Gå til innhold

Til deg med bulimi


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har noen spørsmål, da jeg gjerne vil vite mer om sykdommen ettersom venninnen min sliter med bulimi. Husk at jeg spør for å få en bedre forståelse, ikke for å latterliggjøre noen. Jeg håper dere blir friske og kommer dere ut av det :hjerte:

 

Hvordan er hverdagen din med sykdommen? Hvordan preger det deg? Hvordan er det for de rundt deg? Går det mye utover levestilen din? Kom gjerne med andre ting som er viktige om sykdommen for å gi meg en bedre forståelse!

Anonymkode: 92e25...54e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest carmabell

Slet med bulimi før, så kan svare. Og så fint du ønsker å hjelpe venninnen din og forstå <3

1. Jeg isolerte meg helt og dagene gikk utelukkende til å spise og kaste opp hele dagen og natten til jeg sovnet av utmattelse. På det verste var jeg oppe i 12 000 kalorier om dagen(vil bare legge til at det er forskjellig for alle, noen har det sånn som jeg hadde, mens andre kanskje overspiser litt noen få ganger i uken for så å kaste opp)
2. Det preget hele livet mitt, mistet kontakt med familie og venner og droppet ut av skole.
3. De synes det var jævlig og kjente meg ikke igjen
4. Være støttende, ikke gi opp å spørre vedkommende om hvordan det går og være sosial og rett og slett spørre venninna di om du kan gjøre noe for henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...