Gå til innhold

Hva er din "guilty pleasure"?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kvinne 38 år:

  • Jeg er kjent for å være flink å bake, ofte fancy kaker. Sannheten er at jeg selv elsker pensjonistenes favorittkakke, nemlig fyrstekake fra butikkhylla.
  • Jeg liker å se dokumentarer som handler om mennesker med rare sykdommer.
  • Jeg synes Guns n´Roses er verdens beste band.
  • Synes Zac Efron og Jon Almaas er kjempekjekke.
  • Jeg foretrekker ostepop som har ligget ett døgn i åpen pose fremfor i en nyåpnet pose.
  • Kvalitetstid er å ligge i senga, gjerne iført rutete skjorte, blomstrete pysjbukser og fluffy sokker og se på serier, snuse og spise godterier når mann og barn ikke er hjemme.
  • Jeg ser på SKAM og elsker kostymedrama.

Ser nå at jeg høres fullstendig gal ut :klo:

 

Anonymkode: 0073c...a4e

Ostepop som har ligget ett døgn i åpen pose er innafor!! IKKE noen guilty pleasure :sur:  De smaker jo ikke noe godt ellers?! De måeh.. modnes!

Min egentlige guilty pleasure: Konspirasjonsteorier :ninja:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, NasseNøff skrev:

- country sanger, men er ganske selektiv og det er en sang her og en sang der. Kommer an på selve sangen og artisten, Josh Turner blant annet, foss i underbuksa av stemmen hans *sikler*

Han der ligner på Ole Einar Bjørndalen, jo. Stemmen ble helt feil :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rå kjøttdeig og bacon - Jaaaaaada, jeg vet!
Later som om jeg er i en musikkvideo når jeg hører på musikk.
Spiller Sims og Star Stable :ph34r:
 

Anonymkode: 56e4a...7db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Rå kjøttdeig og bacon - Jaaaaaada, jeg vet!
Later som om jeg er i en musikkvideo når jeg hører på musikk.
Spiller Sims og Star Stable :ph34r:
 

Anonymkode: 56e4a...7db

Neimen hei, den der kjente jeg igjen jeg og gitt. Det med å late som jeg er stjerna i en musikkvideo når jeg hører musikk har jeg bedrevet i årevis. Egentlig er jeg heltinna i alle mine dagdrømmer. Musikkstjerne, skuespiller osv osv. Det er ikke noe jeg røper under lunch på jobb da...

Anonymkode: 0e27b...93a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

America's Next Top Model, mens jeg spiser godteri og annen usunn mat. Samme med The Biggest Loser. 

Pretty Little Liars og andre TV-serier rettet mot den yngre delen av befolkningen. 

Ellers liker jeg å se på YouTube der folk åpner små poser med leker f.eks. Shopkins etc. 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en gøy tråd! :) Jeg ser Wendy Williams Show, fargelegger (men ikke sånne fancy tegninger,neida, mandalaer som jeg tror egentlig er for barn..), har konto på Kg og for noen år siden så jeg også på Paradise Hotel.

Anonymkode: 447ea...456

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

For en gøy tråd! :) Jeg ser Wendy Williams Show, fargelegger (men ikke sånne fancy tegninger,neida, mandalaer som jeg tror egentlig er for barn..), har konto på Kg og for noen år siden så jeg også på Paradise Hotel.

Anonymkode: 447ea...456

Oog, jeg kan bruke flere timer på å se trailere på Youtube, eller WatchMojo-lister. Og kommentarfelt. Jeg tror jeg var avhengig av å lese kommentarfelt før. Lese, altså, ikke skrive. Rare greier.

Anonymkode: 447ea...456

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 2.5.2016 at 21.41, Nøste~ skrev:

Det morsomste med å se på slankeprogram hvor svære hvalrosser deltar, er å sitte i sofaen og nyte usunn mat og drikke.

