Gå til innhold

Hvordan sjekker man om man er vid eller trang nedentil?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har blitt helt opphengt i dette av forskjellige grunner.

Når jeg blir kåt så føler jeg at jeg åpnes opp enda mer. Og da sliter jeg med å få såpass kontroll over de oppsvulmede musklene i underlivet at jeg kan knipe (hardt). Jeg tror jeg blir unormalt kåt ift andre jenter (iallefall de jeg har snakket med). Begge sett med kjønnslepper hovner kraftig opp, og jeg blir utrolig våt. Jeg kjenner hevelsen utvikle seg når underlivet hovner opp så mye, og jeg kan kjenne pulsen i hele underlivet. Det gjør vondt når denne prosessen går fort. Hjernen min blir så opphengt på sex at jeg glemmer tid og rom.

Jeg kjenner mye under samleie, men er redd for at han ikke gjør det. Har prøvd å snakke med han om det, men han sier selvfølgelig ikke noe annet enn at jeg er trang og god. Dette tror jeg ikke på ettersom han kan putte penis inn i vagina uten å måtte lirke den inn og støte veldig forsiktig til å begynne med.

Men hvor vanlig er det å måtte lirke penis inn i en klar og våt vagina? Jeg ser for meg at det vanlige er at damer får litt vondt?

Og hvordan sjekker man om man er vid? Hvor mange fingre er det normalt å få inn i en kåt mus? 

Anonymkode: 60a87...be9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette kan nok variere fra person til person. Har aldri opplevd å kunne putte penis rett inn i vagina uten å måtte lirke litt og ta det sakte likssom. Bruker å være motstand likssom, og må være forsikttig så det ikke gjør ondt for jenta.:)

Anonymkode: 54248...95e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette kan nok variere fra person til person. Har aldri opplevd å kunne putte penis rett inn i vagina uten å måtte lirke litt og ta det sakte likssom. Bruker å være motstand likssom, og må være forsikttig så det ikke gjør ondt for jenta.:)

Anonymkode: 54248...95e

Så selv om dama er våt, så må du virkelig lirke den inn? Presse veldig liksom?

Kjæresten min må ikke lirke, men støte med lengre og lengre støt for å smøre penis litt og litt. Men dette gjør jo ikke vondt... Er så redd for at jeg er vid...

Anonymkode: 60a87...be9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Så selv om dama er våt, så må du virkelig lirke den inn? Presse veldig liksom?

Kjæresten min må ikke lirke, men støte med lengre og lengre støt for å smøre penis litt og litt. Men dette gjør jo ikke vondt... Er så redd for at jeg er vid...

Anonymkode: 60a87...be9

Dette er helt vanlig. Og det skal ikke gjøre vondt. Hvis det gjør vondt er du enten jomfru eller ikke våt nok. 

Og at du er våt er jo beviset å at du faktisk er skikkelig kåt. 

Anonymkode: 467e9...89b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vanligste er at penis glir relativt lett inn og ikke må presses inn med smerte. De fleste er trange og normale men mange tror at de er vide fordi man blir så våt og ikke kjenner så mye selv, men kan fortelle deg at selv på de som ikke kjenner så mye selv så kjenner gutten fremdeles mye for penisen hans er mye mer sensitiv enn innsiden av en vagina,  vagina veggene er herdet og uten så mye nerver, vi føder trossalt et barn gjennom det.

Så lenge en tampong ikke sklir ut av deg uten at du drar i den så er du helt normal :)  

Anonymkode: 682f1...de2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. :) 

Har et spørsmål til. Er det vanlig å kunne bevege fingeren litt frem og tilbake (til høyre og venstre) inni skjeden? Eller skal man kjenne at skjeden ligger helt omsluttet rundt fingeren som en hanskefinger? Misforstå meg rett, det er ikke luft rundt fingeren, skjeden min kjennes ut som en sammenklemt hylse. Men skal man helst kjenne hele skjeden rundt fingeren? Jeg kan svinge fingeren litt fra side til side inni der. 

Anonymkode: 60a87...be9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er sikker på du har en fantastisk mus! Ikke alle som blir så kåt som deg og det er jo positivt iallefall. Haha! Tren på kniping så er du sikker!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar. :) 

Har et spørsmål til. Er det vanlig å kunne bevege fingeren litt frem og tilbake (til høyre og venstre) inni skjeden? Eller skal man kjenne at skjeden ligger helt omsluttet rundt fingeren som en hanskefinger? Misforstå meg rett, det er ikke luft rundt fingeren, skjeden min kjennes ut som en sammenklemt hylse. Men skal man helst kjenne hele skjeden rundt fingeren? Jeg kan svinge fingeren litt fra side til side inni der. 

Anonymkode: 60a87...be9

Selvfølgelig skal det være mulig å bevege fingeren inne i skjeden. Du skal ha en penis inn der ( og en baby på vei ut ;) ) 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan stille opp som tester for hvor trang/løs KG-kvinnene er!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Jeg kan stille opp som tester for hvor trang/løs KG-kvinnene er!

For en gentleman!

Anonymkode: 1cfd0...2c1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, smilo skrev:

Selvfølgelig skal det være mulig å bevege fingeren inne i skjeden. Du skal ha en penis inn der ( og en baby på vei ut ;) ) 

 

Men hvordan vet man om man er slarkete eller ikke inni skjeden da? Hvor mye er det liksom vanlig å kunne bevege fingeren? 

