Gå til innhold

ingen nære venner


m.bee

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen,

Jeg vet ikke hvor passende mitt innlegg er i denne gruppen, men jeg prøver. Dette er første gangen jeg deler mine tanker med andre, så vær så snill, vær snill med meg. :)

Mitt problem, eller bedre sagt utfordring, er at jeg ofte føler meg svært alene. Jeg er 25 år, har samboer og en jobb jeg er utrolig glad i. Men når det kommer til venner, føler jeg meg veldig ensom. Det er kanskje flere som føler det slik, så derfor håper jeg at noen kan gi meg tips om hvordan jeg kan endre det. Per dags dato føler jeg at jeg har mange bekjente, men ingen nære venner. Det jeg savner er ei god venninne som jeg kan snakke med, om alt og ingenting. Som jeg også kan finne på ting med. En utfordring som kommer i tillegg, er at vi snart skal flytte. Ikke så veldig langt fra der vi bor nå, men jeg tror at det vil føre til enda mindre kontakt med mine bekjente.
Tilfeldigvis noen fra Ålesund området her som er i en lignende situasjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, 

Jeg har det litt sånn selv da mine nære venner har flyttet langt unna og vi av naturlige årsaker ikke sees så ofte. Jeg bor ikke i nærheten men om du har lyst til å ha noen å snakke med kan vi gjerne det. Blir 25 år i år, har samboer og jobb jeg trives i jeg også :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler med deg. Er i samme situasjon. Er litt eldre enn dere, har hus, mann og barn. Har jo noe betjenskap med de andre mødrene pga barnet og kollegaer oå jobben men ikke noe konkret...  er beskjeden av meg men grei ellers... savner skravling om alt og ingenting hehe. 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg veldig igjen. Jeg er 28 år, har samboer og en jobb jeg trives i, men har ingen nære venner som jeg kan finne på noe sammen med på fritiden. Har jo mange bekjente, men det blir som oftest bare med kontakt over nettet. 

Jeg bor i Nord-Norge, så det blir jo litt langt unna Ålesund da, hehe. 

Anonymkode: 9ee81...ef0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Kooko skrev:

Føler med deg. Er i samme situasjon. Er litt eldre enn dere, har hus, mann og barn. Har jo noe betjenskap med de andre mødrene pga barnet og kollegaer oå jobben men ikke noe konkret...  er beskjeden av meg men grei ellers... savner skravling om alt og ingenting hehe. 😊

Ja vet akkurat hva du meiner. Bare det å kunne skravle med noen, er det jeg savner så sårt. Tror mannen min begynner å bli rimlig lei av alt jente prate mitt😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner meg veldig igjen. Jeg er 28 år, har samboer og en jobb jeg trives i, men har ingen nære venner som jeg kan finne på noe sammen med på fritiden. Har jo mange bekjente, men det blir som oftest bare med kontakt over nettet. 

Jeg bor i Nord-Norge, så det blir jo litt langt unna Ålesund da, hehe. 

Anonymkode: 9ee81...ef0

Så synd at du bor så langt vekk! Men håper at du finner ei god venninne som ikke bor så langt vekk😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner meg veldig igjen i det du skriver. Er 22. Mange bekjente, mange venner, men ingen å snakke med, ingen klar bestevenn. Ingen kandidater til forlover skulle jeg gifte meg. Bare en masse ganske gode venninner, men ingen som har meg på førsteplass, og ingen jeg har på førsteplass! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner meg veldig igjen. Jeg er 28 år, har samboer og en jobb jeg trives i, men har ingen nære venner som jeg kan finne på noe sammen med på fritiden. Har jo mange bekjente, men det blir som oftest bare med kontakt over nettet. 

Jeg bor i Nord-Norge, så det blir jo litt langt unna Ålesund da, hehe. 

