Gå til innhold

Kjæreste- og sexsyk..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Et øyeblikk siden, pettersenper skrev:

Nei, ikke legg meninger i munnen på meg

Du skrev "stygg og bitch+ høye krav" 

Anonymkode: 25bb2...7f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, men da er vi i samme båt. Jeg visste ikke at jeg var gal jeg, før for noen måneder siden, hvor jeg fikk vite at jeg er gal  . Jeg føler og vil ikke være være det, men når flere sier det,, til og med kompiser (vet ikke om de "mobber meg" eller er alvorlige) så begynner man å lure på om det er sant.  Jeg har bare funnet meg i at jeg kommer til å være singel resten av livet. :ler: 

Endret av Evilposelos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner savnet. En å gå tur med i det fine vårværet, en å ligge på sofaen med på søndager. Trenger en kjæreste eller en hund, er redd hund er det som er mest oppnåelig. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Herr Heftig
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Utdyp takk 

Anonymkode: 25bb2...7f4

Jeg er ikke interessert i noen som nettop har beskrevet seg selv som "gal og ikke så veldig pen".

Endret av Herr Heftig
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Herr Heftig skrev:

Jeg er ikke interessert i noen som nettop har beskrevet seg selv som "gal og ikke så veldig pen".

Så du vil ikke bli kjent engang? 

Anonymkode: 25bb2...7f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du skrev "stygg og bitch+ høye krav" 

Anonymkode: 25bb2...7f4

Herlighet jente jeg prøvde å muntre deg opp, si at du ikke kom til å ende opp alene så lenge du ikke var overnevnte og så reagerer du sånn

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et øyeblikk siden, pettersenper skrev:

Herlighet jente jeg prøvde å muntre deg opp, si at du ikke kom til å ende opp alene så lenge du ikke var overnevnte og så reagerer du sånn

Sorry, er bare litt oppskaket i kveld.. Du prøvde bare å være hyggelig, unnskyld. 

Anonymkode: 25bb2...7f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du hadde rett i at du var gal TS. Sorry, men du gjorde det veeeldig klart. Komisk :fnise:

Anonymkode: 33209...497

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, skjønner akkurat hva du mener, TS. Bortsett fra at jeg har vært singel hele livet da. Trenger å komme meg på date snart men vil ikke ligge ute på diverse dating sider.. hvordan skal jeg møte menn?

- kvinne25

Anonymkode: 2b3e1...46b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del er jeg mer kjæreste-avhengig i vinterhalvåret. Det å kunne kose seg inne, være trygg inntil hverandre mens været herjer ute, varme hverandre, støtte hverandre.

Sommer er dog mer lystfull. Faen som jeg gleder meg til sex ute, uten å fryse ræva av meg, samt nakensoling og bading!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Incognita :rodmer:

Anonymkode: c4307...11b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner følelsen. Skulle ønske jeg hadde noen å gå tur på stranden med, eller lage mat eller bake for. Eller ta en helgetur et eller annet sted med. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 1. mai 2016 at 23.02, OppNedPåAlt skrev:

Kjenner savnet. En å gå tur med i det fine vårværet, en å ligge på sofaen med på søndager. Trenger en kjæreste eller en hund, er redd hund er det som er mest oppnåelig. 

Jeg har mann, men ikke hund :((

Anonymkode: 3caf4...ee3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...