Gå til innhold

Spm til dere i fast forhold


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Til dere i fast forhold: hender det at dere kliner uten at det ender i sex? Jeg synes det er gøy å bare kline men føler gutter tar det som en invitasjon til noe mer...

Anonymkode: aa128...d64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, vi kliner ofte uten at det nødvendigvis må ende med sex

Anonymkode: 9a981...d40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 1anonym2

Ja, hos oss er det både klining og kosing uten at det ender i sex. Har vært sammen med en før der ALT måtte ende i sex, og det var slitsomt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, selvfølgelig. Jeg suger han ofte også uten at det ender i sex eller at han kommer. Altså mer som bare kos.

Anonymkode: ec8f4...4d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,vi både kliner og koser uten at det må føre til sex. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, vi kliner en del, men det ender ofte med en eller annen form for sex. Sist når vi lå og sløvet litt på senga etter middag, så begynte vi å kline, og han fingret meg utenpå/gjennom strømpebuksa til jeg kom.

Vi kliner også masse underveis i sexen

Anonymkode: 1ee49...06a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, fordi vi ennå ikke har hatt sex :P Bare oralsex, men ja, det gjør vi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig. Vi koser, tafser og kliner mange ganger uten at det ender opp i sex. Kan jo være moro å tease hverandre gjennom dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, ikke så mye nå lengre. 5 år sammen og en baby har nesten satt en stopper for det. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Andrea93

Mange ganger om dagen :-) Vært sammen i 4 år, men får meg fremdeles til å kile i magen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Til dere i fast forhold: hender det at dere kliner uten at det ender i sex? Jeg synes det er gøy å bare kline men føler gutter tar det som en invitasjon til noe mer...

Anonymkode: aa128...d64

Hvor ofte har dere sex?

Hvis dere har litt for lite sex i forhold til det kjæresten din ønsker kan det fort bli sånn at han kaster seg over enhver anledning til å få seg noe. Blir ofte en ond sirkel og er en klassiker i langvarige forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Til dere i fast forhold: hender det at dere kliner uten at det ender i sex? Jeg synes det er gøy å bare kline men føler gutter tar det som en invitasjon til noe mer...

Anonymkode: aa128...d64

Ja. Klining har vi tid til hele døgnet. 

Anonymkode: 74f84...a7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi kliner og koser ofte uten at det må ende i sex. Tror jeg synes det hadde vært slitsomt hvis jeg ikke kunne gå bort å kline litt med han uten at det måtte ende med sex hver gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja, har generelt mye kos og sex, faktisk mer enn foer vi fikk barn:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, FantasDick skrev:

Nja, ikke så mye nå lengre. 5 år sammen og en baby har nesten satt en stopper for det. :ler:

 

hmm er ikke det litt trist for forholdet da?:/  jeg og samboer har vært veldig obs på å ikke la hverdag med baby gjøre oss for opptatte/slitene til kos og/el sex. Mener ikke at alle par skal ha det som oss, bare måten du skrev på fikk det til å virke litt trist:/
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

njaa, både jeg og samboeren blir kåte når vi kliner, så vi prøver å unngå det om vi vet at det ikke blir noe sex ut av det. Så vi kysser vel stort sett mer enn vi kliner. 

Anonymkode: 94849...690

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, det hender ofte. Syns det er en fin maate aa vise naerhet paa. Samt opprettholde gnisten i forholdet.

Endret av Gakkepus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Tanuki skrev:

 

hmm er ikke det litt trist for forholdet da?:/  jeg og samboer har vært veldig obs på å ikke la hverdag med baby gjøre oss for opptatte/slitene til kos og/el sex. Mener ikke at alle par skal ha det som oss, bare måten du skrev på fikk det til å virke litt trist:/
 

Haha, var ikke meningen at det skulle høres trist ut! :ler: Uten å bli for intim så er det ikke mangel på kos og sex selv om vi ikke kliner så mye lengre. Vi har absolutt overskudd til kos, men med baby på vårt rom, et større barn som trenger tilsyn døgnet rundt og mannen i jobb blir det mangel på tid og sted, rett og slett. Før hadde vi i det minste soverommet vårt :hoho: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, FantasDick skrev:

Haha, var ikke meningen at det skulle høres trist ut! :ler: Uten å bli for intim så er det ikke mangel på kos og sex selv om vi ikke kliner så mye lengre. Vi har absolutt overskudd til kos, men med baby på vårt rom, et større barn som trenger tilsyn døgnet rundt og mannen i jobb blir det mangel på tid og sted, rett og slett. Før hadde vi i det minste soverommet vårt :hoho: 

hehe ok, ser den. vi har bare 1, saa sikkert litt lettere for oss;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...