Gå til innhold

Han har et barn til


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, H.T.S skrev:

7-8? Her har vi en på 4 i huset som skjønner det meste når det kommer til mor, far, stefar, og hele den pakka der.
Hvis mor har sagt hva greia med far er fra tidlig alder, så er det ikke rart om den stiller spørsmål ved 4-5. Og da passer det jo inn med at han har fått seg barn ved 19-21.

Bare det at en forelder vil fortelle en 4 åring den fulle situasjonen om faren, vitner jo om at moren er en fullstendig inkompetent forelder.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Dwight
Et øyeblikk siden, Silfen skrev:

Du mener altså at et barn på 2-4 år er gammelt nok til å ha forståelse for hvorfor faren ikke ønsker kontakt?

Hvis ungen er født når karen er 19 og han er 25 år nå så er jo ikke ungen 2-4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mor til barnet og far har vært sammen i flere år, nei hun droppet ikke P-pille da de begge sier at de brukte kondom, så vær så snill ikke dra slike konklusjoner ut av det. Moren har fortalt at pappaen til barnet er syk og kan derfor ikke være til stede, barnet har en ubiologisk far som har vært der nesten helt fra start, som barnet ser på som far. Han var ung, ja, men nå er han ikke det og han velger å forlate høygravide meg likevel. Dette for han null sympati for av meg. Jeg har blitt kjent med moren til andre barnet, super dame. Jeg for og har allerede fått støtte av henne, noe jeg setter stor pris på. 

Jeg vet ikke hvordan far vil være i forhold tl lille i magen, men akkurat nå er han sint på MEG fordi jeg ble gravid, jeg gikk på prevensjon men likevel er dette min feil, og han har pent sagt at han driter i hva jeg gjør videre.

 

TS

Anonymkode: de9fe...080

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 2.5.2016 at 9.51, AnonymBruker skrev:

TS her, tusen takk for svarene deres! 

Han innrømte i går natt at han ikke er klar for barn nå heller, jeg fikk også vite at forholdet med meg egentlig ikke skulle være så særiøst, og at han ble sammen med meg bare for ha det gøy. 

Jeg er helt knust! Jeg sa at han må flytte ut, da leiligheten vi bor i er det jeg som leier. 

Har ikke peiling hva jeg skal gjøre😞

Anonymkode: de9fe...080

I all verden, hvorfor sprutet han i deg da? :dry:

Anonymkode: 6c4d7...a55

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I all verden, hvorfor sprutet han i deg da? :dry:

Anonymkode: 6c4d7...a55

Jeg gikk på prevensjon, og i følge han så er det min feil at den sviktet. Alt er min feil tydeligvis.

Anonymkode: de9fe...080

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsvarer ikke det far har gjort- men om han er 25 nå var han nok ganske sikkert svært ung da barnet ble født. 

Folk (spes menn) modnes de også...

Anonymkode: 53d84...0a7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forsvarer ikke det far har gjort- men om han er 25 nå var han nok ganske sikkert svært ung da barnet ble født. 

Folk (spes menn) modnes de også...

Anonymkode: 53d84...0a7

Han har virkelig modnet ja! Sikkert derfor han nå sier at forholdet med meg var kun ment for å ha det gøy, at han fortsett ikke er klar for å bli far og at han driter i hva jeg kommer til å gjøre videre. 

Fantastisk moden han ja👏🏼👏🏼👏🏼

Anonymkode: de9fe...080

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Mor til barnet og far har vært sammen i flere år, nei hun droppet ikke P-pille da de begge sier at de brukte kondom, så vær så snill ikke dra slike konklusjoner ut av det. Moren har fortalt at pappaen til barnet er syk og kan derfor ikke være til stede, barnet har en ubiologisk far som har vært der nesten helt fra start, som barnet ser på som far. Han var ung, ja, men nå er han ikke det og han velger å forlate høygravide meg likevel. Dette for han null sympati for av meg. Jeg har blitt kjent med moren til andre barnet, super dame. Jeg for og har allerede fått støtte av henne, noe jeg setter stor pris på. 

Jeg vet ikke hvordan far vil være i forhold tl lille i magen, men akkurat nå er han sint på MEG fordi jeg ble gravid, jeg gikk på prevensjon men likevel er dette min feil, og han har pent sagt at han driter i hva jeg gjør videre.

 

TS

Anonymkode: de9fe...080

Du har min medfølelse TS.

Han virker ikke helt god. Det vil ikke overraske om han vil påstå at du har lurt han til å bli far, at du har tulla med pillen med vilje.

