Gå til innhold

Hvordan gi reise i gave uten bestemt reisemål?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vil gi en reise til kjæresten i gave, som vi kan reise på sammen. Kan ikke bestille reisen før jeg gir den, da vi må planlegge den sammen når det passer for oss å reise. Blir litt kjedelig å bare si at gaven er en reise. Hvordan kan jeg gi gaven på en litt morsommere måte? Litt vanskelig når jeg ikke vet hvor vi skal reise før jeg gir gaven. Noen gode forslag?

Anonymkode: 51954...189

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Reisegavekort eller visagavekort. 

Anonymkode: 4d412...bde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du lage et lite hefte med bilder og sånt i? Enten ved å klippe i blader og sånt, eller ved å printe ut et lite hefte med bilder fra masse forskjellige steder og severdigheter. Så skriver du inni hva du ønsker å gi i gave og hvordan du håper at dere kan kose dere med planlegging sammen. Ser du for deg storbyferie kan du ha med bilder av både London, NewYork og Roma, pluss en drøss andre, så er det dere sammen som velger. Samme med strandferie, du kan jo velge litt generelle sand/strand/palme-bilder hvis du ikke vil legge føringer? Kanskje du har bilder fra en tidligere reise dere har sammen?

Jeg har gitt sånne hefter før, men da gjerne med bare bilder og tekster om stedet jeg har valgt (min kjæreste har så fleksibel jobb at jeg kunne bestille uten å høre med han). Da har jeg lagt inn om hotellet, om området jeg har valgt, historie, funnet noen aktuelle restauranter/spesialiteter/severdigheter osv. Som en slags miniversjon av en personlig guidebok med ting jeg tror han kommer til å like.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...