake?

Kanskje myndighetene på jorden heller kommer til å forsøke å presse ut alt de klarer av informasjon om (for eksempel) teknologi eller ukjente sivilisasjoner som rom vesen kanskje kan sitte på. I en tid hvor menneskeheten ikke engang er i stand til å tolerere (eller respektere) og komme greit overens hverandre - så ville det være direkte idiotisk (og ikke minst farlig) for en fremmed organisme å ta kontakt med noen på jorden...

Anonymkode: d0630...f25

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man har ingen bevis for utenomjordisk liv, men vi har bevis på at liv eksisterer i universet, nemlig på jorden. Da er altså alternativene:

1. Liv eksisterer flere steder enn på kun en planet som sirkler rundt en stjerne blant noen hundre milliarder andre i galaksen vi kaller melkeveien som er en blant noen hundre milliarder galakser i universet.

2. Liv eksisterer kun på denne ene planeten.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Larsern skrev:

Man har ingen bevis for utenomjordisk liv, men vi har bevis på at liv eksisterer i universet, nemlig på jorden. Da er altså alternativene:

1. Liv eksisterer flere steder enn på kun en planet som sirkler rundt en stjerne blant noen hundre milliarder andre i galaksen vi kaller melkeveien som er en blant noen hundre milliarder galakser i universet.

2. Liv eksisterer kun på denne ene planeten.

Jeg syns det er helt enormt naivt å skulle tro at jorda er den eneste planeten med intelligent liv, blant alle de *et tall jeg ikke kan tenke meg engang* planetene i hele universet hvor det er fullt mulig at det finnes intelligent liv. Selvfølgelig er ikke det tilfellet. 

Anonymkode: 8a003...4fe

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange som mener at det vil være helt umulig og få nokk fart på ett romskip til å fly ut av vårt solsystem.

Vi har faktisk klart og sende 5 fartøyer ut av solsystemet allerede.

Liste:

Pioneer 10

Skutt opp i 1972 fløy forbi jupiter i 1973. Mister kontakt i Januar 2003.

Pioneer 11

Skutt opp i 1973 fly forbi Jupiter i 1974 og saturn i 1979. Mistet kontakt i 1995.

Voyager 2

Skutt opp i 1977 fløy forbi Jupiter i 1979. Saturn i 1981, Uranus i 1986 og Neptun i 1989. Fortsatt aktiv.

Voyager 1

Skutt opp i 1977. Fløy forbi jupiter i 1979. Saturn i 1981. Uranus i 1986 og neptun i 1989. Fortsatt aktiv.

New Horizons

Skutt opp i 2006. Fløy forbi Jupiter i 2007. Fløy forbi Pluto 14 july 2015. Befinner seg nå i Kuiper beltet.

 

Så det er absolutt mulig og fly ut av vårt solsystem. Dette er informasjon som er offisielt tilgjengelig fra Nasa. 

 

En ting til. Hvordan var det vi først klarte og bevise at Jorda er rund ? Jo nemlig fra bilder.

For 500 år siden trodde folk den var flat før de visste hva ett romfartøy var.

Anonymkode: 31564...953

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...