Gå til innhold

Har du ignorert/blokkert noen?


Veslefrikk

Anbefalte innlegg

Ja, jeg har en relativt lang blokkeringsliste på FB. Mesteparten av disse er riktignok ikke mennesker jeg har vært involvert med, men diverse jeg ikke vil at skal søke meg opp. Har blokkert en stalker tidligere.

Hvis du refererer til dating:

Rett etter at vi slo opp blokkerte jeg en eks. Rett og slett fordi jeg ikke kunne stole på meg selv ift. å sjekke profilen, og han også oppdaterte nye profilbilder med den nye kjæresten (som han også traff mens vi var sammen).

Det var så vondt der og da og jeg visste null innsyn var eneste muligheten. 

Anonymkode: ecdb6...14a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ignorerer også en del tråder. Det er nesten ikke til å ta feil av. Om jeg ytrer min min mening i tråder om innvandring eller f.eks. odins soldater, tar det ikke lang tid før en eller annen mot høyre fløy kommer med et personangrep eller et annet utsagn om meg skal sverte meg på en eller annen måte. Da er ignore-knappen god å ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gidder ikke blokkere men kan godt slette eller skjule folk. Folk jeg ikke har noe særlig og snakke med om og folk med dårlig menneskesyn slettes de gangene jeg rydder i vennelista. Men det skal mye til for at jeg gidder å blokkere. Det lukter litt vel mye drama i min verden. 

Men jeg har blitt blokka av en som stalket meg. Ironisk nok. Og ganske festlig :fnise: 

Anonymkode: 4c5f5...705

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...