Gå til innhold

Kjære, voksne ikke se på skam ogsånt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det her var jo faktisk pinlig og hysterisk å lese på en gang!

Jeg skal hvertfall begynne å se på skam, men først skal jeg ut og møte squaden min, kanskje jeg finner noen å hooke opp med. Woopwoop :smoke:

 

:sjenert:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

I don't care. I love it. Lol lizm. 

Hva slags ord var det fra noen som prøver å være voksen.

Anonymkode: 56e76...ba6

Det var skrevet med et lite snev av sarkasme. 

Jeg prøver heller ikke å være voksen. Jeg er voksen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 18. mai 2016 at 17.00, AnonymBruker skrev:

Paradise hotel er ikke for dere voksne,lol. Vi 17 åringer synes ikke dere er så kule.

Anonymkode: 56e76...ba6

Sorry,men hvis jeg ikke får se på skam får ikke du se på paradise.Du er ikke gammel nok til å drikke en gang.

Anonymkode: 454b3...219

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ser på skam og ler av hvor dumme og veslevoksen man er i den alderen. 

Anonymkode: 1694a...bc7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 2.5.2016 at 17.29, AnonymBruker skrev:

Dere sitter å prater og bruker ungdoms ord som, hook, squad og mye mere. Dette er rett og slett pinlig. Mange begynner også å kle seg som oss tenåringer. Dersom dere tror dere kommer mer innpå oss ungdommer med det, tar dere feil. Vi mister tilliten til dere, siden dere prøver å være noe dere ikke er. Ingen vil lenger snakke med voksne lenger fordi da prøver de å være "kule" som oss. Vi tenåringer trenger voksne som har plantet begge bena på jordet.  

Anonymkode: 5796a...637

Fastgrodde bønder, mener du? :ler:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var 17 år så hadde de aller fleste sett både Sex in the city og Bridget Jones. Var vi målgruppen? Nei. Men koste vi oss? Ja. 

Anonymkode: 3cea3...ff9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg oppfordrer alle godt voksne til å se serien nå. Jeg skal samle alle venninnene mine fra 40+ og oppover for å se serien hjemme hos meg. Kanskje blir det litt klining med ektemennene våre også...

Ts: Du er vel klar over at de som lager serien ikke er tenåringer

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Honey Dew skrev:

Jeg oppfordrer alle godt voksne til å se serien nå. Jeg skal samle alle venninnene mine fra 40+ og oppover for å se serien hjemme hos meg. Kanskje blir det litt klining med ektemennene våre også...

Ts: Du er vel klar over at de som lager serien ikke er tenåringer

Hun tror vel serien er på ekte? 

Latterlig tråd, og jeg blir flau på TS vegne. Hun skyter seg selv i foten, når faktum er at fjortisjenter sikler på Leonardo diCaprio og Johnny Depp og ikke minst Channig Tatum - TS burde Google alderen på disse menna her, samt dama som faktisk skrev manuset til SKAM serien.

 

 

Anonymkode: aba1e...7d9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært syk noen dager nå, og ble helt hektet på Skam....pløyde meg igjennom alle episodene (og ja, jeg gleder meg til fredag for å se hva som skjer med Noora og Wiliam!!!!)

Uansett; da vi spiste middag i dag så måtte jeg bare spørre mannen min om han ville hooke etterpå. Han så ut som et spørsmålstegn og tenåringsjentene holdt på å dø på seg :fnise:

Hilsen skamhektet i slutten av tredveårene som har ingen planer om å klippe seg bob, rulle eller hooke med noen andre enn typen min. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Thursday, May 19, 2016 at 19.23, AnonymBruker skrev:

Jeg tviler forøvrig sterkt på at TS er 17 år. Ingen normal jente på 17 år ville skrevet på denne måten eller presentert meningene man ser i HI som rasjonelle. Sannsynligvis er TS et sted mellom 9-12 eller psykisk utviklingshemmet. 

