Gå til innhold

Vanilla WoW - Kronos II


Bolthorn

Anbefalte innlegg

Et øyeblikk siden, StineN skrev:

Har ikke spilt noe spill på evigheter, spilte en del Guild Wars 2 frem til jul. Nå bare venter jeg på Overwatch. Da tar jeg meg fri ei uke!

Spilte i mars, varte 2 dager før man gikk ifra det. Har teste guild wars 2 igjen men falt raskt ut der også, vurderer overwatch men får se når den tid kommer :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Et øyeblikk siden, Bolthorn skrev:

Spilte i mars, varte 2 dager før man gikk ifra det. Har teste guild wars 2 igjen men falt raskt ut der også, vurderer overwatch men får se når den tid kommer :)

 

GW2 er et spill man lager sine egne mål. Er ikke noe ordentlig end game der. Siden det meste "end game" er tilgjenlig fra level 2. Jeg var med i et lite guild som var fult av hyggelige mennesker og vi hadde tonnevis med morro. Men så begynte folk å logge på sjeldnere og vi var til slutt bare 3 faste, da gadd ikke jeg mer.

En ting som er bra med GW2 er at det er gratis å spille. Kan logge på igjen når som helst. Også har de søte quaggans ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, StineN skrev:

Har ikke spilt noe spill på evigheter, spilte en del Guild Wars 2 frem til jul. Nå bare venter jeg på Overwatch. Da tar jeg meg fri ei uke!

Går bare i hearthstone her, vurderte doom men er ikke kommet så langt. Får se om overwatch er verdt å investere i, ser ganske TF2 ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...