Gå til innhold

Snap - Rhythm is a dancer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

er det verdens beste sang som er laget ever? eller hvertfall en av de? jeg tror det faktisk.. 

Anonymkode: f17fb...9dc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjør debatt! 

Anonymkode: f17fb...9dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verdens beste låt er en meget sterk overdrivelse, men en av verdens beste dancelåter, definitivt! Moro at den fortsatt spilles på radio 24 år etter. Den type musikk blir jo ofte glemt ganske fort, men den og Haddaway sin "What is love" spilles stadig vekk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Salka skrev:

Verdens beste låt er en meget sterk overdrivelse, men en av verdens beste dancelåter, definitivt! Moro at den fortsatt spilles på radio 24 år etter. Den type musikk blir jo ofte glemt ganske fort, men den og Haddaway sin "What is love" spilles stadig vekk. 

Jeg hørte en remix av den på fransk radio, og da slo det meg at denne sangen er jo tidløs :) Det er kanskje melodien og beaten som gjør den så bra? 

Anonymkode: f17fb...9dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hørte en remix av den på fransk radio, og da slo det meg at denne sangen er jo tidløs :) Det er kanskje melodien og beaten som gjør den så bra? 

Anonymkode: f17fb...9dc

Ja, tror nok det og så synger vokalisten veldig bra og rapperen er også veldig flink. Helheten er veldig bra. En av de få tidløse dancelåter, ja, helt klart. Har likt den siden jeg var liten selv om det slett ikke er den type musikk jeg hører mest på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er den som spilles mye i Frankrike:

 

Anonymkode: f17fb...9dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...