Gå til innhold

Hva skjer med puppene mine?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en 17 år gammel jente som fyller 18 i år. Jeg har hatt ganske små pupper, og trodde jeg var ferdig med puberteten for lenge siden. Den ene puppen har blitt gigantisk i forhold til den andre, og begge puppene er ganske ømme og såre. Vokser de enda? Og kommer den andre puppen til å vokse også?? Blir livredd, skjønner ikke hva som skjer. Har sjekket for graviditet osv, så er iallefall ikke det.

Anonymkode: 77d6c...f48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde gått til lege, høres overhodet ikke normalt ut.

Anonymkode: ba03e...bf8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde gått til lege, høres overhodet ikke normalt ut.

 

Brystene vokser til man er langt over tjue og fortsetter å vokse sakte med alder og vektøkning.

Hvorfor i all verden skal man gå til lege med det som er helt naturlig?

Anonymkode: d102c...4bd

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Brystene vokser til man er langt over tjue og fortsetter å vokse sakte med alder og vektøkning.

Hvorfor i all verden skal man gå til lege med det som er helt naturlig?

Anonymkode: d102c...4bd

Hvis hun har hatt normal utvikling med menstuasjon og det hele så er det rart at brystene endrer seg nå. En i vennekretsen fikk brystkreft som 18 åring, så man har ingen garanti. Er vel bedre å gå en gang for mye itl legen.

Anonymkode: ba03e...bf8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Brystene vokser til man er langt over tjue og fortsetter å vokse sakte med alder og vektøkning.

Hvorfor i all verden skal man gå til lege med det som er helt naturlig?

Anonymkode: d102c...4bd

For noe tull. For de færreste vokser brystene etter fylte 20(de fleste er ferdige med puberteten i denne alderen), og det eneste som påvirker brystene etter denne alderen er vektøkning - noe som ikke gir ømme bryster.

Anonymkode: 534b0...c49

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis den ene puppen har blitt "gigantisk" i forhold til den andre helt plutselig, så gå til legen. Det er ikke normalt.

Anonymkode: 5736f...672

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

For noe tull. For de færreste vokser brystene etter fylte 20(de fleste er ferdige med puberteten i denne alderen), og det eneste som påvirker brystene etter denne alderen er vektøkning - noe som ikke gir ømme bryster.

Anonymkode: 534b0...c49

Mine vokste fra a-cup til c-cup fra jeg var 24 til jeg var 35 og ja jeg var like slank som da jeg var 20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Honey Dew skrev:

Mine vokste fra a-cup til c-cup fra jeg var 24 til jeg var 35 og ja jeg var like slank som da jeg var 20

Det betyr ikke at det er normalen. 

Anonymkode: 6f788...482

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

For noe tull. For de færreste vokser brystene etter fylte 20(de fleste er ferdige med puberteten i denne alderen), og det eneste som påvirker brystene etter denne alderen er vektøkning - noe som ikke gir ømme bryster.

 

Slå opp i medisinsk faglitteratur. Det er helt vanlig at brystene fortsetter å vokse til man er uti tjueårene, selv om man er ferdig med puberteten.

Anonymkode: d102c...4bd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette skjer meg fra tid til annen. Fastlegen sa det har noe med lymfene å gjøre, men jeg husker ikke hva. 

Anonymkode: e3f72...f51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brystene er ikke ferdig utviklet før i starten av tjueåra (og så skjer det selvsagt en hel del ting etter det, men det er vel mer betinga graviditet og vektoppgang/vektnedgang). Jeg gikk fra c til e uten annen vektøktning. Meg bekjent er det vel heller ikke unormalt med forskjellig størrelse på brystene. Det å sjekke seg selv bør uansett gjøres til en vane, men tror ikke du har noe å bekymre deg for. 

Anonymkode: 706f7...856

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...