Du er nå gravid, og ser ut til å bli alene. Du har får god kontakt med den andre mora. Det er bra. Du får ta i mot den støtte og hjelpen du kan.

Du får si i fra til bf at døra står åpen for samvær når det blir aktuelt. Få han ut før barnet blir født, og sørg for at hans folkeregistrerte adresse ikke står hos deg. Da slipper du at dere begge automatisk får foreldreansvaret. Dersom kun du er registrert på adressen, så må bf be om foreldreansvar etter fødsel.

Den med foreldreansvar bestemmer navnet på barnet, så da får du det på plass uten hans innblanding :)

Lykke til videre! Dette klarer du helt fint!

Hilsen alenemor

Anonymkode: 55c71...f39

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har min medfølelse TS.

Han virker ikke helt god. Det vil ikke overraske om han vil påstå at du har lurt han til å bli far, at du har tulla med pillen med vilje.

Du er nå gravid, og ser ut til å bli alene. Du har får god kontakt med den andre mora. Det er bra. Du får ta i mot den støtte og hjelpen du kan.

Du får si i fra til bf at døra står åpen for samvær når det blir aktuelt. Få han ut før barnet blir født, og sørg for at hans folkeregistrerte adresse ikke står hos deg. Da slipper du at dere begge automatisk får foreldreansvaret. Dersom kun du er registrert på adressen, så må bf be om foreldreansvar etter fødsel.

Den med foreldreansvar bestemmer navnet på barnet, så da får du det på plass uten hans innblanding :)

Lykke til videre! Dette klarer du helt fint!

Hilsen alenemor

Anonymkode: 55c71...f39

Ikke ment noe negativt til deg Alenemor men det et andre som er veldig opptatt av fakta her. Navnet meldes  av de som har foreldre ansvar. Blir de ikke enige. Det vil si ikke meldes inn får barnet mors etternavn. 

Boligen har ingen ting med hvem som er gravid eller sitter og tisser. Det er eier og er i leieforholdet er det som er avgjørende. Den som eier eller leier får bli boende. Eier begge kan den andre kjøpes ut. Blir det ikke enighet er det salg. Vil den ene selge fanger salg. Leier begge og Ingen vil flytte kan den andre ikke kaste ut den andre. 

Så å påstå at en kan kaste ut samboer uten å eie 100% er feil. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du har min medfølelse TS.

Han virker ikke helt god. Det vil ikke overraske om han vil påstå at du har lurt han til å bli far, at du har tulla med pillen med vilje.

Du er nå gravid, og ser ut til å bli alene. Du har får god kontakt med den andre mora. Det er bra. Du får ta i mot den støtte og hjelpen du kan.

Du får si i fra til bf at døra står åpen for samvær når det blir aktuelt. Få han ut før barnet blir født, og sørg for at hans folkeregistrerte adresse ikke står hos deg. Da slipper du at dere begge automatisk får foreldreansvaret. Dersom kun du er registrert på adressen, så må bf be om foreldreansvar etter fødsel.

Den med foreldreansvar bestemmer navnet på barnet, så da får du det på plass uten hans innblanding :)

Lykke til videre! Dette klarer du helt fint!

Hilsen alenemor

Anonymkode: 55c71...f39

Tusen takk for flott svar!🙏🏼 

Jeg har masse støtte rundt meg heldigvis, både familie og venner. Jeg har troa på at dette kommer til å gå bra! Jeg har både fast inntekt, et sted å bo og folk som bryr seg om meg. Jeg må fokusere på å nyte siste tiden sv svangerskapet, og la tiden vise hva som vil skje.

TS

Anonymkode: de9fe...080

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Peter007 skrev:

Ikke ment noe negativt til deg Alenemor men det et andre som er veldig opptatt av fakta her. Navnet meldes  av de som har foreldre ansvar. Blir de ikke enige. Det vil si ikke meldes inn får barnet mors etternavn. 

Boligen har ingen ting med hvem som er gravid eller sitter og tisser. Det er eier og er i leieforholdet er det som er avgjørende. Den som eier eller leier får bli boende. Eier begge kan den andre kjøpes ut. Blir det ikke enighet er det salg. Vil den ene selge fanger salg. Leier begge og Ingen vil flytte kan den andre ikke kaste ut den andre. 

Så å påstå at en kan kaste ut samboer uten å eie 100% er feil. 

Det er jeg som står som leier, han har ingen fast inntekt og eier ønsket ikke å ha han som leietaker. Jeg betaler hele leien og har rett til å kaste han ut. Men nå slapp jeg jo det siden han dro selv mens han pent sa at han driter i meg og barnet.

