Gå til innhold

Vaginal orgasme - tips?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har veldig lyst å oppleve vaginal orgasme. Føler ofte at jeg nærmer meg under sex, men så skjer det ingenting. Er klar over at ikke alle damer kan få vaginal orgasme, men vil prøve uansett. 

Til dere som får eller får partneren til å få vaginal orgasme, har dere noen tips til hvordan man kan oppnå det? Stillinger ol. :) 

Anonymkode: 5d163...2e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Legg ut en annonse på finn gis bort hvor du spesifikt spør etter en stor kuk med bra omkrets:)

Anonymkode: 70071...53b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren min kommer vaginalt rimelig fort etter att jeg har slikket henne til orgasme først, uten orgasme først tror jeg det bare har skjedd 2-3 ganger på 7 år og da tok det tid. 

Vet ikke hva stillingen heter men er en vri av misjonær(hun ligger på rygg med knærne mot brystet så rumpa kommer litt opp mot taket, også lener jeg meg litt bakover så penis treffer g-punktet med litt mer kraft) hun kommer vaginalt uten noen annen form for stimulanse innen 1 min da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Les deg opp på g-punktet. I doggy-style skal den bli truffet. Kjøp g-punkts vibrator for å finne hvor akkurat din ligger 

Anonymkode: 7818f...7ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Les deg opp på g-punktet. I doggy-style skal den bli truffet. Kjøp g-punkts vibrator for å finne hvor akkurat din ligger 

Anonymkode: 7818f...7ec

I hvilken stilling g-punktet blir truffet kommer an på vinkelen på penisen. Noen peniser peker oppover, og da kan det være misjonæren som treffer. Andre peker mer rett frem eller litt nedover, og da kan det være doggy.

Anonymkode: f82a1...283

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gangen jeg klarte å få vaginal orgasme med partner er egentlig litt komisk. Jeg og typen hadde sex i spoonestilling, og jeg vridde kroppen litt for å hente glidemiddelet som lå på nattbordet, penisen hans er bøyd mot høyre så han traff gpunktet akkurat i det jeg snudde kroppen. Var tidenes kjipeste orgasme, kjente såvidt at musklene trekte seg sammen, men det ble bedre med flere forsøk.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle damer kan få det men det krever at partneren vet hvordan og går inn for det, og ikke bare lar det være opp til deg. 

Jeg får det lettest med dyp fingring,  bør helst ha hatt en klitoris orgasmeførst. Søk på youtube how to g spot orgasm women, så ser du og kjæresten din instruksjoner på den spesielle "kom hit" fingerbevegelsen som stimulerer g punktet, men variasjon og dype ut inn støt med fingrene er også viktig. Om han samtidig legger en hånd og et lett trykk på nedre del av magen min,  og slikker og biter meg i nipplene hjelper det veldig. 

Om du trener knipeøvelser jevnlig så kan du bruke de musklene både når du blir fingret og knullet for ekstra g punkts stimulering. Tid, total avslappelse og det å tørre å gi deg helt hen,  er nøkkel ordene :) Ha gjerne et håndkle under stumpen siden sjansen for å squirte er stor ved slik type fingring. Man kan også få g punkt orgasme under samleie men det er vanskeligere syns jeg for krever at penis treffer helt riktig og det sier seg jo selv at fingrene kommer lettere til her siden de kan bøyes og gi mer variert og kraftig stimulering enn hva penis kan. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...