Gå til innhold

Hva mener du er perfekt mengde intimitet på første, andre og tredje date? Hvor lenge vil du vente med sex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis jeg er på første date, og liker han, har jeg ikke sex. Liker å holde igjen litt, og det gjør det mer spennende. Om kjemien er der er kyssing veldig hyggelig. Har sex når jeg føler for det, gjerne 3., 4., eller 5. date. Alt ettersom.

Anonymkode: f2d8d...272

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, peppermyntete skrev:

Selvfølgelig er det viktig. Er kjemien på bunn blir første date sannsynligvis veldig kort, er den bra avsluttes den sannsynligvis med et kyss.

Ja, altså, jeg vet at kjemi er viktig. Jeg mente mer om det var det som var utslagsgivende for kyss eller sex. Jeg og min date ventet jo med kyss og sex, nettopp på grunn av god kjemi :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Pompom skrev:

Ja, altså, jeg vet at kjemi er viktig. Jeg mente mer om det var det som var utslagsgivende for kyss eller sex. Jeg og min date ventet jo med kyss og sex, nettopp på grunn av god kjemi :fnise:

Tenker det varierer veldig også. Uansett hvor lenge man blir sittende å prate på date pleier man å gå hvert til sitt. Var kjemien sånn wow han her er jeg forelska i så kysser man kanskje, var kjemien sånn.. Jippi! Kul fyr, kul kompis. Usikker på resten.. Da gir man kanskje en klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, peppermyntete skrev:

Tenker det varierer veldig også. Uansett hvor lenge man blir sittende å prate på date pleier man å gå hvert til sitt. Var kjemien sånn wow han her er jeg forelska i så kysser man kanskje, var kjemien sånn.. Jippi! Kul fyr, kul kompis. Usikker på resten.. Da gir man kanskje en klem.

Ja, sånn ja. Enig! Men igjen, det varierer nok veldig. Jeg turte ikke kysse han, for jeg synes han var helt fantastisk. Han turte ikke kysse meg, for han følte at vi faktisk hadde en bra greie og han ville ikke gå for hardt på :fnise: Ah, jeg er forelska, klarer ikke la være å snakke om han. Sorry for avsporingen! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Pompom skrev:

Ja, sånn ja. Enig! Men igjen, det varierer nok veldig. Jeg turte ikke kysse han, for jeg synes han var helt fantastisk. Han turte ikke kysse meg, for han følte at vi faktisk hadde en bra greie og han ville ikke gå for hardt på :fnise: Ah, jeg er forelska, klarer ikke la være å snakke om han. Sorry for avsporingen! 

Haha! Høres koselig ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Pompom skrev:

Ja, sånn ja. Enig! Men igjen, det varierer nok veldig. Jeg turte ikke kysse han, for jeg synes han var helt fantastisk. Han turte ikke kysse meg, for han følte at vi faktisk hadde en bra greie og han ville ikke gå for hardt på :fnise: Ah, jeg er forelska, klarer ikke la være å snakke om han. Sorry for avsporingen! 

Haha, så skjønt😃 Noen med flere erfaringer?😃

Anonymkode: 4a361...70b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...