TS

Anonymkode: de9fe...080

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er jeg som står som leier, han har ingen fast inntekt og eier ønsket ikke å ha han som leietaker. Jeg betaler hele leien og har rett til å kaste han ut. Men nå slapp jeg jo det siden han dro selv mens han pent sa at han driter i meg og barnet.

TS

Anonymkode: de9fe...080

Da er nå saken grei. Ingen problemer for deg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Dwight skrev:

Han kan ha vært 18 eller 19 også når barnet ble født. Ikke umulig

Ja, jeg hadde engang en kjæreste som ble pappa når han var 17 år, han og barnets mor hadde vært sammen siden han var ca 14. Så scenarioet TS beskriver er fullt mulig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 1.5.2016 at 22.09, AnonymBruker skrev:

Jeg er så knust. Hva skal jeg gjøre? Jeg vil ikke være sammen med en som driter i sitt barn😪😓

Anonymkode: de9fe...080

Kom det som et sjokk egentlig? Nei altså - da ville jeg gått, for ut i fra det du skriver så virker det ikke som om at han kommer til å bry seg sånn veldig egentlig. 

Anonymkode: f2a03...c1d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 5/3/2016 at 15.15, Silfen skrev:

.

Endret av Feyfeyhey
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 2. mai 2016 at 20.50, AnonymBruker skrev:

Vi har vært samboere i et halvt år nå, ja vi snakket gjennom det. Jeg vet ikke hva som går av han men nå har jeg fått se den ekte siden av han😞 Han har løyet til meg om flere ting. Jeg er totalt knust, trodde at han var mannen i mitt liv, så var hele forholdet med meg kun "for å ha det gøy".

Anonymkode: de9fe...080

Du er den personen som er ansvarlig for at han har fått all dritten sin frem i lyset. Han er antagelig fryktelig skuffet over at du blander deg så fullstendig inn i ting som ikke er din sak, og at du arbeider så hardt MOT han. 

Han har antagelig tenkt at "ja, ja, dette var ikke planlagt, men nå skal jeg prøve en voksen tilnærming til saker og ting," helt til du begynte å blande deg borti ting i hans fortid du ikke har noe med. Da fant han vel ut at en slik kjerring ønsker han ikke å dele livet med. Enkelt og greit. 

Og forså unngå noen misforståelser: Jeg er en godt voksen kvinne.

Anonymkode: 9f7ab...87e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er den personen som er ansvarlig for at han har fått all dritten sin frem i lyset. Han er antagelig fryktelig skuffet over at du blander deg så fullstendig inn i ting som ikke er din sak, og at du arbeider så hardt MOT han. 

Han har antagelig tenkt at "ja, ja, dette var ikke planlagt, men nå skal jeg prøve en voksen tilnærming til saker og ting," helt til du begynte å blande deg borti ting i hans fortid du ikke har noe med. Da fant han vel ut at en slik kjerring ønsker han ikke å dele livet med. Enkelt og greit. 

Og forså unngå noen misforståelser: Jeg er en godt voksen kvinne.

Anonymkode: 9f7ab...87e

Om du er en kvinne så er jeg en smurf.

Anonymkode: cd519...46f

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du er den personen som er ansvarlig for at han har fått all dritten sin frem i lyset. Han er antagelig fryktelig skuffet over at du blander deg så fullstendig inn i ting som ikke er din sak, og at du arbeider så hardt MOT han. 

Han har antagelig tenkt at "ja, ja, dette var ikke planlagt, men nå skal jeg prøve en voksen tilnærming til saker og ting," helt til du begynte å blande deg borti ting i hans fortid du ikke har noe med. Da fant han vel ut at en slik kjerring ønsker han ikke å dele livet med. Enkelt og greit. 

Og forså unngå noen misforståelser: Jeg er en godt voksen kvinne.

Anonymkode: 9f7ab...87e

Særiøst? Hvordan jobber jeg mot han? Han løy til meg om noe så viktig som et barn, ikke minst løy han om masse andre ting også. Han ble sammen med meg for å ha det gøy og løy om at han elsket meg. Hvordan kan dette være min feil? 

Tror nok at du er en bitter mann jeg.

Anonymkode: de9fe...080

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Silfen skrev:

Bare det at en forelder vil fortelle en 4 åring den fulle situasjonen om faren, vitner jo om at moren er en fullstendig inkompetent forelder.

Moren har fortalt at pappaen er syk og kan derfor ikke være til stede, jeg synes at dette er en rimelige forklaring når barnet spør!

Anonymkode: de9fe...080

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...