Gå til innhold

Skrytetråd!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Usikker på om det finnes en slik tråd allerede.

Dette er en tråd der man kan skryte av det man oppnår. Om det er kg ned i vekt, kg opp i form av muskler, mindre kropp, løpe distanser osv.

Jeg har nå målt meg for første gang siden august 2015. Jeg har gått ned totalt 29.8 kg og totalt 59 cm på mage, lår og bryst. Jeg er kjempe stolt av meg selv.

Få høre hva dere har klart :) 

Anonymkode: 35f54...b82

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er jo fantastisk! Kjempe bra jobba!

Jeg har oppnådd en mye bedre helse, og jeg har kunnet kutte ut hjertemedisin og en av astma-medisinene mine siden jeg startet å spise sunnere og trene. Føler meg mye bedre enn hva jeg gjorde før, har mer energi og er mye mindre hos legen enn jeg var før. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I løpet av siste året har fettprosenten gått ned fra 21-22 % til 13-14 %. Var nok høyere enn det før, men da hadde jeg ingen målinger, så det vet jeg ikke. Så nå har jeg synlig sixpack! Jeg har blitt flinkere til å svømme (utfordret min egen vannskrekk) og jeg kan løpe minst 18 km uten å stoppe. Det hjelper å kutte ut alkohol, trene og spise sunt.

Endret av fullførsetningen
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ajax

Jeg trente meg opp fra 85 til 98 kilo på 9 måneder og økte helt vanvittig i styrke. Nå er jeg nede på 86 og løfter fortsatt like tungt. Har fått mye mer muskler og har fettprosent mellom 10 og 12. Er fortsatt ikke helt fornøyd og skal prøve å ta av 3-4 kilo til før bikinisesongen.

For 3 år siden trente jeg ingenting og satt bare foran PC'en og spiste potetgull og sjokolade. Veide 76 kilo og så ut som en våt potetsekk 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...