Gå til innhold

Pentu blir tobarnsmor i desember


Pentu

Anbefalte innlegg

13 timer siden, Marimba skrev:

Nå har jeg lest igjennom dagboka di! Alt fra juleforberedelser i september og fram til fødselen med rier og hastekeisersnitt og alt nå i desember. Så på etterskudd, gratulerer så mye med den lille :) :rodmer: Og så skal jeg følge med videre framover! 

Oi. Jeg er imponert. Greit at det ikke er en største dagboken, men det er jo 24 sider. Uansett velkommen hit :goodbye:og tusen takk for gratulasjon :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Boligfotografer er helt ubeskrivelig gode på å ...husker ikke ordet for jeg er så j.....trøtt... men ja.. trikse og mikse med lys og vinkling slik at ting ser veldig annerledes ut enn virkeligheten ;) Argh.. hater å være så trøtt at jeg er blitt ordløs! Bah! Men uansett, det viktigste er å få folk på visning. Så da kan man gjerne "lyve" litt med bildene. Men jeg føler med deg, skikkelig irriterende! Man må nesten bare ta høyde for at det man ser er betraktelig dårligere enn på bildene. Møt opp med lave forventninger, så kanskje - KANSKJE - man blir positivt overrasket ;) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
På 31.3.2017 den 9.38, Weebs skrev:

Hvordan står det til her da? :) 

Oi. Lenge siden jeg har vært her inne gitt. 

Lillesøster er nå 3,5 mnd blitt. Hun er virkelig til å spise opp. Hun sover godt om natten og har begynt å sove til faste tider på dagen. Hun er skikkelig kilen, så hun skrattler hver gang vi skifter bleie eller klær på henne. Vi teller dagene til påskeferie sammen med familien. Det skal bli så godt. Kanskje jeg kan få sove litt mer enn jeg gjør nå. Har fått beskjed om at jeg har jernmangelanemi, så jeg skal få første runde med jerninfusjon når jeg kommer hjem fra påskeferie. Jeg kjenner jeg mangler energi og er mye svimmel. Ifølge dr. google så vil dette bli bedre når jeg får jern i kroppen igjen. 

Jeg er 2,5 kg under startvekten. jeg skal ned ihvertfall 10 kg til, men jeg må ta ting litt med ro. For de kjeftet på meg på helsestasjonen fordi jeg gikk for fort ned. Lillesøster hadde bare lagt på seg 300g på 1 mnd og det var ikke godkjent. Så selv om jeg ikke kan slanke meg, så har jeg begynt å trene. Må jo stramme opp denne kroppen. Var jo ganske sterk en gang i tiden. Hvor er den kroppen blitt av? :vetikke:

Storesøster er blitt så stor, hun sier så mye gøy. I dag kom det to jenter fra kirkens nødhjelp på døren for å samle inn penger. Storesøster spør mannen hva disse jentene ville. Han forklarer henne at det er ikke alle som har det så godt her i verden og jentene var her for å samle inn penger for disse menneskene. Da svarer hun så greit "vi har masse penger, pappa." Mannen lurer på hvor hun har dette fra og spør "har vi?" "Ja, der ikke. Masse masse penger" svarer hun mens hun peker på vaskerommet hvor vi har et glass hvor vi samler mynter :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres herlig ut med både storesøster som sier skjønne ting og lillesøster som bare er god :rodmer: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy å høre at alt er fint! 

Jeg hadde anemi da jeg gikk på videregående. Da bare sov jeg! Kom hjem fra skolen og la meg, liksom. Var såå sliten og svimmel. Må være hardt å ha det når du faktisk ikke kan det :fnise: Etter en hestekur med jern så ble alt bra igjen :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...