Gå til innhold

Har du ignorert/blokkert noen?


Veslefrikk

Anbefalte innlegg

Gjest Stringfellow1

 jeg har faktisk  aldri blokkert / ignorert noen - verken her på forumet, eller noen andre steder.

 det er bare å overse de største tullingene - de gjør jo bare idioter av seg selv uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blokkerer alle kjæresteemner det ikke funka med på Facebook, av den enkle grunn at da er det høy terskel for meg å stalke dem. 100% suksessrate så langt. Gjelder å kutte all kontakt umiddelbart etter et brudd, så går følelsene så mye fortere over.

Anonymkode: 9d319...086

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fingeren sitter løst på blokkeringskmappen på Facebook. Noen blokkerer eg for alltid , andre for ei periode. Orker ikkje å forholde meg til folk som kun stjeler energi og er usaklige. Kom med personangrep så får du en blokkering som takk. Er ikke her inne så mye at eg har følt behov for blokkere.

 

Anonymkode: ce8bb...5b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På facebook har jeg blokkert min eks og hun han byttet meg ut med. Ikke for at de plager meg, men fordi jeg ikke vil se han eller hun dukke opp på profiler til felles venner. 

Men her inne, her er listen lang over blokkerte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal innrømme at jeg er litt for ''trigger happy'' på blokkeringsknappen på facebook.

Ting jeg har blokkert for er:

  • En som bare kom med kampreferat.
  • En som poster ting fra bloggen til Anna.
  • En som postet vås om flyktningstrømmen.
  • En som poster rasistiske ting
  • En som bare postet farmville greier
  • En som bare oppdaterte med bilder ev kroppsøving
  • En som jeg bare ikke liker.
  • En som postet for mange bilder av hunden sin
  • En som postet kjendisgreier.
  • En som postet litt vel ekstreme politiske meninger
  • En som hele tiden spør om folk vil hjelpe vedkommende.
  • 6 som bare poster av barna.
  • 5 som bare syter.
  • En som legger ut alt mulig mellom himmel og jord.

Hos meg er de blokkert for alltid, gidder ikke lese ting jeg kommer til å irritere meg over.

Anonymkode: 611f5...1b6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kun her på KG jeg har blokkert noen. Jeg ble lei av at brukeren bare gjentok seg selv, avsporet tråden og fant frem gamle ting jeg hadde skrevet i andre tråder. Ble rett og slett lei av oppførselen til personen.

I det virkelige liv, har jeg ingen problemer med å kutte ut mennesker fra livet mitt som ikke tilfører meg noe positivt. Dersom noen bare tar og ikke gir noe tilbake, kutter jeg dem ut tvert.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bergtekjen

Her på KG har eg blokkert signaturen til nokon og blokkert alt frå nokon. Det var fordi eg syntes alltid dei berre kom med tull og blei nesten irritert kvar gong eg såg noko frå dei. Eg har vel blokkert ein sju-åtte stykker, trur eg. 

På Facebook ignorerar egoppdateringar frå ein del; ei som legger ut masse lenker og videoar som ikkje interesserer meg og ein del bekjente eg eigentleg vil slette. Kanskje ikkje heilt blokkering, men litt i samme gata. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wanda Maximoff
9 timer siden, Veslefrikk skrev:

Hos meg så sitter det veldig langt inne å stenge noen ute, enten det gjelder her inne eller på andre arenaer selv om man kanskje burde være flinkere til å sortere vekk energityvene i livet sitt. 

Hva med dere andre? Hvor mange har du ignorert/blokkert her inne eller andre steder og hvorfor? 

Det skal ganske mye til for at jeg blokkere noen på den måten, men ja, det er en person her inne som jeg har blokkert. Helt fantastisk å ha gjort det :duskedame::tongue:

På mobilen har jeg blokkert noen også etter jeg innså hva slags påvirkning det hadde på meg og hvilke dårlig miljø jeg hadde havnet i. Jeg hadde ikke gått av å bli dratt ned i depresjonen gang på gang, men trengte mer noen som kunne tilføre livet mitt noe positivt. 

Endret av Steve Rogers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Enhjørning

Har ikke blokkert noen på KG. Mobil og Facebook derimot.. Mennesker som hovedsakelig ikke klarer å la meg være i fred, oppfører seg dårlig mot meg og er plagsomme, rett og slett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, når det ble slutt med eksen så var det for mye for meg å ha han på Facebook. Han vet hvorfor jeg slettet og blokkerte så han er ikke fornærma over det.

Anonymkode: aaac4...4cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er kun på KG , men har ikke blokkert noen enda. Hvis vedkommende som sender bilder av penisen sin på pm fortsetter med det, så blir'n blokkert .

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har blokkert 17 personer på facebook. :) :closedeyes:  Ingen her, ser ikke vitsen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, applestories skrev:

Aner ikke. Jeg synes at de med mest "hakk i plata" stort sett skriver som anonyme.

Kan det være fordi det henger veldig mange folk her på kg, veldig mange har like meninger og når da veldig mange bruker anonym funksjonen så kommer mye av det samme frem fra mange forskjellige personer?

Anonymkode: 6ba9b...04d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har skjult noen i newsfeeden min som stadig deler innvandringskritiske ting.. Istedet for å irritere meg over de, så har jeg bare unfollowet de. Har også blokkert en eks jeg var sammen med på ungdomsskolen (!), da han skriver til meg hver gang han er full og jeg har null interesse av å prate med han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ingen. Tilbringer lite tid på Facebook og er ingen her jeg irriterer meg over enda.

Blokkerte veldig mange på Skype da jeg fremdeles dreiv med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest uN91s

Ja, her på kvinneguiden har jeg blokkert alle anonyme brukere. Så kan ikke se dems innlegg eller eventuelle svar til meg. Det gjør jeg egentlig bare fordi det blir litt mindre useriøst her. huff, haha. Har også blokkert et par brukere jeg ser bare skriver useriøse ting. 

På facebook har jeg blokkert tre stykker fordi jeg ikke ønsker kontakt/at de skal finne meg. Mest stalkers. De er blokkert på snap også. Har ikke noe problemer med å blokkere noen. For en liten student siden var det en av de blokkerte på face som fant meg på snap. Da han sa hvem det var blokkerte jeg han med en gang. Får ikke dårlig samvittighet for noe slikt. 

 

 

Endret av uN91s
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

På face/telefon: Blokkert en gal og innpåsliten mann, og ei tidligere venninne som viste seg å være litt skummel, rett og slett.

På kvinneguiden: Alle som til stadighet oppretter tråder og innlegg som kun har til hensikt å sverte en enkelt gruppe, for eksempel feminister eller "innvandrere". Det gidder jeg ikke å forholde meg til, for jeg har ennå ikke kommet over en tråd hvor nivået holdes saklig og rimelig intelligent. Ignorerer også brukere som har klikka på pm (og forsåvidt i trådene). Kvinneguiden er kun til underholdning for meg, og underholdning skal jo være gøy. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan det være fordi det henger veldig mange folk her på kg, veldig mange har like meninger og når da veldig mange bruker anonym funksjonen så kommer mye av det samme frem fra mange forskjellige personer?

Anonymkode: 6ba9b...04d

Ja det er jo bittelitt vanskelig å vite hvem som er hvem når de er anonyme :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...