Gå til innhold

Betatt av kollega


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har blitt hodestups forelsket i en mannlig kollega. Han er 20 år eldre enn meg, skilt og helt fantastisk. Vi flørter litt og jeg har en liten følelse på at han er ørlite interessert i meg. En annen kollega kommenterte at han flørter mye med meg så jeg er ikke helt innbilsk. 

Jeg har så lyst til å prøve meg på han. Han er så fantastisk fin og snill og god. 

Spørsmålet mitt er derfor: tror dere at han kunne tenke seg noe med meg som er 20 år yngre eller tror dere han er en sånn type som bare flørter en del med alle? Jeg er 25, han er 45 er det håp? 

Anonymkode: 5159e...10d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjør på, jeg håper du også er på utkikk etter ny jobb.

Anonymkode: aedd5...4b5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Kjør på, jeg håper du også er på utkikk etter ny jobb.

Anonymkode: aedd5...4b5

er bare et vikariat som er over om noen mnd

Anonymkode: 5159e...10d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men vis han liker deg og er sånn med andre og fordi han bare er sånn så må du takle det om dere blir sammen. 

Anonymkode: 8d0cf...84e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spørsmålet mitt er derfor: tror dere at han kunne tenke seg noe med meg som er 20 år yngre eller tror dere han er en sånn type som bare flørter en del med alle?

Tja... basert på det vi vet om ham, altså 1) Han har jobb, 2) Han er 45, 3) Han er skilt og 4) En kollega av dere sier han flørter med deg...

... så har vi på KG absolutt nok holdepunkter til å analysere ham og sette ham i den kategorien han hører hjemme.

Eller ikke.

Men lykke til med flørtingen, gøy det, bare synd dere jobber sammen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, applestories skrev:

Tja... basert på det vi vet om ham, altså 1) Han har jobb, 2) Han er 45, 3) Han er skilt og 4) En kollega av dere sier han flørter med deg...

... så har vi på KG absolutt nok holdepunkter til å analysere ham og sette ham i den kategorien han hører hjemme.

Eller ikke.

Men lykke til med flørtingen, gøy det, bare synd dere jobber sammen.

Haha, jeg visste at den skulle komme! 

Neida, mitt egentlige spm er om det er håp for noen med 20 års aldersforskjell... hehe :) Har aldri vært med noen med så stor aldersforskjell

Anonymkode: 5159e...10d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvfølgelig er det håp når interessen går den veien :) det som knuser ungpike-drømmen for de fleste menn, er jo nettopp at få 25-åringer finner 45-åringer særlig tiltrekkende.

Anonymkode: 19cf7...bef

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig er det håp når interessen går den veien :) det som knuser ungpike-drømmen for de fleste menn, er jo nettopp at få 25-åringer finner 45-åringer særlig tiltrekkende.

Anonymkode: 19cf7...bef

Så bra :) åh han er så fantastisk fin (sorry måtte bare si det). Gleder meg til å se han på mandag og syns ikke mandagen kan komme fort nok! Fantaserer om han hele tiden og har så lyst til å ligge med han og jeg blir helt gæren. 

Måtte bare få det ut. 

Anonymkode: 5159e...10d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei. :P Lykketil! Kan ikke se noe galt...? Ikke vet jeg om han er typen som flørter litt med alle, noen er veldig flørtete men da blir det jo småflaut.

Anonymkode: 75aa9...a15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Okei. :P Lykketil! Kan ikke se noe galt...? Ikke vet jeg om han er typen som flørter litt med alle, noen er veldig flørtete men da blir det jo småflaut.

Anonymkode: 75aa9...a15

Hehe, takk :)

Nei, om han flørter med alt og alle blir det litt pinlig selvfølgelig. Om det blir en flause så slipper jeg å angre på at jeg prøvde :fnise:

Anonymkode: 5159e...10d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud min deilige kollega ringte meg i går på eget initiativ. 

Dette går riktige veien :D 

TS

Anonymkode: 5159e...10d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du er 30 er han 50, når du er 40 er han 60, når du er 50 er han 80. 

Hmmmmmm

Anonymkode: da0d5...fdd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når du er 30 er han 50, når du er 40 er han 60, når du er 50 er han 80. 

Hmmmmmm

Anonymkode: da0d5...fdd

Hoppa mannen ti år frem i tid på 70 årsdagen?

Anonymkode: e64e4...d3e

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 30.4.2016 at 20.04, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig er det håp når interessen går den veien :) det som knuser ungpike-drømmen for de fleste menn, er jo nettopp at få 25-åringer finner 45-åringer særlig tiltrekkende.

Anonymkode: 19cf7...bef

Say what? Jeg er 21 år gammel og er direkte lei meg fordi jeg ikke er 10 år eldre og ikke har sjanse med alle de heite 40-åringene der ute. Faller pladask stadig vekk for menn som er fra 35 år og oppover til midten av 40 årene. Så bare tull at unge kvinner ikke finner menn i 40 års alderen tiltrekkende. Ja takk til en veletablert, erfaren og sannsynligvis selvsikker mann, er ikke alle menn i 40 års alderen som sliter med selvtilliten. De har nok vokst det av seg. :P 

Anonymkode: 75104...c00

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når du er 30 er han 50, når du er 40 er han 60, når du er 50 er han 80. 

Hmmmmmm

Anonymkode: da0d5...fdd

Hehe, plutselig ble aldersforskjellen 30 år? 

Denne fyren her har kroppen til en 25 åring, sprek, omsorgsfull og empatisk mentalitet og er veldig naturlig ungdommelig. Jeg trodde han var minst 10 år yngre enn det han var da jeg ikke visste alderen. :) 

Anonymkode: 5159e...10d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 30.4.2016 at 20.00, AnonymBruker skrev:

Haha, jeg visste at den skulle komme! 

Neida, mitt egentlige spm er om det er håp for noen med 20 års aldersforskjell... hehe :) Har aldri vært med noen med så stor aldersforskjell

Anonymkode: 5159e...10d

Det er nok håp for en god flørt, men ikke for et langvarig forhold. Men kjør på. :humpe: Når du bare er der i et vikariat, så burde det gå helt fint så lenge dere likevel holder det utenfor arbeidstiden. Man lever kun en gang på denne jorda. Oppdater oss gjerne med hvordan det går. :hjerter_rundt:

Anonymkode: c7c93...e8d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er nok håp for en god flørt, men ikke for et langvarig forhold. Men kjør på. :humpe: Når du bare er der i et vikariat, så burde det gå helt fint så lenge dere likevel holder det utenfor arbeidstiden. Man lever kun en gang på denne jorda. Oppdater oss gjerne med hvordan det går. :hjerter_rundt:

Anonymkode: c7c93...e8d

:hjerte::smilyblomst: Det skal jeg gjøre! 

Anonymkode: 5159e...10d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ha et seksuelt forhold bør det ikke være noe i veien for når dere begge vil det. Aldersforskjell slår oftest inn negativt når det blir mer seriøst og man skjønner at man er på ulike steder i livet. En 25-åring ønsker som regel å etablere seg med familie, en på 45 er oftest ferdig med unger. Go for it, så lenge du bare har et vikariat der så kan det umulig gjøre noe fra eller til :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hoppa mannen ti år frem i tid på 70 årsdagen?

Anonymkode: e64e4...d3e

:hoho: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lært at når noe er for godt til å være sant, så er det nettopp det. Lykke til, men vær forberedt på at noe må det jo være med mannen.

Anonymkode: 3581e...3ca

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...