Gå til innhold

Synes du det er greit om kjæresten har krav til utseendet ditt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Enten krav eller eventuelt bare sterke preferanser? Er det greit å ha preperanser for utseenset til kjæresten sin?

Anonymkode: 2e9b6...019

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det synes jeg. Derimot er det viktig for meg at han også har forståelse for at ting kan endre seg ved sykdom og andre årsaker. For meg hadde det vært kroken på døra dersom han gikk hen å ble overvektig feks.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er greit dersom jeg hadde de da vi ble sammen og det ikke er noe han mente jeg skulle endre etter vi ble sammen

Ikke at han skal kunne kreve det altså, men forståelig at man har ønsker og preferanser

Endret av Belbus
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita

Selvsagt er det greit å ha preferanser. Disse bør dog tas hensyn til før valg av partner, og ikke slik at man velger partner for så å prøve å endre personen til å passe egne preferanser. 

Jeg synes også det er greit å ha visse krav utseendemessig til den man er sammen med. Jeg og min kjære har en avtale om at jeg beholder mitt lange hår, og han opprettholder sine veltrente skuldre og armer. Vinn/vinn for oss begge med andre ord. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krav til utseende på den måten at man er ren og stelt, at man tar vare på kroppen og helsen. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det synes jeg. Selv har jeg lagt ned totalforbud mot skjegg, så det skulle egentlig bare mangle. Han sier i fra når jeg blir altfor tynn (jeg har en tendens til å gå ned i vekt uten å legge merke til det selv), og det er helt greit.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja! så lenge det gir rom for krav tilbake

Anonymkode: 75fab...9e3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det synes jeg er fair. Jeg vet endel ting med meg sjøl som kjæresten hadde syntes var kjipt om ble borte, og vica verca. 

Tror faktisk jeg hadde syntes det var verre om han ikke hadde noen meninger eller preferanser mtp utseendet mitt. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Preferanser har man jo uansett og det er ikke noe vi kan styre selv. Vi liker jo hva vi liker. Synes det er greit å si ifra om ting også, spesielt om det hygiene eller helse det gjelder.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, kisskissbangbang skrev:

Ja, det synes jeg er fair. Jeg vet endel ting med meg sjøl som kjæresten hadde syntes var kjipt om ble borte, og vica verca. 

Tror faktisk jeg hadde syntes det var verre om han ikke hadde noen meninger eller preferanser mtp utseendet mitt. 

Har dere en avtale at han sier ifra hvis du endrer/mister noe av dette? 

Anonymkode: 94e91...5e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Har dere en avtale at han sier ifra hvis du endrer/mister noe av dette? 

Anonymkode: 94e91...5e5

Neida, jeg kommer jo til å se og vite det sjøl og. :) Det er litt sånn konkrete ting han liker ved meg, som hadde forsvunnet dersom jeg la på meg mye feks. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, kisskissbangbang skrev:

Neida, jeg kommer jo til å se og vite det sjøl og. :) Det er litt sånn konkrete ting han liker ved meg, som hadde forsvunnet dersom jeg la på meg mye feks. 

Forstår og er enig. Bare viktig at man tar opp ting og ikke bare går. Vektoppgang kan skyldes så mangt. 

Anonymkode: 94e91...5e5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, selvsagt. Regner da med det ikke blir noe forhold om hun ikke er tiltrukket av meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Forstår og er enig. Bare viktig at man tar opp ting og ikke bare går. Vektoppgang kan skyldes så mangt. 

Anonymkode: 94e91...5e5

Helt enig. :) 

Dessuten er vi nok ganske rause med hverandre når det gjelder hva som er "akseptabelt". At han feks er glad i hoftebeina mine betyr jo ikke at han ville dumpa meg dersom de ble skjult under litt mer fett, og selv om jeg liker at han er stor og bred hadde jo ikke jeg dumpa ham om han ble tynn.

Men vi foretrekker jo at den andre møter våre preferanser best mulig likevel, og vi hadde nok sagt fra til hverandre dersom den andre for eksempel ble veldig tynn eller la på seg mye. Og vi hadde hatt endel ting med den andre vi hadde savna. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det må være greit. Jeg vil jo selv at kjærsten skal stelle seg , og etter vi ble sammen og håret hans ble lengre ba jeg han om å la det være langt for det var mye finre (selvom han ville klippe det).
Når det kommer til meg så ville han at jeg skulle ordne håret mitt mer og det har jeg begynt å gjøre. Han har også mer peiling på mote og stil enn meg så jeg får en del veiledning av han om klesbytte og stil, men kjøper/bruker ikke noe jeg ikke liker selv!

Anonymkode: 54697...fdf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, kisskissbangbang skrev:

Helt enig. :) 

Dessuten er vi nok ganske rause med hverandre når det gjelder hva som er "akseptabelt". At han feks er glad i hoftebeina mine betyr jo ikke at han ville dumpa meg dersom de ble skjult under litt mer fett, og selv om jeg liker at han er stor og bred hadde jo ikke jeg dumpa ham om han ble tynn.

Men vi foretrekker jo at den andre møter våre preferanser best mulig likevel, og vi hadde nok sagt fra til hverandre dersom den andre for eksempel ble veldig tynn eller la på seg mye. Og vi hadde hatt endel ting med den andre vi hadde savna. 

Hvor lite spiser du for at hoftebeina skal stikke ut? 

Anonymkode: 94e91...5e5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Hvor lite spiser du for at hoftebeina skal stikke ut? 

Anonymkode: 94e91...5e5

Jeg sa ikke at de stikker ut, men at de kjennes og synes. Jeg har bred bygning, så kan ha ganske mye fett på kroppen før beina ikke vises gjennom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer jo an på krav. Nå er jeg 37 år, og med alderen, så endrer man jo utseende. Og utseende skal ikke ha mye og si, da man er sammen med en man elsker. Men selvfølgelig ta vare på seg selv, og god hygiene. Men ting kan skje, og sykdom som gjør at man endrer utseende. Og jeg håper da ikke en mann hadde gått da. Jeg ønsker ikke å være sammen med en overflatisk mann.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, kisskissbangbang skrev:

Jeg sa ikke at de stikker ut, men at de kjennes og synes. Jeg har bred bygning, så kan ha ganske mye fett på kroppen før beina ikke vises gjennom. 

Men hvor lite spiser du for å opprettholde den kroppen? 

Anonymkode: 94e91...5e5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...