Gå til innhold

Vanilla WoW - Kronos II


Bolthorn

Anbefalte innlegg

Er det flere her som har kastet seg på bølgen og spiller på Kronos II? Laget en Horde char der forrige Torsdag og har storkoset meg med nostalgien. Serveren er ganske så full, så man føler man får det "sosiale" aspektet tilbake om man skal sammenligne med dagens retail wow. 

Serveren er Blizzlike, med dette menes det at serveren skal være identisk med Blizzards vanilla WoW. Levlingen er hard og veien er lang til 60, men dette er spillets sterke sider. Når man har så mange spillere på sitt nivå i samme zone blir det raskt gøy. 

Serveren blir er progressiv så innhold vil bli sluppet slik som ble gjort i 2005/2006: http://www.kronos-wow.com/info/ (Skroll ned for Kronos II)

Så om noen spiller her, eller ønsker å starte å spille ta kontakt i tråden eller på PM. Har sett maaange svensker her siden Kungen og Nihilum spiller her, så hadde gjort godt men noen flere nordmenn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg startet på server 1 i det Nos gikk ned.

For the Horde!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Katten.2.0 skrev:

Jeg startet på server 1 i det Nos gikk ned.

For the Horde!

Vurderte det jeg også, men ville ha en helt fresh start. Det eneste som kan være irriterende til tider er køen som oppstår etter klokken 15:00 (ca)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Bolthorn skrev:

Vurderte det jeg også, men ville ha en helt fresh start. Det eneste som kan være irriterende til tider er køen som oppstår etter klokken 15:00 (ca)

Og det faktum at man må krangle som faen om questmobs!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Og det faktum at man må krangle som faen om questmobs!

Hehe jupp, de mobsene som dropper noe som du trenger mange av skipper jeg. Grinder heller mobs som ikke er en del av quests, spiller shaman (bare level 17 enda) så grindingen går ikke så raskt at det gjør noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Bolthorn skrev:

Hehe jupp, de mobsene som dropper noe som du trenger mange av skipper jeg. Grinder heller mobs som ikke er en del av quests, spiller shaman (bare level 17 enda) så grindingen går ikke så raskt at det gjør noe.

Min første 60 back in the day var shaman. Du levler som enhancement, går jeg ut i fra?

Level 42 warrior her. Går ikke så fort framover som jeg hadde håpet på, hovedsaklig pga kniving om quest mobs. Spesielt 1-35 var ille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Katten.2.0 skrev:

Min første 60 back in the day var shaman. Du levler som enhancement, går jeg ut i fra?

Level 42 warrior her. Går ikke så fort framover som jeg hadde håpet på, hovedsaklig pga kniving om quest mobs. Spesielt 1-35 var ille.

Enchancement ja, er vel det eneste brukende leveling speccet i vanilla. 

Jupp samme her, levlet til 19 idag, ren grinding. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grinding er ekstremt ueffektivt.

Hadde en 60 hunter på nost. Hadde lagt ned masse tid i den karakteren. Vet ikke om jeg gidder det igjen. Blir vel heller kanskje PlayTBC på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må innrømme at TBC aldri falt i smak for meg. Har lengtet tilbake til vanilla helst siden det forsvant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanilla og TBC, spesielt TBC var den beste tiden i wow. Liker ikke TBC sonene. Men liker raidsa. Men nå blir det nok ikke noe wow før legion kommer ut. Ble helt hekta på overwatch, så skal spille det så fort det kommer ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 13.5.2016 at 10.49, StineN skrev:

Vanilla og TBC, spesielt TBC var den beste tiden i wow. Liker ikke TBC sonene. Men liker raidsa. Men nå blir det nok ikke noe wow før legion kommer ut. Ble helt hekta på overwatch, så skal spille det så fort det kommer ut!

PlayTBC er i søppla. Kildekoden er sluppet og prosjektet er dumpet. TBC er så vanskelig å scripte at folk ikke gidder, om dem faktisk legger inn innsatsen er ikke scriptingen god nok.

Grinding er ikke ueffektivt. Hadde 6 level 60 i vanilla 2005/06 og grinding var veien å gå. Quests som var på veien tok man selvfølgelig samt kill så å så mange av en bestemt mob/get item. 

Ser ut til at Kronos er oppe å går igjen søndag/mandag etter ett tungt DDO'S angrep som har pågått lenge nå siden dem banna gullselgere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Bolthorn skrev:

PlayTBC er i søppla. Kildekoden er sluppet og prosjektet er dumpet. TBC er så vanskelig å scripte at folk ikke gidder, om dem faktisk legger inn innsatsen er ikke scriptingen god nok.

Grinding er ikke ueffektivt. Hadde 6 level 60 i vanilla 2005/06 og grinding var veien å gå. Quests som var på veien tok man selvfølgelig samt kill så å så mange av en bestemt mob/get item. 

Ser ut til at Kronos er oppe å går igjen søndag/mandag etter ett tungt DDO'S angrep som har pågått lenge nå siden dem banna gullselgere.

Oh man, så lame. Hadde virkelig håpet det skulle bli noe av.

Og grinding er ueffektivt. Følg heller joanas leveling guide om du vil levle fort. Har levlet veldig mange til lvl 60 selv. Grinding er definitivt ikke den raskeste måten å lvle på.

