Gå til innhold

Livmorpolypp noen med erfaring?


Trultemor88

Anbefalte innlegg

Hei dere, 

 

Litt ekkelt innjold, 

Jeg har lenge slitt med rare menstruasjonsblødninger som kommer i tider og utider.  Det kan vell ikke kalles menstruasjon egentlig,  bare tjukk svart slimete blod. Har aldri vanlig menstruasjon.  Når jeg ikke har menstruasjon heller ikke underlivet slik det skal være.  Jeg har problemer med mye tjukk hvit utflod,  nesten som en tjukk hudkrem.  Dette har vært svært ubehagelig når jeg har sex med kjæresten min.  Jeg blir heller aldri våt lenger.  Dette har pågått i ca 1 år.  Nå har de funnet en stor polypp i livmoren min som jeg skal operere vekk i slitten av månden.  Det er ikke sopp,  infeksjon eller kjønnsykdom som gjør dette,  og det lukter heller ikke. 

 

Jeg lurte på om noen av dere kan dele erfaringer både med syptomer dere hadde med polypper og om det ble bedre etterpå?

Kjæresten min skal snart flytte bort og studere,  og har veldig lyst å kunne ha et vanlig samlele før han reiser.  Uten at det skal være ubehagelig for begge.

 

Kan nevne jeg har lavt stoffskifte og litt høyt blodtrykk.  Ellers er jeg slank,  og trener. 

 

Håper noen her kan dele noen erfaringer med meg😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...