Gå til innhold

Er det mange som følger med på Hotel Cæsar?


Baby0ne

Anbefalte innlegg

Noe jeg har lurt på lenge. Er det mange som følger med på Hotel Cæsar lenger? 

 

Selv var jeg stor fan av dette før i tiden. Men er flere år siden det ble slutt for meg 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg følger med. :)

Anonymkode: 057c8...e62

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BÅde jeg og mannen min. Jeg gikk glipp av et par sesonger for jeg ble dritlei, men så traff jeg mannen min som var skikkelig Cæsarfan (ja, det er menn som ser på - bare se på fb-gruppen til Cæsar)..... og da begynte vi å se igjen :D

Anonymkode: 003af...ebc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg følger med. :)

Anonymkode: 057c8...e62

Jeg å 👜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De skal vel slutte å sende det på TV etterhvert. Blir det ikke bare sendt på nettet da? :-)

Anonymkode: df858...8d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det har jeg aldri fulgt med på. Glad det snart er slutt på serien, den kupper verdifull sendetid for bedre eller andre programmer...! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fulgte med på hver episode da jeg var 8-12 år ca. Etter det ble det slutt. Hender jeg bare titter innom for å se hvordan det går  :fnise:

Anonymkode: 75e92...c99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fulgte med som blodfan siden jeg var sånn 8 år. Var jo det man fikk lov å se på tv.. Men droppa det i tenårene. I løpet av de siste 5-6 årene har jeg fulgt med i perioder. Blir det for kjedelig har jeg sluttet å se på for deretter prøve å se en episode eller to noen måneder senere. Ser ikke på nå da, er da pisse kjedelig for tiden. Titter litt når jeg kjeder meg og har tid. 

Anonymkode: 7b802...289

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så også på den når jeg var i sånn 7-8års alderen og til jeg var kanskje en 13-14år. Hadde traumer i åresvis etter at Loke Andersen skulle drepe Rolv (da var jeg sånn 8år) og når Linn Fylke kidnappet Victoria (da var jeg 9år), hehe. Kan ikke klage på at foreldrene mine var spesielt streng på hva jeg fikk se på på tv i hvert fall :P hehe 

Endret av Faith-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 4. mai 2016 at 13.48, AnonymBruker skrev:

Jeg fulgte med på hver episode da jeg var 8-12 år ca. Etter det ble det slutt. Hender jeg bare titter innom for å se hvordan det går  :fnise:

Anonymkode: 75e92...c99

Me 2 😂

Anonymkode: df858...8d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, strawberryjaw skrev:

Jeg har fulgt med i alle år!

Så du blir ikke lei?😉

Anonymkode: df858...8d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AvocadoMelon

Jeg så bare noen episoder sånn helt tilfeldig. Så nå ser jeg på det igjen (ca 6 år siden sist) om jeg går glipp av en episode er ikke det noe krise! ville egentlig ikke blir avhengig men sånn ble det ...:P

Men skulle det ikke over på nett tv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Har sett noen episoder nå og da, men aldri fulgt med. Så generelt lite på tv som barn, men jeg husker noe om en finger som ble kappet av en eller annen jente som var kidnappet, og at jeg syntes det var litt skummelt. I nyere tid har jeg bare sett episoden der Juni (?) spiser fleinsopp, men det også begynner vel å bli en stund siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

27 minutter siden, Stini skrev:

Jeg så bare noen episoder sånn helt tilfeldig. Så nå ser jeg på det igjen (ca 6 år siden sist) om jeg går glipp av en episode er ikke det noe krise! ville egentlig ikke blir avhengig men sånn ble det ...:P

Men skulle det ikke over på nett tv?

Ja var det jeg også trodde at jeg hadde hørt 😊 Mulig til rundt jul eller noe sånn tror jeg 😊 Om jeg ikke husker helt feil 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så du blir ikke lei?😉

Anonymkode: df858...8d8

Nei! Jeg er trofast blodfan 😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...