Gå til innhold

.


DelvisPresley

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hmm jeg løp nettopp 8 km på en time , men jeg begynte nettopp å løpe igjen. Spør meg igjen i høst :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Atrix skrev:

hmm jeg løp nettopp 8 km på en time , men jeg begynte nettopp å løpe igjen. Spør meg igjen i høst :)

Men det er da ikke så verst!? Hvis du nettopp har begynt igjen:)

Jeg er ganske tungtrent selv om jeg har en spinkel og lett kropp, så om jeg går ett år uten at jeg løper, så vil jeg slite med å greie 2 km jogging:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, mann_86 skrev:

Men det er da ikke så verst!? Hvis du nettopp har begynt igjen:)

Jeg er ganske tungtrent selv om jeg har en spinkel og lett kropp, så om jeg går ett år uten at jeg løper, så vil jeg slite med å greie 2 km jogging:P

takk :).

Den første turen min i år var på snaue 3 km og da sleit jeg og syntes musklene var skikkelig ømme, men jeg kan ofte øke ganske raskt og den turen på 8 km er bare 3 turen i år, men trener masse annet i tillegg til å løpe.

Målet er Marathon i år, enten den halve eller den hele :) har aldri løpt noen av dem før, men en gang må være første gangen ;).

Du er rask da, hvis du er nede på 42-44 minutter på mila :). Tror jeg var ca 55 min i fjor høst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Atrix skrev:

takk :).

Den første turen min i år var på snaue 3 km og da sleit jeg og syntes musklene var skikkelig ømme, men jeg kan ofte øke ganske raskt og den turen på 8 km er bare 3 turen i år, men trener masse annet i tillegg til å løpe.

Målet er Marathon i år, enten den halve eller den hele :) har aldri løpt noen av dem før, men en gang må være første gangen ;).

Du er rask da, hvis du er nede på 42-44 minutter på mila :). Tror jeg var ca 55 min i fjor høst.

Marathon eller halv-marathon er tøft. Jeg har aldri løpt lenger enn 14 km.

Takk! Ja, det er en tid man kan være fornøyd med, iallefall. Men det er 2 år siden jeg var i den formen:PMen da trente jeg hardt. Nå er treningsmotivasjonen litt langt nede. Det er et ork å snøre på joggeskoa, liksom.. Hehe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke kommet så langt opp i distanse enda :(
Ting tar tid. Har intervall en gang i uken, kjører meg hardt! Hadde i går en 'langkjøring', konstant jogg så lenge jeg klarte så sakte som mulig. Kom 5 km da, 7 km/t. Har holdt på i noen måneder.

Slutta å røyke i desember. Fulgt program til C25K, og runkeeper har ett tilsvarende. Allikevel kommer jeg ikke opp i hastighet.

Er lav og korte bein. Fortsetter å jogge da, gir ikke opp så lett! Det er jo egentlig gøy. Men jeg vil jo gjerne være raskere!!

Anonymkode: 49baa...66c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigress

Eg har som mål å springe på under 50 minutt i iForm-løpet i slutten av månaden. Eg er litt uviss på om det er realistisk. Eg spring så og seie aldri på tid. Førre gong eg sprang ei mil på tid var i 2011, trur eg, og då sprang eg på 54 minutt. Men, det var Nøklevann rundt, og der er det mykje stigning. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke orka å løpe en mil om jeg ble truet på livet en gang! :fnise:

Anonymkode: b9cad...2b9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har ikkje løpt ei mil på ... Så himla lenge! Trur ikkje eg hadde klart ei mil på under ein time, men kanskje etter litt trening ;)  Lukke til med framgang i løpinga!

Anonymkode: a53f8...d39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Runforit

Pleier å løpe den på 48-50 min. Da koser jeg meg og jeg er ikke utslitt etterpå. Rekorden er 42 min. Da var jeg sliten :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som tjueåring løp jeg på 45 minutter, noen år og kilo senere så jobber jeg meg tilbake til den formen. Nå bruker jeg rundt en time.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Runforit skrev:

Pleier å løpe den på 48-50 min. Da koser jeg meg og jeg er ikke utslitt etterpå. Rekorden er 42 min. Da var jeg sliten :P 

Veldig bra!

Litt av problemet mitt tror jeg er at jeg ikke klarer å ta ut alt. Jeg er aldri helt utslitt, selv ikke etter intervaller. En gang jeg løp 14 km, hadde jeg så mye krefter igjen de siste 2,5 km at jeg gasset skikkelig på, som om jeg skulle løpt en 3000 meter. Jeg klarer liksom ikke disponere kreftene helt under løpet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg løper aldri 1mil... men løper 4km på 26min i følge endomondo. Har hatt lyst å prøve på mølle nå for å se hvor fort jeg kan løpe der. Lettere på mølle enn ute

Anonymkode: 7f7dc...a50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 min i løp i fjor, 48 min på trening i forrige uke!!! Juhuuu! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...