Gå til innhold

Er han interessert?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vet faktisk ikke hva jeg skal gjøre, har heller ingen jeg kan gå til sånn for å blotte meg selv totalt ang. kjærlighetslivet og hva jeg egentlig føler, så da velger jeg å spørre her. Setter pris på om folk kan spare seg for spydige kommentarer og ironiske svar, da jeg helst trenger seriøse råd.

Så i helga traff jeg en fyr jeg har holdt på å snakket med en stund via meldinger. Allerede før vi møttes skjønte jeg at kjemien var der, og han sa flere ganger hvor mye han likte meg osv. Så når vi møttes fortalte han meg at han var begynt å bli forelsket og at han likte meg utrolig godt. Så når han var dratt hjem, sendte han meg melding utover kvelden, og jeg vet jeg har en tendens til å overanalysere ting og nesten litt desperat, men jeg følte at han leker mer kostbar nå, og jeg skjønner egentlig ikke hvorfor? Jeg vil jo på en måte ta igjen med samme mynt, og ikke vise at det påvirker meg. Jeg har så lite lyst å falle for han, også viser det ser plutselig at han ikke er interessert. Jeg er livredd for det. 

Så ja, hvordan kan jeg eventuelt "leke" meg kostbar tilbake? Jeg vet det er teit, men svare sent osv? Og hvordan legger jeg i det hele tatt merke til om han er interessert?

Anonymkode: d8481...74d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet at man er litt opphengt i sånne ting når man begynner å bli forelsket, men hvis jeg var i hans situasjon ville jeg ikke ha orket å date deg mer bare pga dette. Jeg er så møkk ferdig med sånne games, er også møkk ferdig med at man må mate alle dumme usikkerheter i ett strekk NON STOP. Sånne ting som dette, tro meg, kommer til å føre til at neste gang, når dette har ordnet seg på en måte, så finner du noe annet som må ordnes eller mates eller noe du kan være usikker på han for. Jeg har vært i hans situasjon såpass mange ganger nå, jeg bare VET så godt hvilken sort du er (og jeg er jente), og nei, dette er ikke for å være spydig, dette er fordi jeg er lei av å bli maset på og bli styrt og såret av sånne som deg!

Slutt å mas. Slutt å vær så jævlig usikker. Slutt å finn unnskyldinger for å være sånn. Slutt å spill games for å føle deg bedre. Slutt å tro at alt man gjør er for å signalisere "i like you/i like you not". Han har sagt at han liker deg, han har til og med brukt ordet "jeg er forelsket i deg". Kan du ikke henge deg opp i det i stedet?

Anonymkode: c5255...9e0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som anonym skreiv, heng deg opp i det positivet han har gitt deg og prøv ditt beste å gi slipp på overtenkingen. Gjør deg selv opptatt med andre venner, familie, hobbier, osv. Vis at du faktisk har et annet liv og andre ting å tenke på. Han fyren har ikke gitt deg en ordentlig grunn enda til å være bekymret. Jeg vet absolutt hvordan det er og det som hjelper meg er å faktisk tenke på det som har skjedd og som har blitt sagt, istedet for å tenke på ting som ikke har skjedd egentlig. Ikke lek kostbar, bare vær deg selv. Han leker nok ikke kostbar med vilje en gang.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du møtte han i helga og i dag er det mandag og du syns han spiller kostbar?!  Ærlig talt la nå folk få ha sitt eget liv også og ikke analyser hvert sekund eller hver dag som går! 

Anonymkode: 503bb...1e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så utrolig tragisk hvordan ting har blitt. Når man skal møte noen i dag så er tydeligvis alt sammen et signal, blir stressa.

Finnes det ikke et øyeblikk bortsett fra når man har sovnet at (er nesten så ille) man ikke må vise interesse..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du møtte han i helga og i dag er det mandag og du syns han spiller kostbar?!  Ærlig talt la nå folk få ha sitt eget liv også og ikke analyser hvert sekund eller hver dag som går! 