Anonymkode: 9ee81...ef0

Bor i nord-norge jeg også og kjenner på den samme følelsen! Hvilket fylke bor du i? 😊

Anonymkode: 56476...184

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som om vi er mange i samme båt. Masse bekjente, men få gode venner. Alle har flytter langt unna eller fått barn og vil kunn være med andre som har barn.  Jeg har ei veninne som bor langt unna og får ikke snakket med henne ofte. Kunne ønske jeg kjente flere i mitt nærmiljø. Jeg er litt sjenert og sikkert litt usikker i lag med fremmede, så har litt problemer med å skape bånd.. men savner ei skikkelig veninne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat sånn har jeg det også. Skal ikke påstå at jeg har spesielt mange bekjente heller, men noen er det da. Savner allikevel å ha en nær venninne jeg kan snakke med om alt og ingenting. Bor dessverre ganske langt unna Ålesund. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 30.4.2016 at 21.48, AnonymBruker skrev:

Kjenner meg veldig igjen. Jeg er 28 år, har samboer og en jobb jeg trives i, men har ingen nære venner som jeg kan finne på noe sammen med på fritiden. Har jo mange bekjente, men det blir som oftest bare med kontakt over nettet. 

Jeg bor i Nord-Norge, så det blir jo litt langt unna Ålesund da, hehe. 

Anonymkode: 9ee81...ef0

Bor i nord-norge jeg også og kjenner på den samme følelsen! Hvilket fylke bor du i? 😊

 

Jeg bor i Troms, enn du? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Den 30.4.2016 at 19.46, m.bee skrev:

Hei alle sammen,

Jeg vet ikke hvor passende mitt innlegg er i denne gruppen, men jeg prøver. Dette er første gangen jeg deler mine tanker med andre, så vær så snill, vær snill med meg. :)

Mitt problem, eller bedre sagt utfordring, er at jeg ofte føler meg svært alene. Jeg er 25 år, har samboer og en jobb jeg er utrolig glad i. Men når det kommer til venner, føler jeg meg veldig ensom. Det er kanskje flere som føler det slik, så derfor håper jeg at noen kan gi meg tips om hvordan jeg kan endre det. Per dags dato føler jeg at jeg har mange bekjente, men ingen nære venner. Det jeg savner er ei god venninne som jeg kan snakke med, om alt og ingenting. Som jeg også kan finne på ting med. En utfordring som kommer i tillegg, er at vi snart skal flytte. Ikke så veldig langt fra der vi bor nå, men jeg tror at det vil føre til enda mindre kontakt med mine bekjente.
Tilfeldigvis noen fra Ålesund området her som er i en lignende situasjon?

Hei! Ja, jeg er i Ålesund, og i ganske lik situasjon. Hvilken alder er du i? :-) Og skal du flytte langt unna?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 30.4.2016 at 19.46, m.bee skrev:

Hei alle sammen,

Jeg vet ikke hvor passende mitt innlegg er i denne gruppen, men jeg prøver. Dette er første gangen jeg deler mine tanker med andre, så vær så snill, vær snill med meg. :)

Mitt problem, eller bedre sagt utfordring, er at jeg ofte føler meg svært alene. Jeg er 25 år, har samboer og en jobb jeg er utrolig glad i. Men når det kommer til venner, føler jeg meg veldig ensom. Det er kanskje flere som føler det slik, så derfor håper jeg at noen kan gi meg tips om hvordan jeg kan endre det. Per dags dato føler jeg at jeg har mange bekjente, men ingen nære venner. Det jeg savner er ei god venninne som jeg kan snakke med, om alt og ingenting. Som jeg også kan finne på ting med. En utfordring som kommer i tillegg, er at vi snart skal flytte. Ikke så veldig langt fra der vi bor nå, men jeg tror at det vil føre til enda mindre kontakt med mine bekjente.
Tilfeldigvis noen fra Ålesund området her som er i en lignende situasjon?

Jeg vil gjerne snakke, hadde vært koselig :) Jeg bor ikke i Ålesund, men bor i møre og romsdal. Er fra østlandet, flyttet opp til samboer :) Hadde vært koselig med pm! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...