Gå til innhold

Major dealbreaker eller jeg som overreagerer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Datet en fyr i rundt 6 uker. Alt gikk på skinner, han har gjort alt riktig, virket veldig seriøs og alt det der. Nå har det seg sånn at han skulle reise bort i 8 uker til Asia med en kompis, noe som var planlagt lenge før han møtte meg. Under hele oppholdet har han vært veldig på å sende sms hver eneste dag, spør meg hvordan det går hjemme osv osv. Før han dro ville han ikke at jeg skulle date andre i mellomtiden, men vente på han. For et par dager siden la han ut et besøk fra en strippeklubb på mystoryen på snapchat. Det var flere close ups av én dame (eller det jeg mistenker er en shemale, men meg om det) hvor hun kysset inn i kamera osv. Også var det to videoer av henne som ga han en privat striptease. Jeg skjønner jo at gutta drar på strippeklubb og alt det der, har vel ingen rett til å bli sur eller usikker, men alikevel ble jeg litt uvel. 

Hva hadde dere tenkt om dette?

Anonymkode: 8c17d...ee1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde sagt hadet bra og god bedring, og funnet meg en voksen mann med integritet.

Anonymkode: de607...521

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Evans

Jeg hadde spurt han hva han tenkte om det. Kanskje han ble med for gøy - første gang, kompisen insisterte osv. Eller kanskje det er noe han liker å gjøre - altså dra på strippeklubb. Spør han, så får du et bedre grunnlag enn en snap til å ta en avgjørelse på hva du skal gjøre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde tenkt at det ikke akkurat legger grunnlag for et godt forhold når han kommer hjem, når han viser deg såpass lite respekt. Maser på deg om å vente, og så deler slik oppførsel med hele vennelista 😂 Nei finn deg noen andre heller. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser egentlig ikke problemet for å være helt ærlig.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noe tilfeldig

Han er i Asia på en guttetur han planlaga lenge før deg og legger ut snap av en shemale som kysser mot kamera ? Slapp av! Var dette noe han ønsket å feie under teppet ville han neppe postet det på snap. Han vet da at du vil se dette. Synes du overreagerer. Min første kjæreste ble dratt med på strippebar like etter at vi ble sammen. Han ble med av kameratskap ovenfor kompisene. Fortalte meg først flere år ut i forholdet (jeg hadde ingen anelse) - om dette, og at han endte opp med å spille brigde med de lokale prostituere og prate om meg hele kvelden.. Det er du som kjenner mannen "din". Stoler du på ham vet du at han kan vanke i slike miljøer uten at det betyr noe som helst. Har du mistillit kan han stå ved prestens datter i kirka og du vil føle deg usikker. Poenget er: forhold deg til hvem du vet han er, og hvordan han er. Ikke hvor han har vært eller hvem han har møtt. 

Endret av noe tilfeldig
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dealbreaker for meg. Vitner om dritt kvinnesyn på alle måter, både for måten han behandla deg og måten han behandla henne. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke gjort meg noe, er selv veldig glad i strippeklubber. Hadde håpt han koste seg der nede, og gledet meg til han kom hjem. Altså ingen deal breaker.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pinlig. Hvem i all verden tenker at det å få en lapdance av en stripper er noe å skryte av på snap?

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper

Tenker at du har all rett til å reagere ts. På hvilken måte er det positivt å dele at man er på strippeklubb? ser ikke den. Han har nok ikke tenkt seg om og det var sikkert en del alkohol inne i bilde. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Raindrops skrev:

Enig i at det er en flau ting å dele på snap. Hvor gammel er han? 

Han er 36. 

TS

Anonymkode: 8c17d...ee1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han er 36. 

TS

Anonymkode: 8c17d...ee1

Ew.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det er litt delte meninger her. Vet at jeg ikke har "rett til" å skulle reagere negativt, men jeg tror neppe han har hatt seg med noen der nede, jeg har en magefølelse på at han har holdt seg i skinnet. Det jeg reagerer på er bare det at han følte det var naturlig å legge det ut på snapchat.. Vel vitende om at jeg b la kom til å se det. 

Og er noe litt rart over voksne heterofile menn som drar på strippeklubb for å se på menn i tangatruser som danser:( 

Anonymkode: 8c17d...ee1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legge det ut på snap? 

Det samme gjorde nevøen min på 18 da han var i Thailand i januar, ikke 36.

 

Men du kan jo spørre hvor grensen går for dere, hva han mener med at du ikke skal date andre, om det er innafor om du gjør det samme. Dette burde dere tatt en prat om uansett

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han er 36. 

TS

Anonymkode: 8c17d...ee1

Var deal-breaker før jeg leste alderen og, men i alle fall nå. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke strippeklubbesøket i seg selv er en dealbreaker, men at han faktisk synes dette er så kult at han legger ut mange bilder og videoer av det på snapchat vitner om han er en umoden fyr - dealbreaker. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han er 36. 

TS

Anonymkode: 8c17d...ee1

Oi, unnskyld men det høres helt fantastisk harry ut. Antar han var litt full men likevel. En ting er å dra på strippeklubb, jeg kan forstå tilltrekningen, men å sende en video av det til noen man dater og hele vennelisten på snap får meg til å lure litt angående de sosiale antenne hans. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så... Han er på guttetur i Asia og får lapdance (og sikkert noe godt attåt) mens du har fått beskjed om å sitte hjemme og holde deg unna andre? Han hadde jeg lett dumpa!

Anonymkode: 35841...11c

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...