Anonymkode: 503bb...1e1

Å spille kostbar kan like greit skje 2 minutter etter at de møttes, ikke alt går på å drøye hvor lang tid personen bruker å svare, men ting som HVORDAN man svarer, jeez

Anonymkode: d8481...74d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS her. Jeg blir faktisk oppgitt over hvordan jeg blir angrepet her. Når jeg sier at han spiller kostbar, legger jeg altså i hvordan han snakker til meg. Det var ikke sånn han snakket til meg før vi møttes feks, og han har heller ikke tatt noe initiativ til å møtes på nytt, han har faktisk ikke nevnt det engang. Så da lurer jeg så klart på hvorfor du går å slenger rundt at du er forelska og liker noen, om du plutselig forandrer helt personlighet? Det er jo ikke rart jeg starter å tvile da?

Anonymkode: d8481...74d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å spille kostbar kan like greit skje 2 minutter etter at de møttes, ikke alt går på å drøye hvor lang tid personen bruker å svare, men ting som HVORDAN man svarer, jeez

Anonymkode: d8481...74d

Ja.jeg tror jeg skjønner. Du reagere både på at han bruker lang tid å svare, men også på hvordan han svarer?

Er det en blanding av åpenhet og avsning eller hva da?

Anonymkode: b0541...7d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja.jeg tror jeg skjønner. Du reagere både på at han bruker lang tid å svare, men også på hvordan han svarer?

Er det en blanding av åpenhet og avsning eller hva da?

Anonymkode: b0541...7d0

TS her igjen. Vet ikke om den var rettet mot meg, men isåfall ja! Jeg føler det er nesten som at han avviser meg eller leker kostbar etter at vi møttes, selvom han skrev til meg og startet samtalen utover kvelden når han kom hjem fra meg. Det er liksom ikke noe konkret signal, men mange forskjellige som strider tvert i mot hverandre. Så da sitter jeg her å ikke klarer og tenke på noe annet enn om han faktisk er interessert eller ikke.

Anonymkode: d8481...74d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS her. Jeg blir faktisk oppgitt over hvordan jeg blir angrepet her. Når jeg sier at han spiller kostbar, legger jeg altså i hvordan han snakker til meg. Det var ikke sånn han snakket til meg før vi møttes feks, og han har heller ikke tatt noe initiativ til å møtes på nytt, han har faktisk ikke nevnt det engang. Så da lurer jeg så klart på hvorfor du går å slenger rundt at du er forelska og liker noen, om du plutselig forandrer helt personlighet? Det er jo ikke rart jeg starter å tvile da?

Anonymkode: d8481...74d

Jeg skjønner, jeg tror jeg hadde dumpet han, hadde også anbefalt om det hadde vært en bekjent eller venn.

Slitsomt og forvirrende med folk som sier at takk for en utrolig hyggelig kveld, og dette må vi gjøre igjen, og når du tar kontakt er de plutselig åpen,men samtidig avisnende, og ikke tar intiavitet til å snakke videre og heller ikke tar kontakt med deg, eller ikke svarer på det du skriver og skal la deg gjøre jobben med å holde kontakten. Så vanskelig lese. Og det gjør jo at man prøver litt ekstra lenge for å prøve å holde kontakten,fordi du tenker jaja, de svarer hyggelig og de sagt det tidligere, da tror du at det skal bli bedre (og snakker om både potiensele ny kjæreste og nye bekjente(venner)

og du er villig til å gi flere sjanser,men så kommer til ett point man ikke gidder lengre. Og da er det opptil dem å ta kontakt.

Er det slikt dette "forholdet" er, hadde jeg kuttet han ut,men på en annen side høres ut som dette er veldig tidlig også.

Så jeg vet faktisk ikke,så det er opptil deg å bestemme hvor mye er greit for deg, hvor mye tid skal du gidde å irriterre deg...

Folk er forskjellige,kanskje dette er hans måte å oppføre seg? Jeg vet ikke.

