Gå til innhold

To dager over ikm. Noen som ser to streker?


Henschi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ser en svaksvak antydning til en strek nr 2.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser en svaaak strek :)

Anonymkode: c34ef...880

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ingenting på det øverste bildet, men tror jeg kan se en fryktelig svak en på bilde nummer 2. 

Jeg hadde sikkert testa jevnt og trutt ut over dagen hvis jeg var deg, men anbefaler å vente til i morgen, eller aller helst et par dager for å slippe å sløse tester og penger. 

 

Anonymkode: 4ee6d...fbc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svak strek 😀

Anonymkode: 29748...380

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser en strek! :)

Anonymkode: daab8...01a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være skyggestrek bare.. Eller at det blir litt utydeligere på bildet 😊 Test igjen om 2 dager 😊

Anonymkode: cc229...f29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser noe hvis jeg legger godviljen til! Vil tro du har hatt el senere enn vanlig? Ta en imorgen igjen og se om den blir sterkere! :)

Anonymkode: 911d6...af7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser en svak strek. Kan være skyggestrek.  ville tatt ny test om ett par dager 

Anonymkode: dd295...34f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svak strek på bilde nummer to. 

Anonymkode: 16301...1e3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for alle tilbakemeldinger 😄 Venter nok litt til med å teste på nytt, så håper jeg får sikkelig resultat 😄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kan ikke folk bare kjøpe Clearblue digital hvor det står "Gravid" eller "Ikke gravid" så slipper man tolking og tyding i hytt og pine... :dry:

Anonymkode: f2b58...0e4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor kan ikke folk bare kjøpe Clearblue digital hvor det står "Gravid" eller "Ikke gravid" så slipper man tolking og tyding i hytt og pine... :dry:

Anonymkode: f2b58...0e4

fordi de er dyre.

fordi de som prøver å bli gravide gjerne tester mye, og tidlig.

fordi de krever en viss mengde hcg for å slå ut, og det ikker er sikkert man har såpass mye av hormonet i kroppen når man ønsker å teste.

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, beklager, men Doktor Fredrik ser nok bare en strek, selv om det kan være antydning til en svak strek på bilde nummer to - men personlig foretrekker jeg at den andre streken vises mer. Det var trist hvis det ikke gikk, men isåfall, kanskje neste gang. Krysser fingrene for deg kjære venn, og sender varme tanker til eggstokkene og livmora di!

Husk, som jeg alltid sier; Det ordner seg alltid til slutt, aaalt ordner seg til slutt.

Lykke til videre, hils mannen fra meg!

XoXo+Klem

Doktor Fredrik (en av Alter-egoene til EventyrFredrik . . .)

DrFredrik-gapopp.jpg

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sisti
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor kan ikke folk bare kjøpe Clearblue digital hvor det står "Gravid" eller "Ikke gravid" så slipper man tolking og tyding i hytt og pine... :dry:

Anonymkode: f2b58...0e4

Fordi hvis den sier "ikke gravid" er det ikke ensbetydende med at man ikke er gravid - og man bør derfor likevel teste igjen om noen dager hvis mensen ikke kommer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, Boneli skrev:

fordi de er dyre.

fordi de som prøver å bli gravide gjerne tester mye, og tidlig.

fordi de krever en viss mengde hcg for å slå ut, og det ikker er sikkert man har såpass mye av hormonet i kroppen når man ønsker å teste.

 

De er ikke SÅ dyre. Jeg kjøpte 4-5 slike mens jeg var prøver, og da visste jeg helt sikkert. Har man ikke råd til det har man kanskje ikke råd til å ha barn heller.. ? Koster ikke akkurat hundrevis disse testene... må da være bedre å bruke dem, så er man sikker...

Anonymkode: f2b58...0e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sisti
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De er ikke SÅ dyre. Jeg kjøpte 4-5 slike mens jeg var prøver, og da visste jeg helt sikkert. Har man ikke råd til det har man kanskje ikke råd til å ha barn heller.. ? Koster ikke akkurat hundrevis disse testene... må da være bedre å bruke dem, så er man sikker...

Anonymkode: f2b58...0e4

Men man er jo ikke mer sikker! Testen i denne tråden ville sikkert gitt ikke gravid på CBD, og som aktiv prøver kan man faktisk ikke stole på det hvis mensen uteblir. Det er ikke en magisk test - den slår ikke ut før hcg nivået er høyt nok. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Sisti skrev:

Men man er jo ikke mer sikker! Testen i denne tråden ville sikkert gitt ikke gravid på CBD, og som aktiv prøver kan man faktisk ikke stole på det hvis mensen uteblir. Det er ikke en magisk test - den slår ikke ut før hcg nivået er høyt nok. 

Jeg testet positivt med digital test 4 dager før ikm. Man slipper uansett å tolke og tyde om man kanskje muligens potesielt ser to streker, slik som man holder på med disse billigtestene. Folk tyder og tolker seg ihjel på disse strekene har jeg inntrykk av. Da er det mye enklere når det står "Gravid" eller "ikke gravid". Det er ikke til å ta feil av.  

Anonymkode: f2b58...0e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...