Gå til innhold

Nazistene marsjerer - nå må vi VÅKNE!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå må vi våkne og få en slutt på den retorikken og det hatet som brer om seg i samfunnet. I Sverige måtte de fly inn 70 politifolk fordi nazister marsjerte i gatene. Fikk helt frysninger da jeg så videoen, det er mange av dem! Skremmende! Ingenting i Dagsrevyen i dag..

Video:

https://www.facebook.com/576996953/videos/10153439651966954/

Anonymkode: c5188...3f1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er mer bekymret for islam enn for nazisme.

Anonymkode: 196c6...ded

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SÅ HVA MED IS I NORGE??

HVA MED DEN GJENGEN ER DE VÆRDT MER ENN OSS SOM FAKTISK BOR HER??

 

Anonymkode: 89b84...8d0

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bekymrer meg helt ærlig ikke. Mye verre med alle muslimene som inntar landet. 

Anonymkode: 76e27...9aa

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå må vi våkne og få en slutt på den retorikken og det hatet som brer om seg i samfunnet. I Sverige måtte de fly inn 70 politifolk fordi nazister marsjerte i gatene. Fikk helt frysninger da jeg så videoen, det er mange av dem! Skremmende! Ingenting i Dagsrevyen i dag..

Video:

https://www.facebook.com/576996953/videos/10153439651966954/

Anonymkode: c5188...3f1

Hvorfor fikk du frysninger? Jeg satt og tittet etter nazismen sin logo, men så det ikke.

Anonymkode: 1e2c4...17f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor fikk du frysninger? Jeg satt og tittet etter nazismen sin logo, men så det ikke.

Anonymkode: 1e2c4...17f

En rask titt på hjemmesidene deres er overdose for bli iskald inn til margen.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor fikk du frysninger? Jeg satt og tittet etter nazismen sin logo, men så det ikke.

Anonymkode: 1e2c4...17f

Jeg blir kjemperedd over hva som skjer...

Du tuller nå? Det er bl.a. en gjeng som kaller seg Nordfront, og de er ganske kjente... De er etterfølgere av Hvit Arisk Front og ønsker revolusjon...

http://www.dagbladet.no/2016/05/01/nyheter/utenriks/sverige/44071589/

Anonymkode: c5188...3f1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bekymrer meg helt ærlig ikke. Mye verre med alle muslimene som inntar landet. 

Anonymkode: 76e27...9aa

Den verste terroraksjonen i norsk historie ble begått av en uttalt nazist. Kun en aksjon har blitt begått av en med uttalt islamistisk ideologi; Arfan Bhattis skudd mot fasaden på den jødiske synagogen i Oslo. Ingen ble drept i sistnevnte aksjon,  førstnevnte drepte 69 hvis jeg husker rett.

Jeg mener ikke at det er noe "bedre" med islamistisk terror en nazistisk terror, men det er idiotisk å ikke ta trusselen fra nazistene på alvor.

De fleste mennesker ønsker seg en utdannels og en jobb og ellers delta i samfunnet p vanlig måte, men antimuslimsk retorikk er med på å hindre integrering og skape mer mistillit. 

 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

SÅ HVA MED IS I NORGE??

HVA MED DEN GJENGEN ER DE VÆRDT MER ENN OSS SOM FAKTISK BOR HER??

 

Anonymkode: 89b84...8d0

Har du hørt om å ha to tanker i hode til samtidig? Det går an å være mot både islamister og nazister.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Collan skrev:

Har du hørt om å ha to tanker i hode til samtidig? Det går an å være mot både islamister og nazister.

Nå er det jo en god del flere muslimer enn nazister her i Norge.

Anonymkode: 196c6...ded

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Collan skrev:

Har du hørt om å ha to tanker i hode til samtidig? Det går an å være mot både islamister og nazister.

Jeg er mot begge. Men jeg blir irritert over at islamister slipper så billig unna hver gang.

Umma slapp straff for sine ekstreme utallelser. "Muslimer tørster etter hevn" For det er jo utryingsfrihet.

Hadde det vært en normann hadde han sikkert fått ett år i fengsel.

