Gå til innhold

Bones, The Killing eller Breaking Bad?


Kristanna

Anbefalte innlegg

Hvilken serie ville du valgt hvis du skulle sett en serie på ny? Er det en av de du ikke syns er bra?

Prøver finne en ny serie jeg kan se på norske Netflix..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du sett Scorpion? Fått helt dilla på den serien. Er bare sesong 1 som er på Netflix da, men sesong 2 er nettopp ferdig med alle episodene så antar at sesong 2 kommer ut der etterhvert.

Ellers liker jeg Bones veldig godt. Breaking Bad var bra i starten men faller seg gjennom hele serien. Måtte tvinge meg igjennom siste sesong, hadde helt mistet lysten på å se. The Killing har jeg ikke sett, så den har jeg ingen formening om. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Killing og Breaking Bad er jo to helt fantastiske serier som jeg skulle ønske skulle se for første gang nå - jeg har aldri forstått dette med å se noe 2 ganger.. ! Bones er bare en vanlig tv serie som jeg gikk lei av etter et par sesonger. 

Anonymkode: 0e69d...8b3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker ikke Bones. The killing hadde jeg valgt, den er veldig bra.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns Bones er ganske bra! Mye humor og spenning, og veldig sjarmerende når man blir kjent med karakterene. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

The killing eller breaking bad. Føler at de er i en helt annen klasse enn bones.

Anonymkode: 898a1...1d3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bones er sånn standard TV-serie som man detter innom.

The Killing er krimdrama om man liker den typen. (Jeg likte denne altså).

Breaking bad er den beste serien synes jeg, den ville jeg sett igjen. Men dette er kanskje den serien som er mest spesiell av de 3, tror ikke alle ville like den like godt.

Endret av ekkoet
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar :) Kanskje jeg skal gå for The Killing.. Usikker på om Breaking Bad er noe for meg, men er jo mange som liker den.

Skal også sjekke ut Scorpion :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker The Killing. Skulle ønske jeg ikke hadde sett den, slik at jeg kunne oppdage den nå. 

Breaking bad har jeg prøvd å se, men kommer ikke lenger enn episode 3 før jeg gir opp. Skal gi det noen sjanser til, siden alle påstår at den er så fryktelig bra. 

Bones hadde jeg ikke giddet å se. En episode her og der kan funke, men det er ikke bingewatching-materiale for meg i hvert fall.

Anonymkode: 64503...bf4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Killing OG Breaking Bad :)

Anonymkode: 81a74...dad

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se OZ på Netflix! Hvis du ikke har sett den er den veldig bra og bedre bruk av tv-tid enn å se en av de tre omigjen..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Første sesong av breaking bad er litt treig og kjedelig, men nødvendig for karakterbygging. Men etter det, blir serien bare bedre og bedre. Spesielt når Walt blir introdusert for enkelte personer som tar serien til et helt annet nivå. Jeg er hvertfall stor fan! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Killing, Joel Kinnaman er verdt serien alene :P

Har ikke sett Bones utover små klipp, så den kan jeg ikke sammenligne med. 

Har derimot sett Breaking Bad, alle sesonger. Ikke helt min greie, men jeg holdt ut! :laugh:

Endret av Mischa
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikke Bones, så kjedelig... Har du sett 3 episoder har du sett dem alle,

Castle er morsomt, ikke så spennende,men mye humor-selvom det er lenge siden det serien har vært bra..

Anonymkode: e7a8b...809

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...