Gå til innhold

Masterchef Australia NY SESONG STARTET!


John_Felipe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Å nei, trist i dag :(

Jeg heier ikke så fryktelig mye på Charlie egentlig. Han er litt.. kjedelig? Som alle i MC virker han som en veldig hyggelig fyr da, men jeg synes det er så kjedelig med alle disse som bare vil lage dessert hele tida. Som ikke bare gjelder ham da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SESONGENS BESTE EPISODE!!! (episode 23) omg! For en episode! Var det noe som manglet? wooow!

Både del 1 og 2. 4 fantastiske jaffles, bra teamwork og for noen herlige mennesker. Jeg siklet av å se de 4 jafflene, spesielt chloe sin! Også de 2 proffe chefene å!

Matt kokkelere i et så høyt nivå, han vil vel aldri slutte å imponere oss. Mimi awww :hjerte: jupp... Har en crush på henne :fnise: Hun har en kjempe herlig latter og et helt nydelig smil! Kjempe deilig å se alle mine 3 favoritter i top 4 idag (Matt,Mimi og Karmen)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en intens episode. Spennende fra start til slutt! De som vant fortjente det virkelig :)

Anonymkode: 82dc6...da2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dere Matts reaksjon på sisten av episoden idag? Sier hvor mye mat betyr for han, hans passion for mat vil bringe han så langt.

Anonymkode: b132b...ff4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaah, fantastisk Matt og Chloe :D Virkelig fortjent!

Matt virker som han har utrolig talent for å kombinere smaker, føler balanse virkelig er hans styrke. Seiler opp til å bli en favoritt for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

29 minutter siden, Librarian skrev:

Aaah, fantastisk Matt og Chloe :D Virkelig fortjent!

Matt virker som han har utrolig talent for å kombinere smaker, føler balanse virkelig er hans styrke. Seiler opp til å bli en favoritt for meg.

Kan ikke Matt og Chloe bare bli et par? De hadde passet sammen :)  Bare det at matt nettop har giftet seg da... 

Anonymkode: b132b...ff4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan ikke Matt og Chloe bare bli et par? De hadde passet sammen :)  Bare det at matt nettop har giftet seg da... 

Anonymkode: b132b...ff4

Chloe er også gift. :erter: Jeg ertet datteren min fordi hun er betatt av Matt. "Gift mann på 27, liksom." Ikke en typisk tenårings-crush. Hun tok igjen med samme mynt, for jeg heier jo på Chloe. "Gift kvinne på 24, liksom", hermet avkommet. :fnise: 

Denne sesongen kan fort ende opp med å bli favoritten min, kjenner jeg. Veldig spennende! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mimi kan jo ikke snakke rent. Må konsentrere meg for å forstå henne. :klo: Men hun er veldig kreativ og jeg tror hun kommer til å gjøre det bra, samme med Matt. 

Anonymkode: ebddd...ae5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må en av favorittene levere fra seg sin immunity-pin. :( Det var litt av en team challenge. 

Anonymkode: ebddd...ae5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra å se Miles gjøre det så bra som lagsjef. Men trist å se Matt på det tapende laget.

Men de MÅ ikke bruke pinen da. Kommer an på hvor selvsikre de føler seg før testen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Galskap å ikke bruke pinen, man vet jo aldri hva oppgavene går ut på. Tenk så bittert å ryke ut med en pin på forkle. :grine: Håper Matt bruker den, jeg tør ikke se på om han velger å kokkelere. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, skje skrev:

Galskap å ikke bruke pinen, man vet jo aldri hva oppgavene går ut på. Tenk så bittert å ryke ut med en pin på forkle. :grine: Håper Matt bruker den, jeg tør ikke se på om han velger å kokkelere. :sukk:


Hadde brukt den selv og er glad Matt brukte den. Alt for 1 uke xtra på Masterchef. Bra avgjørelse for Maggie Bear kommer neste uke :)

 

Anonymkode: 82dc6...da2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:


Hadde brukt den selv og er glad Matt brukte den. Alt for 1 uke xtra på Masterchef. Bra avgjørelse for Maggie Bear kommer neste uke :)

 

Anonymkode: 82dc6...da2

Matt, Cecilia, Maggie :5:

Anonymkode: ebddd...ae5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag så herr Preston ut som en marsipanrull. :fnise: 

Anonymkode: ebddd...ae5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pressure test med Anna Polyviou i morgen. Stakkars. :overrasket: 

Tidligere sesonger har "dessertfolkene" røket på nettopp desserter. Kanskje Charlie ryker nå? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 timer siden, skje skrev:

Pressure test med Anna Polyviou i morgen. Stakkars. :overrasket: 

Tidligere sesonger har "dessertfolkene" røket på nettopp desserter. Kanskje Charlie ryker nå? 

Så en liten glimt av den desserten :ohmy: sa hun 74 STEPS???

Anonymkode: 82dc6...da2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så en liten glimt av den desserten :ohmy: sa hun 74 STEPS???

Anonymkode: 82dc6...da2

Det hørtes sånn ut, ja. :sprettoy: Jeg har ikke rukket å se episoden ennå, men det høres jo helt vilt ut. Finale-oppgaven i fjor var rekordstor, men det var ikke på langt nær så mange steps. 

Nå er det bare fire til som skal ut før én får forsøke å knive seg inn igjen. Hvem tror dere har størst sjanse for å få til dét? Jeg holder en knapp på Nidhi, blant de som har røket til nå. Men det kan jo fortsatt ryke ut sterke konkurrenter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, skje skrev:

Nå er det bare fire til som skal ut før én får forsøke å knive seg inn igjen. Hvem tror dere har størst sjanse for å få til dét? Jeg holder en knapp på Nidhi, blant de som har røket til nå. Men det kan jo fortsatt ryke ut sterke konkurrenter. 

Om de får en sjanse for å komme inn igjen håper jeg på Olivia. Hun imponerte meg på starten av de som har gått ut.. Syns hun gikk ut med veldig småe marginer også.

Så får vi se om Chloe blir den 1. i historien med 2 immunity pin idag  :hoppendeglad:

Anonymkode: b132b...ff4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes den desserten i elimination challenge var helt amazing. Har tenkt å prøve den selv når jeg finner oppskriften. Men uten en hurtigfryser må vell vi normale dødelige lage retten over to dager slik at alle elementer rekker å sette seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...