Gå til innhold

Bryllup til min bror


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I sommer skal jeg for første gang i et "ordentlig" bryllup, første gang jeg skal både i kirka og til middag og fest. Ja, til min bror, som er ganske nært meg i alder. Vi har ingen andre søsken så føler presset på meg når alle sier at det er vanlig at søsken holder tale, er dette så vanlig?

Og hvor mye legge i en gave til noen som er nære? Er i midten av 20-åra, men jeg er student så budsjettet er ikke skyhøyt. Ønsker egentlig å gi en opplevelse da jeg ikke er fan av dagens materialistiske samfunn. De bor i Nord-Norge på en liten plass, tenker kanskje noe sånn som at de drar på spa sammen. 

Anonymkode: ed7a9...e66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest økonomifrue

Jeg ser ingen grunn til at du MÅ holde tale hvis du ikke selv ønsker det eller føler at det er riktig. Jeg vil tro at din bror ikke blir skuffet hvis det ikke holder tale 😃 Det viktigste er at du deler dagen med dem tenker jeg! 

Gavengir man etter anledning og lyst! Har du lyst og anledning til å gi de en opplevelse, så gjør det 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du finner mange fine opplevelsesgaver på www.youwish.no

Anonymkode: 6fc40...abf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært gjest i en del bryllup og tror det var INGEN søsken som holdte tale. Så nei, du trenger ikke det. Men det du kan gjøre, hvis du har lyst å gjøre noe, er å skrive noe fint til han og din snart svigerinne som de kan åpne på dagen. Tror de ville ha satt pris på det.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Outlander skrev:

Har vært gjest i en del bryllup og tror det var INGEN søsken som holdte tale. Så nei, du trenger ikke det. Men det du kan gjøre, hvis du har lyst å gjøre noe, er å skrive noe fint til han og din snart svigerinne som de kan åpne på dagen. Tror de ville ha satt pris på det.

 

I alle bryllup jeg har vært i har søsken holdt tale. Så det varierer nok.

Lenke til kommentar