Blir gal av hvor opphengt jeg er av dette og klarer ikke ha et fungerende sexliv... Får tanker om at jeg ikke er bra nok hver gang, og da avbrytes sexen. Typen er forståelsesfull, men vil så gjerne gi han mer enn bare hendene eller munnen min.

Har bestilt time til gynekolog.

Anonymkode: 60a87...be9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du er helt normal. Jeg blir og veldig lett kåt, og våt. Derfor må ikke penis lirkes inn i meg heller. Og noen ganger er det så vått, at jeg føler det er rene fossen der inne, og null friksjon. Men kjæresten er da fornøyd, og sier det er bedre at jeg er for våt o kåt, enn ikke våt i det hele tatt.

Anonymkode: b521d...64e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar. :) 

Har et spørsmål til. Er det vanlig å kunne bevege fingeren litt frem og tilbake (til høyre og venstre) inni skjeden? Eller skal man kjenne at skjeden ligger helt omsluttet rundt fingeren som en hanskefinger? Misforstå meg rett, det er ikke luft rundt fingeren, skjeden min kjennes ut som en sammenklemt hylse. Men skal man helst kjenne hele skjeden rundt fingeren? Jeg kan svinge fingeren litt fra side til side inni der. 

Anonymkode: 60a87...be9

Tror det er helt normalt, min kjennes også ut som en "sammenklemt hylse" :P Litt rom i sidene, men skvist oppover mot magen, og nedover :) 

Anonymkode: 8636c...56b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

^ Vil også legge til at det er nok normalt at det føles videre ut når man er kåt, det er vel bare kroppen som som "forbereder" seg på at noe skal inn og ikke gjøre vondt :) 

Anonymkode: 8636c...56b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hvordan vet man om man er slarkete eller ikke inni skjeden da? Hvor mye er det liksom vanlig å kunne bevege fingeren? 

Blir gal av hvor opphengt jeg er av dette og klarer ikke ha et fungerende sexliv... Får tanker om at jeg ikke er bra nok hver gang, og da avbrytes sexen. Typen er forståelsesfull, men vil så gjerne gi han mer enn bare hendene eller munnen min.

Har bestilt time til gynekolog.

Anonymkode: 60a87...be9

Jeg er helt sikker på at du er helt normal. Prøv  fokuser på den felles nytelsen i stedet for hvordan du kjennes/ ser ut. Det er mye mer sexy for din partner også. 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar. :) 

Har et spørsmål til. Er det vanlig å kunne bevege fingeren litt frem og tilbake (til høyre og venstre) inni skjeden? Eller skal man kjenne at skjeden ligger helt omsluttet rundt fingeren som en hanskefinger? Misforstå meg rett, det er ikke luft rundt fingeren, skjeden min kjennes ut som en sammenklemt hylse. Men skal man helst kjenne hele skjeden rundt fingeren? Jeg kan svinge fingeren litt fra side til side inni der. 

Anonymkode: 60a87...be9

Ja det er helt vanlig :) 

Anonymkode: 682f1...de2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har blitt helt opphengt i dette av forskjellige grunner.

Når jeg blir kåt så føler jeg at jeg åpnes opp enda mer. Og da sliter jeg med å få såpass kontroll over de oppsvulmede musklene i underlivet at jeg kan knipe (hardt). Jeg tror jeg blir unormalt kåt ift andre jenter (iallefall de jeg har snakket med). Begge sett med kjønnslepper hovner kraftig opp, og jeg blir utrolig våt. Jeg kjenner hevelsen utvikle seg når underlivet hovner opp så mye, og jeg kan kjenne pulsen i hele underlivet. Det gjør vondt når denne prosessen går fort. Hjernen min blir så opphengt på sex at jeg glemmer tid og rom.

Jeg kjenner mye under samleie, men er redd for at han ikke gjør det. Har prøvd å snakke med han om det, men han sier selvfølgelig ikke noe annet enn at jeg er trang og god. Dette tror jeg ikke på ettersom han kan putte penis inn i vagina uten å måtte lirke den inn og støte veldig forsiktig til å begynne med.

Men hvor vanlig er det å måtte lirke penis inn i en klar og våt vagina? Jeg ser for meg at det vanlige er at damer får litt vondt?

Og hvordan sjekker man om man er vid? Hvor mange fingre er det normalt å få inn i en kåt mus? 

Anonymkode: 60a87...be9

Nok et bevis på at vi virkelig MÅ få bedre seksualundervisning i den norske skolen. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som ikke kjenner noe særlig under samleie burde virkelig finne dere noen med større utstyr. Det skal rive litt! :)

Anonymkode: 80305...917

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dere som ikke kjenner noe særlig under samleie burde virkelig finne dere noen med større utstyr. Det skal rive litt! :)

Anonymkode: 80305...917

Eller en stor dildo. Mange damer kjenner ikke noe av en stor pikk heller:P

Anonymkode: 54248...95e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir også utrolig våt, det renner ofte- problemet løser vi med å rett og slett tørke (penisen).

Tenker ofte selv på det som noe negativt da friksjon uteblir, og det må være kjipt for han at det må tørkes osv. 

Anonymkode: f5a28...288

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...