Ser ut som kveldens episode av Luksusfellen kan passe for flere av oss.
Ikke snakking direkte, men slanking av budsjettet 

50.000 i året på sjokolade og brus?
Joda, jeg spiser jo sjokolade, men ikke sååå mye!
(selv om jeg har liten lyst til å regne på mitt årlige sukkerbudsjett)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Backstreet Boys.

Og i det siste fått dilla på Miraculous Ladybug,hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åhh det er så mye!

- Elsker å høre på 90tallshits. Litt skummelt å gjøre det på bussen, livredd for at folk skal høre det.
- (Nesten) Alt av trash-tv: KUWTK, biggest loser, say yes to the dress. You get the picture. Sex and the City kan jeg utenat.
- Later som om jeg liker å lese sofistikerte bøker, og prøver innimellom, men ender som regel opp med å lese halve boka, og gå tilbake til f.eks. Sagaen om Isfolket som jeg har lest 4 ganger (ca). 
- Pizza Grandiosa... 
- Ligge i senga og "kaste bort dagen" gjerne til klokka 15 hvis jeg ikke skal gjøre noen ting den dagen. Legger meg som regel klokka 04 på natta hvis det skjer da. Elsker å være våken om natta, aner ikke hvorfor. 

Wops, nå hørtes jeg skikkelig lat ut, derfor jeg ikke sier det til noen! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Kvinneguiden. ;)

- noen låter av michael jackson

 

 

Merker meg at det noen anset som guilty pleasure, er helt innafor hos meg og i mine kretser. Feks astrid lindgren, disney (klassikerne da) og pixar. Dessuten er øl helt innenfor - der står jeg ut som insisterer på ordentlig champagne! Kanskje det siste er min guilty pleasure?? CHAMPAGNE!! Kunne drukket det hver dag, ikke så mye da, men i stede for dessert, sjokolade, potetgull, hehe!

 

edit: jeg er vist blitt en snobb.. :sjenert:

- misliker mer og mer HM, vil helt handle på NK, tiger of sweden, ralph laurent, chanel, etc. (her i sverige er det ikke like vanlig med merkevarer som i Norge/oslo. Her føler jeg meg stort sett alltid fint/bra kledd - når jeg reiser hjem til oslo føler jeg med underkledd!)

Endret av BlendaSensitive
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den 2. mai 2016 at 16.52, Herr Heftig skrev:

Cascada (musikk)

Også så jeg sykt masse påp millionaire matchmaker for et halvt års tid siden.

You're not the only one! Hører på Cascada i smug av og til. Det er liksom ikke like innafor nå som for ti år siden :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spice Girls :tongue:

Har utallige mange ganger bli bevisstgjort av min bedre halvdel at Wannabe ligger på spillelista mellom blant annet Guns N' Roses og AC/DC. Enough said...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Dansing foran speilet med full innlevelse og tannkremen som mikrofon, obs.

-Paradise og Kardashians

-Kvinneguiden

-Idiotiske sokker med feks vannmelontrykk/barbie/my little pony+++

-Sims og Nintendo, hekta!

-Sydenturer

Anonymkode: e6e67...5a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er jente, 22. Mine guilty pleasures er blant annet musikk som faren min alltid pleide å spille da jeg var liten. Shania Twain, Alison Krauss osv. Nancy Griffith med "Speed of the sound of loneliness" er en favoritt! Liker også klassisk musikk (Mozart, Chopin).

For noen uker siden oppdaget jeg en ny guilty pleasure. Alltid vært klar over at jeg har vært i overkant ivrig når det gjelder temaet, men jeg kan altså nå sitte i timesvis og se youtube-videoer av kviser som poppes og spesielt hudormer som fjernes. Av en eller annen grunn synes jeg det er en befrielse å se, blir ordentlig avslappet av det! Hos andre er det jo stikk motsatt, så det er litt merkelig. For de som er som meg, anbefaler jeg å sjekke ut Dr Pimple Popper på Youtube ;)

Anonymkode: 64809...e03

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...