Kanskje jeg får starte på Kronos om det klør etter å spille wow igjen da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, StineN skrev:

Oh man, så lame. Hadde virkelig håpet det skulle bli noe av.

Og grinding er ueffektivt. Følg heller joanas leveling guide om du vil levle fort. Har levlet veldig mange til lvl 60 selv. Grinding er definitivt ikke den raskeste måten å lvle på.

Kanskje jeg får starte på Kronos om det klør etter å spille wow igjen da.

Jepp jeg vet, ventet også på den. Hadde til og med signa opp for ett raid pre release (Reap the whirlewind, hel norsk guild)

Har prøvd Joanas men levlet raskere selv på den tiden, iallefall etter første level 60. (Gikk saaakte i starten)

Kast deg på Kronos 2 på horde å kontakt meg ingame, gøy å ha folk å spille med. Er level 26 så langt, tar det helt rolig. Siden 2005/06 har man fått seg jobb og andre ting så er ikke som før der man kunne spille 12 timer om dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et øyeblikk siden, Bolthorn skrev:

Jepp jeg vet, ventet også på den. Hadde til og med signa opp for ett raid pre release (Reap the whirlewind, hel norsk guild)

Har prøvd Joanas men levlet raskere selv på den tiden, iallefall etter første level 60. (Gikk saaakte i starten)

Kast deg på Kronos 2 på horde å kontakt meg ingame, gøy å ha folk å spille med. Er level 26 så langt, tar det helt rolig. Siden 2005/06 har man fått seg jobb og andre ting så er ikke som før der man kunne spille 12 timer om dagen.

Etterhvert, kanskje. Har ikke ork eller lyst til å spille wow enda. Lvle til 60 tar lang tid og jeg invisterte så mye tid på nostalrius. grinded princess i mara i evigheter for å få nok gull til epic mount. Er så hat å tenke på at alt er borte. har ikke motivasjon til å gjøre det på nytt :P ikke enda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, StineN skrev:

Etterhvert, kanskje. Har ikke ork eller lyst til å spille wow enda. Lvle til 60 tar lang tid og jeg invisterte så mye tid på nostalrius. grinded princess i mara i evigheter for å få nok gull til epic mount. Er så hat å tenke på at alt er borte. har ikke motivasjon til å gjøre det på nytt :P ikke enda

Hehe ser den, du får pm'e om du hiver deg rundt. Spent på hva blizzard sier i det kommende møte med folka bak nostalrius og Mark kern. Om legacy servere kommer, og det ser ut som det kommer såååå blir man nok å hive seg på der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Bolthorn skrev:

Hehe ser den, du får pm'e om du hiver deg rundt. Spent på hva blizzard sier i det kommende møte med folka bak nostalrius og Mark kern. Om legacy servere kommer, og det ser ut som det kommer såååå blir man nok å hive seg på der :)

Om legacy servere kommer, så kommer jeg til å reaktivere subben min på wow umiddelbart :P Det har jeg ventet på siden slutten av WOTLK. Kommer uansett til å spille legion da, men sikkert bare ei uke eller noe. Ser ikke så bra ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 minutter siden, StineN skrev:

Om legacy servere kommer, så kommer jeg til å reaktivere subben min på wow umiddelbart :P Det har jeg ventet på siden slutten av WOTLK. Kommer uansett til å spille legion da, men sikkert bare ei uke eller noe. Ser ikke så bra ut.

Samme her, wow i den tilstanden den er nå er...søppel. Ikke noe community i det hele tatt. Har kjøpt hver exp siden cataclysm, men levler til max og raider litt sååå blir det kjedelig og man unsubber.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Bolthorn skrev:

Samme her, wow i den tilstanden den er nå er...søppel. Ikke noe community i det hele tatt. Har kjøpt hver exp siden cataclysm, men levler til max og raider litt sååå blir det kjedelig og man unsubber.

Akkurat samme her. Det har blitt et solospill der andre spillere er som NPCer. Før så ble man kjent med folk, pratet og hjalp hverandre. Men nå så trenger man ikke å snakke med noen før mythic raiding.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, StineN skrev:

Akkurat samme her. Det har blitt et solospill der andre spillere er som NPCer. Før så ble man kjent med folk, pratet og hjalp hverandre. Men nå så trenger man ikke å snakke med noen før mythic raiding.

Jepp, spiller heller dragon age eller noe sånt istedenfor å sitte i en annen død verden :P

Ja i mythic er man nesten avhengig av ett guild eller en eller annen form for kommunikasjon, men alt annet er...søppel rett å slett. Kan bruke en time eller to om dagen der man så å si er afk meg youtube i bakgrunnen og skaffe seg det beste gearet før mythic. Blir for lett, er ikke noe gøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Bolthorn skrev:

Jepp, spiller heller dragon age eller noe sånt istedenfor å sitte i en annen død verden :P

Ja i mythic er man nesten avhengig av ett guild eller en eller annen form for kommunikasjon, men alt annet er...søppel rett å slett. Kan bruke en time eller to om dagen der man så å si er afk meg youtube i bakgrunnen og skaffe seg det beste gearet før mythic. Blir for lett, er ikke noe gøy.

Har ikke spilt noe spill på evigheter, spilte en del Guild Wars 2 frem til jul. Nå bare venter jeg på Overwatch. Da tar jeg meg fri ei uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...