Gå til innhold

10 MIL (eller mer) I MAI


Mayoo

Anbefalte innlegg

Lager en ny tråd for mai jeg. Siterer hva @Emalje skrev i april: 

Sitat

 

Jeg kom over denne utfordringen på Facebook. Den går ut på å gå/løpe/sykle/ri/ro/krabbe 10 mil, altså 100 km, til sammen i løpet av april. Det går an å være med på Facebook eller Endomondo, men jeg tenkte det kunne vært artig å gjøre det sammen her også!

Dette burde passe de fleste, enten du har som mål å gå ned i vekt, trene til et løp, eller komme deg mer ut i skogen! Jeg tenkte at vi kan gjøre det som i denne og denne utfordringen. Fyll inn malen, og rediger innlegget ditt etterhvert som du går/løper/sykler/whatever:

 

Jeg kommer til å registrere distansen en gang i uken, men det er mange som ønsker å registrere for hver dag, så jeg legger ved 2 maler, så kan folk velge det de ønsker :) Jeg har også lagt ved mål i malene, men om folk ikke ønsker det, så gi meg en lyd så kan jeg endre HI!
Heia oss! :hoppe:

Daglig registrering: 

Mål for mai: -- km
Dagens distanse: -- km
Total distanse hittil i mai: -- km


Ukentlig registrering: 

Mål for mai: -- km
Ukas distanse: -- km

Total distanse hittil i mai: -- km

Endret av Mayoo
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mål for mai: 300 km
Ukas distanse: 72,0 km 
(mandag-søndagi) 
Total distanse hittil i mai: 82,3 km

Landet på 240km i april, så målet for mai må nok bli 30 mil. Må ha noe å strekke meg etter. Får bare krysse fingrene for pent vær i mai. Jeg syns det er greit å registrere km en gang i uken, så kommer til å registrere på søndagene. 

Endret av Mayoo
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Mayoo skrev:

Mål for mai: 300 km
Ukas distanse: 10,3 km
(søndag 1.mai) 
Total distanse hittil i mai: 10,3 km

Landet på 240km i april, så målet for mai må nok bli 30 mil. Må ha noe å strekke meg etter. Får bare krysse fingrene for pent vær i mai. Jeg syns det er greit å registrere km en gang i uken, så kommer til å registrere på søndagene. 

Kjempekult! Jeg ga opp litt etter at jeg oppdaga at skrittelleren på telefonen telte både for få skritt og km.. Men blir med allikevel! Gjør jo ikke noe om jeg må gå mer for å få 10 000 om dagen.

Så flink du var i april! Heia deg!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Emalje skrev:

Kjempekult! Jeg ga opp litt etter at jeg oppdaga at skrittelleren på telefonen telte både for få skritt og km.. Men blir med allikevel! Gjør jo ikke noe om jeg må gå mer for å få 10 000 om dagen.

Så flink du var i april! Heia deg!

Åh, du har ikke vurdert å kjøpe deg en sånn superbillig å ha i lommen eller noe da? Ser de selger veldig billige pedometer på ebay. Forstår godt at det er kjipt med en som ikke teller riktig. Spesielt når den teller for lite :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Mayoo skrev:

Åh, du har ikke vurdert å kjøpe deg en sånn superbillig å ha i lommen eller noe da? Ser de selger veldig billige pedometer på ebay. Forstår godt at det er kjipt med en som ikke teller riktig. Spesielt når den teller for lite :P

God idé!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne vil jeg være med på! 

 

Mål for mai: 200 km løp
Dagens distanse: 14.5 km
Total distanse hittil i mai: 14.5 km

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne vil jeg også være med på! Målet mitt i Mai er 100 km. Jeg kommer til å være veldig opptatt denne måneden, men jeg vil virkelig prøve å få inn noen turer ute i uken! 

 

Mål for mai: 100 km
Ukas distanse:  km

Total distanse hittil i mai: 49,3 km

 

Dette ser ut til å bli en passe pinlig måned for meg. Vi må ha en lignende tråd i juni, sånn at jeg kan komme sterkere tilbake :fnise:

Endret av Vivianna
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreløpig mål for mai er 200 km. Så sant ikke kroppen streiker helt, burde det gå greit. Er allerede godt i gang, så mest sannsynlig klarer jeg mer enn det. 

Total distanse i mai: 67,32 km

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mål for mai: 200 km løp
Onsdagens distanse: 6.8 km
Total distanse hittil i mai: 21.3 km

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mål for mai: 300 km
Ukas distanse: 72,0 km 
(mandag-søndagi) 
Total distanse hittil i mai: 82,3 km

Jeg er i rute, men har ikke mye å gå på. Klarer forhåpentligvis å "spare" opp noen kilometer neste uke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens distanse: 21,57 km

Total distanse hittil i mai: 127 km

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gårsdagens og dagens distanse:  11,43 + 19,73 km

Total distanse hittil i mai: 158 km

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens distanse: 7.09 km 

Total distanse i mai: 59.91 km

Mvh Yvonne :heiajente: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...