Gå til innhold

Dritt lei datamus som aldri holder! Tips til god datamus?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte en billig, trådløs datamus for noen år siden. En Advent, tror den kosta rundt 150 kr, så den var billig. På de få årene jeg har hatt den datamusa, så har jeg byttet den 6 eller 7 (!) ganger! Enten slutter scrolleren å funke, eller så klikker datamusa så internettleseren hopper. Det er fryktelig irriterende at jeg må bytte denne musa etter x antall måneder.

Så jeg vurderer nå å kjøpe meg en litt dyrere datamus. Er det noen som har tips? Jeg bruker kun datamus til vanlig pc og spill-bruk (typ the sims), så jeg trenger ikke noe fancy gaming-mus.

På forhånd takk for svar :)

Anonymkode: 0bc24...413

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

sjekk ut Mionix Naos. Koster litt, men er helt fantastiske. Kommer i flere modeller, men alle har likt utseende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det meste er brukbart om du legger 500-800 kr i det. Det lønner seg i hvertfall ikke å kjøpe billig dritt, nettopp fordi det er så dritt at det ikke har livets rett. 150 kr 4 ganger i året er jo 600 kr.

Jeg har Raser Naga og er svært fornøyd. Er ikke av de mest avanserte, men litt flere funksjoner enn det man bruker på sims.

Anonymkode: 0271c...3f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har logitech mx revolution på jobb og hjemme. Den jeg har hjemme er 7 år gammel og like fin. Anbefales på det sterkeste

Anonymkode: e6a12...a39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...