Gå til innhold

IKEA kjøkkenavdeling - Furuset eller Slependen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skal bestille og få montert nytt kjøkken fra IKEA. Det er ikke bestemt hvilket kjøkken ennå, og jeg vil gjerne ha hjelp fra noen i kjøkkenavdelingen til å sette opp et forslag.

Er det en av de to kjøkkenavdelingene i Oslo-området som er bedre enn den andre? Tenker da på utstilling med mulighet for inntrykk av hvordan de ulike kjøkken ser ut, samt hvem som gir god service. Skal dit på morgenen en hverdag, og det er selvfølgelig også en fordel hvis det ikke er hundrevis av andre mennesker der.😊

Anonymkode: 2f5aa...2d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan en bestille tid på kjøkkenavd på Ikea? 

Men gjør vel det på kjøkkenbutikker? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, MiniMjau skrev:

Kan en bestille tid på kjøkkenavd på Ikea? 

Men gjør vel det på kjøkkenbutikker? 

Nei, det går ikke. Men nå er jo ikke IKEA en kjøkkenbutikk i så måte :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan bestille time hos IKEA men da koster det penger, tror det var snakk om 700-800kr for konsultasjonen.

Anonymkode: eec5f...1d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror kjøkkenavdelingene er ganske like. det er flere besøkende på Furuset, men om du drar dit når det åpner på en hverdag er det ikke så mange der :-) den "verste" tida er i 18-19 tida på kvelden.. hilsen en tidligere IKEA medarbeider :fnise:

Anonymkode: 96c4a...9c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anbefaler deg å laste ned kjøkkenplanleggingsprogrammet og legge inn mål, vinduer osv hjemme, og gjerne se litt hvordan du vil ha det også. Fronter og slikt er jo lett å bytte. Har nettopp kjøpt ikeakjøkken, og de er billig men kundeservisen er fullstendig rævva. Ikke forvent å få noe særlig hjelp, jeg ble satt ved en pc etter 25 min i kø, og det gikke tre kvarter før noen kom for å hjelpe meg i gang... Det er forventet at du fikser det meste selv, de sveipte bare innom en gang iblandt for å spørre om alt gikk greit, men når jeg trengte hjelp så var det egentlig ingen interesse annet enn å klikke inn en list eller ett skap, og så gå igjen. Jeg ble kritisert for valg av fronter (skal du ha de???) og håndtak (folk pleier ikke ha de håndtakene på de frontene, det er ikke in), at jeg valgt en skuffeløsningen selgeren selv syns var "utrolig lite praktisk altså" (men som jeg vet funker for meg), at benkeplaten sikkert ikke kom til å passe fordi damer ikke kunne ta skikkelig mål, at kjøkkenet mitt kom til å bli umoderne og stygt i de kombinasjonene jeg hadde valgt, og ikke minst at det fikk feil utseende hvis jeg ikke kjøpte alle hvitevarene hos ikea.... Ba til slutt selgeren klappe igjen, og fortalte at jeg var voksen nok til å stå for egen smak. Var på ikea i nesten fire timer, hadde tatt meg under en time hvis servicen der hadde vært litt bedre. Montert kjøkkenet på egenhånd, og det er blitt aldeles vakkert i mine grusomme, utrendy kombinasjoner. Men om jeg en annen gang skal bytte kjøkken skal det gjøres hos en mer proff levereandør.

Anonymkode: 17420...bf3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det hun over sier, man kan betale for hjelp!

tror vi betalte 600 kr for et halvt år siden, men er ikke alle varehusene som har dette tilbudet.

Anonymkode: 97e4e...781

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...