Det er DET jeg reagerer på. De sier alltid at de behandler alle rettferdig men det gjør de faktisk ikke.

 

Anonymkode: 89b84...8d0

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Nå er det jo en god del flere muslimer enn nazister her i Norge.

Anonymkode: 196c6...ded

Det er stot forskjell på muslimer og militante islamister. De aller fleste muslimene i Norge driver ikke med slikt. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå er det jo en god del flere muslimer enn nazister her i Norge.

Anonymkode: 196c6...ded

Men ikke farlige muslimer. Hvis du ser på den videoen over er det han Ubaydullah og noen få til. En del av disse har allerede utslettet seg selv i Syria, så de er faktisk blitt veldig få. Ikke at man ikke skal ta de på alvor altså, men det er ofte vanskeligere å ha kontroll over etniske nordmenn som vil begå terror.

Anonymkode: c5188...3f1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er dessverre hva som skjer når politikere overkjører befolkningen ved å oversvømme landet med folk fra kulturer som er milevis forskjellig fra vår. Da vokser det frem høyreekstreme grupper. Vi har sett noe liknende før, og vi ser det atter igjen. Historien gjentar seg, men politikerne lærer aldri likevel.

Anonymkode: 5227e...f29

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men ikke farlige muslimer. Hvis du ser på den videoen over er det han Ubaydullah og noen få til. En del av disse har allerede utslettet seg selv i Syria, så de er faktisk blitt veldig få. Ikke at man ikke skal ta de på alvor altså, men det er ofte vanskeligere å ha kontroll over etniske nordmenn som vil begå terror.

Anonymkode: c5188...3f1

Ummahs profet har faktisk rekruttert nordmenn til IS. Helt ufarlig. Hvem bryr seg om det. :ironi:

Anonymkode: 89b84...8d0

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Høyreekstreme grupper er ikke bra. Samtidig har jeg forståelse for at slike krefter vokser frem i Sverige. De tar inn altfor mange ikke-vestlige innvandrere. Fortsetter utviklingen er svenskene minioritet i eget land om 15 år. Dette er ikke en "rasekrig", men et økonomisk spørsmål. Hvordan vil Sveriges økonomi se ut om 20 år?

Samme som artikkelen under kunne man lese i Dagens Næringsliv for noen dager siden. Økonomiprofessorer er redd Sverige står ovenfor en potensiell dyp, økonomisk krise pga høy gjeld, dårlig integrering av flyktninger, samt kostnaden forbundet med flyktninger. Sverige fører en politikk som sakte men sikkert graver sin egen grav. Det er faktisk rart at ikke alle svensker er ute i gatene og skriker. 

http://www.di.se/artiklar/2016/4/28/debatt-sverige-pa-vag-mot-djup-kris/

Anonymkode: 78b2d...887

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Collan skrev:

Det er stot forskjell på muslimer og militante islamister. De aller fleste muslimene i Norge driver ikke med slikt. 

Men stadig flere tar på seg hijaben, som er et uttrykk for støtte til radikal islam.

Flere unge muslimer enn noen gang her i Norge går med hijab.

Anonymkode: 196c6...ded

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carrie_

Jeg bekymrer meg mer for alle muslimene som inntar landet vårt og ikke integrerer seg. Du ser jo hvordan Sverige har blitt og jeg forstår godt hvorfor svenskene reagerer, de ser jo på at sitt eget land blir ødelagt og nesten alle skattepengene går til stort sett misfornøyde og storforlangende "flyktninger". Jeg merker selv at jeg får rasistiske tanker i disse tider og at fremtiden bekymrer meg. Det Norge en gang var tror jeg vi bare kan glemme. Norge ( og Sverige ) vil etterhvert bli land vi nesten ikke kjenner igjen. Sverige er jo allerede tapt nå og nesten ikke til å kjenne igjen med sine " no go soner " og tjenestemenn som blir angrepet når de rykker ut til brann og skader. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nå må vi våkne og få en slutt på den retorikken og det hatet som brer om seg i samfunnet.

Noen konkrete forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...