Anonymkode: d80b0...fa0

Ts er hvertfall ikke psykisk utviklingshemmet. De vet bedre enn å uttrykke seg på den måten som ts gjør her i tråden

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Monday, May 02, 2016 at 18.44, Chibi skrev:

Der hvor jeg tilbringte mine ungdomsår var det normalt også :/
Litt kjipt om du ikke dro på første fest, så var du ikke en del av gjenget senere som drakk hver helg :fnise:  Åhh...Som minner meg på..De 4 mest populære guttene jeg gikk på skole med, er alkoholikere idag, inn og ut av rehab :/ 

*Tilbrakte* 

Anonymkode: 12755...190

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

*Tilbrakte* 

Anonymkode: 12755...190

Nei tilbragte. Rett skal være rett ;)

Tror forresten jeg må begynne å se på Skam! :nigo:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 3.5.2016 at 14.59, AnonymBruker skrev:

Hei, jeg er 40 gammel og mine bestevenner på min egen alder liker ikke at unge ser på Skavlan. 

Dette er serie ment for oss litt eldre og det som er pinlig er faktisk at mange på 17 år liker Fredrik Skavlan og disse eldre gjestene og har disse menneskene som forbilder. Nå kommer jeg til å bruke ordet "dere" selv om mange her kanskje ikke ser på Skavlan. Skavlan er himmelsk deilig og gjestene er kule. Desverre er dette siktet til oss eldre damer, slik av vi får noe å kose oss med. Se heller andre serier som Beat for Beat og Nytt på Nytt (noe som faktisk er knyttet til virkeligheten)

Dere sitter å prater og bruker voksenord som, innvandringspolitikk, klimaendring og mye mere. Dette er rett og slett pinlig. Mange begynner også å kle seg som oss litt eldre. Dersom dere tror dere kommer mer innpå oss voksne med det, tar dere feil. Vi mister tilliten til dere, siden dere prøver å være noe dere ikke er. Ingen vil lenger snakke med ungdommer lenger fordi da prøver de å være "kule" som oss. Vi voksne trenger ungdommer som har plantet begge bena på jordet.  

Flere opplever at deres forhold til "besisser", kompiser og bekjente ødelegges siden de skal være førti, noe som skaper usikkerhet og flauhet hos den eldre kvinnen\mannen som trenger hjelp eller en god samtale.

I virkeligheten snakker vi om alt, ja, men egentlig bruker vi ikke disse såkalte voksne som, "avsindig" osv. Det er pinlig når en tenåring klipper håret sitt for å ligne Lena Barth Aarstad som var på Skavlan. Hva faen, kan dere ikke finne dere selv enn å bli noe dere ikke er? 

Anonymkode: 8a223...da7

    LOL*

Anonymkode: ce4d9...8a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

*Tilbrakte* 

Anonymkode: 12755...190

Whatevzzzz

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg har fulgt med på skam. Hver eneste episode. Og jeg er 30.

Og hva er galt med å føle seg ung?

Folk må få være seg selv, og se på hva de vil på tv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er 17 år gammel, og jeg må si TS, at det du har skrevet er latterlig dumt. For det første, det er ingen grense på hva man kan se på og ikke se på. Du må lære deg å respektere andre for hva de ser på. Og at du syntes det er jævlig teit at de ser på det, er egentlig ganske rart. Fordi hva bryr det deg, at de ser på det? Jeg har aldri hørt en voksne sitte å late som de er yngre, eller ha forbilder som er med i skam. Kan ikke vi se på en film som har en målgruppe på 20 år? De på 20 år hadde nok ikke sagt det var jævlig teit av oss. Du må vokse opp og respektere hva andre gjør! Jeg tror ingen kommer til å slutte å se på en serie de liker på grunn av at en jente på 17 år har sagt at hun syntes det er teit. 

Anonymkode: 0b27b...1b0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 5/2/2016 at 17.42, AnonymBruker skrev:

skal være ærlige å si at det er ikke sant de grunnene, fortell meg da hvorfor mange voksne nå snakker med døtrene sine om at de gjerne skulle ha klinet på en fest og synes 18 år gamle gutter er deilige. De prøver plutselig å være en ung person selv

Anonymkode: 5796a...637

Gjør mange voksne det? Hvor da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...