Anonymkode: b0541...7d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner godt hva du mener, for jeg er veldig glad i å overanalysere selv, og det fører ingenting godt med seg. Ikke fall for fristelsen og bli med på leken, for det er ikke sikkert han er klar over at han gir mixed messanges engang. Slutt å ha tellinga på hvem som sendte melding først og bare send han en melding når du føler for det. Kommunikasjon er et av de største problemene i de fleste forhold, så jeg syns du bare skal gjøre det du føler for og ikke tenke over at du virker for ivrig eller skal ta igjen eller noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS her igjen. Vet ikke om den var rettet mot meg, men isåfall ja! Jeg føler det er nesten som at han avviser meg eller leker kostbar etter at vi møttes, selvom han skrev til meg og startet samtalen utover kvelden når han kom hjem fra meg. Det er liksom ikke noe konkret signal, men mange forskjellige som strider tvert i mot hverandre. Så da sitter jeg her å ikke klarer og tenke på noe annet enn om han faktisk er interessert eller ikke.

Anonymkode: d8481...74d

Med mine bekjente som har oppført seg slikt har jeg sa gt ifra at jeg ikke gadd mer og at nå er det opp til den personen til å ta kontakt/intiav til å møtes, kanskje du kan gjøre det med han? Da finner du kjapt ut om han er interessert i deg eller kun er interesrt i vennskap eller ikke intressert i noe i det hele tatt.

Lykke til :)

Ellers så er jeg enig med å ikke telle hvem som sender mest meldinger og hvem som sender først  eller hvem som invitere mest ut på noe osv, det gidder ikke jeg, jeg bryr meg ikke om det så lenge de tar kontakt/tar intiativ til å møtes, men det er jo ett problem hvis de aldri tar kontakt eller intiativ til å møtes. Det skjønner jeg er ett problem,men det virker jo ikke som det er sånn med han fyren da--

 

Anonymkode: b0541...7d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm... Nå er det ikke gått lang tid siden deres møttes. Hvem tok forresten initativ til første møte? Var det du eller han? Kanskje han venter på at du skal ta kontakt og invitere til neste date? Han har jo tatt kontakt sånn sett, så han virker jo interessert.

Ellers kan det være, men det er jo ikke sikkert, at han har flere dater på gang og skriver til deg for å holde deg varm, men ikke vil konkret planlegge neste date før han har vært på noen andre dater først. Det er en mulighet det også, men du sier at han har fortalt at han liker deg godt og er begynt å bli forelska. Jeg vil heller tro at han faktisk venter litt mer på din interesse, at du skal t ta initativ. Enten det, eller så er han litt player, siden han så tidlig har blottlagt følelsene sine. 

Ikke lett å si. Du får bare ha is i magen og se det litt an. Men jeg tror ikke det hadde skadet om du hadde prøvd å ta initativ til neste møte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et øyeblikk siden, lillsunshine skrev:

Hm... Nå er det ikke gått lang tid siden deres møttes. Hvem tok forresten initativ til første møte? Var det du eller han? Kanskje han venter på at du skal ta kontakt og invitere til neste date? Han har jo tatt kontakt sånn sett, så han virker jo interessert.

Ellers kan det være, men det er jo ikke sikkert, at han har flere dater på gang og skriver til deg for å holde deg varm, men ikke vil konkret planlegge neste date før han har vært på noen andre dater først. Det er en mulighet det også, men du sier at han har fortalt at han liker deg godt og er begynt å bli forelska. Jeg vil heller tro at han faktisk venter litt mer på din interesse, at du skal t ta initativ. Enten det, eller så er han litt player, siden han så tidlig har blottlagt følelsene sine. 

Ikke lett å si. Du får bare ha is i magen og se det litt an. Men jeg tror ikke det hadde skadet om du hadde prøvd å ta initativ til neste møte. 

Enig.

Anonymkode: b0541...7d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han gir signaler som han ikke vet om fordi han er opptatt med noe, men egentlig tenker utrolig positivt om dette og koser seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner, jeg tror jeg hadde dumpet han, hadde også anbefalt om det hadde vært en bekjent eller venn.

Slitsomt og forvirrende med folk som sier at takk for en utrolig hyggelig kveld, og dette må vi gjøre igjen, og når du tar kontakt er de plutselig åpen,men samtidig avisnende, og ikke tar intiavitet til å snakke videre og heller ikke tar kontakt med deg, eller ikke svarer på det du skriver og skal la deg gjøre jobben med å holde kontakten. Så vanskelig lese. Og det gjør jo at man prøver litt ekstra lenge for å prøve å holde kontakten,fordi du tenker jaja, de svarer hyggelig og de sagt det tidligere, da tror du at det skal bli bedre (og snakker om både potiensele ny kjæreste og nye bekjente(venner)

og du er villig til å gi flere sjanser,men så kommer til ett point man ikke gidder lengre. Og da er det opptil dem å ta kontakt.

