Gå til innhold

Porsgrunn plastikkirurgi


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaringer derfra?

Anonymkode: 3b156...5c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva skal du gjøre?

Anonymkode: 56c4c...74b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstørre brystene

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva skal du gjøre?

Anonymkode: 56c4c...74b

Forstørre brystene

Anonymkode: 3b156...5c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg ikke hørt noe negativt om :) 

Anonymkode: 56c4c...74b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt om folk som ikke har vært fornøyde. Dette er ganske mange år siden så dette kan så klart ha blitt forandret. Ikke sikkert samme menneskene jobber der lenger engang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer helt an på kirurgen. Hvis du har mulighet til å dra til Kristiansand så er Topstad i sørlandsparken dyktig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Sulosi skrev:

Kommer helt an på kirurgen. Hvis du har mulighet til å dra til Kristiansand så er Topstad i sørlandsparken dyktig. 

Bor i Porsgrunn, så det er ca midt mellom Oslo og Kristiansand. Vet det er flere bra i Oslo også, men tenkte at det er lettest i Porsgrunn siden jeg bor der.

 

Anonymkode: 3b156...5c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen poste en god infolink om brystforstørrelse? Google gir meg bare åpenbar info og priser, ikke det jeg lurer på:  Finnes det flere metoder de gjør i NORGE? Jeg er mest interessert i hvordan type og hvor stort og synlig arr man får, og om alt er innlegg eller om man kan få fettinjeksjon f.eks istedet?

Anonymkode: 6e717...ba0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...
På 3.5.2016 den 13.18, Sulosi skrev:

Kommer helt an på kirurgen. Hvis du har mulighet til å dra til Kristiansand så er Topstad i sørlandsparken dyktig. 

Da vil jeg gjerne si , at jeg er blitt opperert av Topstad da han enda jobbet på Teres i kr.sand og jeg er kjempe misfornøyd. Han gjorde en utrolig dårlig jobb som har endt opp med masse smerter daglig. Etter dette har han nektet å prøve å rette dette , vært veldig frekk og skudd meg ut derifra flere ganger.. han jobber nå ikke der lenger heller..  jeg tror det slltid vil være dårlige og gode opplevelser over alt. Jeg har blitt operert av Anadi og har vert kjempe fornøyd😀 Kjenner flere som også har samme opplevelse som meg med Anadi. 

Anonymkode: 585e8...8d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste kirurger kan sjekkes ut på legelisten.no, og via den siden kan dere få info om evt. saker/ advarsler via helsetilsynet.

Ellers er det normal risiko ved alle operasjoner, men det går stort sett fint. Skal du brystopereres vil jeg anbefale at du får avklart hvilke garantier som gjelder for valgt protese. Det er mange tullete såkalte livstidsgarantier ute å går. Men så viser det seg at du ikke har rett på en dritt om du allikevel må bytte protesen. Du må tvert i mot betale massevis med penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet for spekulasjoner, injurierende utsagn og svar til dette.

Frk.K, mod.

Endret av Frk.K
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎04‎.‎05‎.‎2016 den 5.09, AnonymBruker skrev:

Kan noen poste en god infolink om brystforstørrelse? Google gir meg bare åpenbar info og priser, ikke det jeg lurer på:  Finnes det flere metoder de gjør i NORGE? Jeg er mest interessert i hvordan type og hvor stort og synlig arr man får, og om alt er innlegg eller om man kan få fettinjeksjon f.eks istedet?

Anonymkode: 6e717...ba0

https://www.aleris.no/Vi-tilbyr/sykehus-medisinske-tjenester/plastisk-kirurgi/brystforstorrelse/brystforstorrelse-med-eget-fett/

Arrene etter brystforstørrelse varierer veldig og er nesten umulig å si så mye om. Ved innlegg pleier snittet og være på rundt 4-7 cm under brystet, og krever langvarig tapebruk for at de ikke skal "gli ut" og bli godt synlige.

EDIT: Ok ser at innlegget ditt er fra mai, så du har sikkert allerede fått svarene du lurer på;)

Endret av Minitroll
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...