Gå til innhold

Er så forelsket i en som har kjæreste :-(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er så utrolig betatt og forelsket i en som har kjæreste. Det gjør så vondt.

Vi var på "datern" for flere år siden, men vi var så unge så det ble ikke noe. Så møttes vi tilfeldig igjen for 1,5 år siden, da hadde begge kjæreste og jeg klarer ikke å komme over det.. Han sendte meg melding etter vi møttes midt på natten der han spurte om jeg hadde det bra og at han tenkte på meg. Dette er den eneste gangen vi har snakket sammen, og vi har ikke snakket sammen etter den meldingen. Jeg svarte han vennlig og hyggelig, men fikk bare et kort svar tilbake. 

Har noen tips til meg? Jeg tenker på han hver eneste dag og klarer virkelig ikke å komme over det. Jeg gjorde det slutt med kjæreste min for noen uker siden, mistet følelser for han.. Han jeg er forelsket i har fremdeles kjæreste og jeg tror de har det bra sammen, og jeg ønsker ikke å ødelegge noe (tror heller ikke han hadde ønsket noe mer). Men hva kan jeg gjøre? Jeg har aldri hatt det på denne måten før.. Har tenkt på han hver dag siden vi møttes, og jeg klarer ikke å "komme over han".. :(

Anonymkode: 69abe...54a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det blir nok dere. ;) Jeg vedder 100kr

Anonymkode: c02cd...dc9

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har to valg. 1. Sitte der å tro ting men ikke vite. Eller gjøre noe med det og se hva som skjer.

Han sendte jo en melding til deg? Tenkte på deg? Det dere har gjort allerede, er vel ikke så riktig å gjøre i mine øyne når man har kjæreste. Du har jo avsluttet ting heldigvis :) Send han en melding og si at du er singel.

Anonymkode: 1f2ce...e0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En person som allerede har kjæreste = off limits. Dette burde være selvsagt.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har to valg. 1. Sitte der å tro ting men ikke vite. Eller gjøre noe med det og se hva som skjer.

Han sendte jo en å melding til deg? Tenkte på deg? Det dere har gjort allerede, er vel ikke så riktig å gjøre i mine øyne når man har kjæreste. Du har jo avsluttet ting heldigvis :) Send han en melding og si at du er singel.

Anonymkode: 1f2ce...eør 0d

Mens ha har kjæreste??

Verdens dårlig råd!! Ts tenk deg om , hadde du likt at noen hadde oppført seg slikt overfor kjæresten din?

La oss si at han velger å være utro med deg også dumpe kjæresten sin for deg, tror meg da kommer han til gjøre det med deg også..

Vent med kontakt med han om/hvis han bli singel, til da holder du deg unna han for din egen del!

Anonymkode: 8bf6e...0d8

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mens ha har kjæreste??

Verdens dårlig råd!! Ts tenk deg om , hadde du likt at noen hadde oppført seg slikt overfor kjæresten din?

La oss si at han velger å være utro med deg også dumpe kjæresten sin for deg, tror meg da kommer han til gjøre det med deg også..

Vent med kontakt med han om/hvis han bli singel, til da holder du deg unna han for din egen del!

Anonymkode: 8bf6e...0d8

Joda ts, hør. 

Men samtidig. Han bør også bli singel, for det høres ut som det beste. At han også blir det også dater dere.

Anonymkode: 1f2ce...e0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, Clarity skrev:

En person som allerede har kjæreste = off limits. Dette burde være selvsagt.

Thank you captain obvious! 

Veit hvordan du har det TS, har tidligere vært sykelig forelsket i en med dame. Han valgte henne og i ettertid ser jeg jo at det var til det beste. Men var helt kvalm av lengsel og sorg etter han og det hjalp ikke stort når han likte oppmerksomheten han fikk og fortsatte å gi meg håp med masse flørting. 

Anonymkode: 5f1ce...1eb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Thank you captain obvious! 

Veit hvordan du har det TS, har tidligere vært sykelig forelsket i en med dame. Han valgte henne og i ettertid ser jeg jo at det var til det beste. Men var helt kvalm av lengsel og sorg etter han og det hjalp ikke stort når han likte oppmerksomheten han fikk og fortsatte å gi meg håp med masse flørting. 

Anonymkode: 5f1ce...1eb

Ikke sant, og jeg regner med at han aldri dumpet damen for deg??

Anonymkode: 8bf6e...0d8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde gutten virkelig ville være med deg hadde han gjort det slutt med henne. Det er ingenting du kan eller burde gjøre! Og tenk hva slagt tillit dere vil skape om du blir sammen med en som forlot sin kjære for deg? Du hadde sikkert tenkt at han skal gjøre det mot deg også. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Thank you captain obvious! 

Veit hvordan du har det TS, har tidligere vært sykelig forelsket i en med dame. Han valgte henne og i ettertid ser jeg jo at det var til det beste. Men var helt kvalm av lengsel og sorg etter han og det hjalp ikke stort når han likte oppmerksomheten han fikk og fortsatte å gi meg håp med masse flørting. 

Anonymkode: 5f1ce...1eb

Ja, det er en kjipt situasjon å være i, men det er ikke så mye å gjøre med det (med mindre man er en drittsekk så klart).

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei :(

Skjønner at dette er ordentlig kjipt, men for all empatien du har som et menneske - vær så snill og hold deg unna. Jeg forstår at det er lengsel og ulykkelig forelskelse med i bildet her, og det er veldig trist for din del. Men jeg kan garantere deg at det blir en million ganger verre for henne. 

Vil forøvrig si at selv om det føles håpløst og vrangt ut nå, og at det føles veldig fristende å ta kontakt.. Det kommer til å gå over, akkurat som alt annet. Kanskje hvis han blir singel på et senere tidspunkt kan det bli dere to, men er ikke den rette tiden. Så lenge du overhode ikke har en finger med i spillet mellom å ødelegge for de to som allerede er kjærester. Da kommer du nok ikke til å tilgi deg selv.

Klemmer!

Anonymkode: 4a2be...132

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste du kan gjøre er å glemme drømmen om dere to og glede deg på hans vegne om at han har det bra med kjæresten sin. Hvis du ødelegger noe så kommer karma garantert å ta deg om ikke vennene til kjæresten hans kommer å grisejuler deg til du ikke kan gå og kommer til å se stygg ut og være nervevrak med dårlig samvittighet resten av livet for at du var så slem å saboterte noen andre ditt forhold. Tenk om det var deg da, som var i et lykkelig forhold med den du elsket også kom det en jente som hadde holdt på med kjæresten din for flere år siden og plutselig tok kontakt og snek seg inn i livet hans og brettet ut om all verdens følelser og drømmer. Selvom kjæresten ikke engang ville ha den jenta som kommer sånn så ødelegger en sånn hendelse tillitt og selvtillit, da vil damen i forholdet føle hun har konkurranse og det er en jævlig følelse å ha når det dreier seg om faktisk kjæresten sin!!!  Ei respekt og Glem han!! 

Anonymkode: 4daf0...106

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Clarity skrev:

En person som allerede har kjæreste = off limits. Dette burde være selvsagt.

Enig!  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...