Er det slikt dette "forholdet" er, hadde jeg kuttet han ut,men på en annen side høres ut som dette er veldig tidlig også.

Så jeg vet faktisk ikke,så det er opptil deg å bestemme hvor mye er greit for deg, hvor mye tid skal du gidde å irriterre deg...

Folk er forskjellige,kanskje dette er hans måte å oppføre seg? Jeg vet ikke.

Anonymkode: b0541...7d0

Det er akkurat det som er. Blir utrolig forvirra, men på samme måte har jeg ikke vært interessert i noen gutt sånn ordentlig på over 1år, og han er liksom den første eter eksen min som jeg faktisk har et godt øye til. Når vi var sammen var alt kjempe bra, og alt han sa da og før vi møttes virkes nesten litt rart akkurat nå, siden han var helt annerledes når han skrev til meg igår.

Anonymkode: d8481...74d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 minutter siden, lillsunshine skrev:

Hm... Nå er det ikke gått lang tid siden deres møttes. Hvem tok forresten initativ til første møte? Var det du eller han? Kanskje han venter på at du skal ta kontakt og invitere til neste date? Han har jo tatt kontakt sånn sett, så han virker jo interessert.

Ellers kan det være, men det er jo ikke sikkert, at han har flere dater på gang og skriver til deg for å holde deg varm, men ikke vil konkret planlegge neste date før han har vært på noen andre dater først. Det er en mulighet det også, men du sier at han har fortalt at han liker deg godt og er begynt å bli forelska. Jeg vil heller tro at han faktisk venter litt mer på din interesse, at du skal t ta initativ. Enten det, eller så er han litt player, siden han så tidlig har blottlagt følelsene sine. 

Ikke lett å si. Du får bare ha is i magen og se det litt an. Men jeg tror ikke det hadde skadet om du hadde prøvd å ta initativ til neste møte. 

Jeg vil si at kanskje begge tok iniativet til første møte. Begge snakket om det konstant, og egentlig skjedde det veldig spontant. Var full dagen før og han ringte, så ble vi bare enige om at han skulle komme dagen etter, og sånn ble det.

 

Jeg føler det er litt flaut for meg å snakke om noe møte nummer to når han ikke engang har nevnt det. Jeg vet heller ikke hvordan jeg skal klare å sende han en melding først, vet det er teit, men når jeg får så mange mikset signaler og blir sendt i alle forskjellige retninger, gjør det saken bare enda verre.

Anonymkode: d8481...74d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, 20052014 skrev:

Kanskje han gir signaler som han ikke vet om fordi han er opptatt med noe, men egentlig tenker utrolig positivt om dette og koser seg?

Altså, det kan jo så klart være en mulighet, men jeg tviler egentlig. Han var helt annerledes før vi møttes, altså via meldinger. Bare måten han snakket på.

Anonymkode: d8481...74d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dere klar over at jeg har sett flere forhold, ordentlige lovende flotte forhold, gå i stykker i startfasen pga rådene her inne?

Anonymkode: ad3ea...9be

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er dere klar over at jeg har sett flere forhold, ordentlige lovende flotte forhold, gå i stykker i startfasen pga rådene her inne?

Anonymkode: ad3ea...9be

Tror ikke det når igjennom...Er skummelt å observere hvor fanatisk opptatt folk kan bli av disse analysene sine og det går aldri inn. 

Skjønner du virkelig ikke ts, at denne overanalyseringa di ikke er bra SELVOM du synes at du kan forstå at det skjer akkurat nå? Selvom du forstår at du ble litt usikker der og da så kan du faktisk bare svelge det og tenke pytt pytt, inntil det faktisk er noe skikkelig dårlig på ferde.

Typen min var seriøst helt gærn av usikkerhet hvis jeg ikke svarte på fem min. Lurer på hvor han har fått ting fra...? Må være KG eller noe som har sagt at han er verdiløs for meg hvis ditt og datt,

Anonymkode: 07f3e...bb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...